POLOmarket z nagrodą BLIX AWARDS oraz trzema nagrodami Retail Champion
Największa polska sieć supermarketów POLOmarket została wyróżniona w V edycji programu „BLIX AWARDS Wybór Konsumentów” w kategorii Innowacyjna Sieć Roku w grupie supermarketów oraz otrzymała aż trzy nagrody plebiscycie Retail Champion.
Zarówno BLIX AWARDS jak i Retail Champion są plebiscytami konsumenckimi. O przyznaniu nagrody decydują opinie klientów. Ich głosami POLOmarket otrzymał nagrodę główną „Innowacyjna Sieć Roku” w grupie supermarketów (BLIX) oraz trzy nagrody Retail Champion Biggest Progress w kategoriach: Localness, Customer Experience oraz Excellence in Technology.
– Jest to kolejny rok, w którym nasza sieć nagradzana jest w plebiscytach konsumenckich BLIX AWARDS oraz Retail Champion. To dla nas niezwykle cenne wyróżnienia, ponieważ o ich przyznaniu decydują głosy naszych klientów – mówi Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu w sieci POLOmarket. – Jest to efekt naszych konsekwentnych działań wpływających na rozwój tych wszystkich obszarów, które decydują o pozytywnych doświadczeniach zakupowych naszych klientów – deklaruje Krzysztof Szultka.
Warto dodać, że w bieżącej edycji programu BLIX wzięło udział 138 tysięcy konsumentów z całej Polski, którzy oceniali aktywność sieci handlowych oraz ich codzienne funkcjonowanie na różnych płaszczyznach działalności rynkowej. Do tej pory w ramach wszystkich edycji, BLIX zebrał łącznie blisko 21 mln opinii konsumentów.
Retail Champion - Wybrany przez Konsumentów nagradza sieci handlowe działające w różnych formatach na polskim rynku, zwłaszcza te, które wprowadzają rozwiązania cenione przez nabywców. Badania przeprowadzono za pośrednictwem niezależnej polskiej firmy badawczej GfK i Nielsen Media Polska, która ocenia ich satysfakcje zakupowe w rozmaitych obszarach związanych z codziennością zakupową.
Warto dodać, że w konkursie BLIX w ubiegłorocznej edycji POLOmarket zdobył nagrodę główną w kategorii „Prospołeczna sieć roku”, a w 2022 w kategorii „Polski produkt” za lokalne podejście w tworzeniu oferty w grupie supermarketów.
W ubiegłorocznej edycji Retail Champion, POLOmarket został natomiast nagrodzony za największy postęp w kategoriach Retailer of the Year NPS i Healthy Food.
Tegoroczne wyróżnienia odebrał Krzysztof Szultka, Dyrektor Marketingu.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.