Połowa kierujących e-hulajnogami jeździ za szybko. Premiera RIDER Monster Turbo
Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Kierujący hulajnogami elektrycznymi jeżdżą średnio o 2 km/h szybciej od rowerzystów. W ubiegłym roku w ponad 3,3 tys. przypadków skończyło się to mandatem. Premierowa hulajnoga RIDER Monster Turbo posiada ograniczenie maksymalnej prędkości jazdy do dozwolonych 20 km/h. Producent wyposażył ją w pojemną baterię 19,2 Ah, która pozwala na przejechanie dystansu do 60 km. Duże koła – przednie 20- i tylne 16- calowe sprawiają, że pojazd ma większą przyczepność do podłoża, a użytkownik lepszą nad nim kontrolę, co przekłada się na wygodę i bezpieczeństwo jazdy.
Polacy hulajnogach elektrycznych jeżdżą szybko i przeważnie bez kasku
Z danych wynika, że użytkownicy hulajnóg elektrycznych poruszają się z wyższą prędkością średnią niż rowerzyści (20,6 km/h w porównaniu 18,6 km/h), blisko 55 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych lub urządzeniami transportu osobistego (UTO) przekroczyło dozwoloną prędkość jazdy, czyli 20 km/h. Jednocześnie jednak rzadziej utrzymują niebezpieczną odległość. Jedynie 6 proc. użytkowników hulajnóg elektrycznych sięga po kask, w znacznej większości są to osoby korzystające z pojazdów prywatnych. Elementy odblaskowe są jeszcze mniej popularne – posiada je jedynie 5 proc. kierujących e-hulajnogami.
Policjanci w 2022 roku wystawili osobom poruszającym się na hulajnogach elektrycznych ponad 3,3 tys. mandatów, a aż 2,4 tys. udzielili pouczeń. Ochronę przed konsekwencjami prawnymi, ale i bezpieczną jazdę, zagwarantuje wysokiej jakości sprzęt z ograniczeniem prędkości do maksymalnej dozwolonej. Dystrybutor elektroniki użytkowej – firma 4cv wprowadza na nasz rynek hulajnogę marki własnej: RIDER Monster Turbo.
Duże koła gwarantujące większą wygodę, przyczepność i kontrolę
Hulajnoga RIDER Monster Turbo jest wyposażona w duże koła – przednie 20-calowe oraz tylne 16-calowe. Wykorzystanie większych kół w pojeździe podnosi wygodę – wstrząsy i uderzenia spowodowane nierównym terenem są tłumione. Dodatkowo lepsza przyczepność oraz większa kontrola nad pojazdem sprawiają, że jazda nim jest nie tylko bardziej komfortowa, lecz także bezpieczniejsza. Duże koła w połączeniu z regulowaną kierownicą (105-120 cm), sprawiają, że w komfortowy sposób mogą z niej korzystać nastolatkowie i dorośli o różnym wzroście i wadze nawet do 120 kg.
Do 60 km na jednym ładowaniu i podwójny hamulec tarczowy
Dystans możliwy do przejechania hulajnogą RIDER na jednym ładowaniu to aż 60 km. Model Monster Turbo posiada pojemną baterię o pojemności 19,2 Ah, której pełne naładowanie trwa 9-10 godz. Pojazd jest wyposażony w wydajny silnik o mocy 350 W, który umożliwia jazdę do 20 km/h, co jest ograniczoną w przepisach maksymalną dozwoloną prędkością. Bezpieczeństwo użytkowania hulajnogi RIDER gwarantuje przedni i tylny hamulec tarczowy, natomiast wygodę codziennego użytkowania podnosi cyfrowy wyświetlacz, pozwalający na łatwą kontrolę poziomu naładowania baterii. Dodatkowo urządzenie posiada oświetlenie oraz system dźwiękowy.
Hulajnoga RIDER Monster Turbo dostępna jest w kolorze grafitowym, jej waga to 19,9 kg, a wymiary – 156 x 53 x 105-120 cm. Pojazd dostępny jest w sieci Media Expert w cenie 3 499 zł.
RIDER to polska marka, która powstała w 2014 roku, zajmuje się produkcją hulajnóg elektrycznych i akcesoriów samochodowych, w tym głównie nawigacji GPS i wideorejestratorów jazdy. Marka należy do firmy 4cv, która jest dystrybutorem i importerem sprzętu elektronicznego w Polsce.
STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
5 nietypowych zastosowań dla opasek zaciskowych na kable
Roboty na 32 p. Olivii Star
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.