Komunikaty PR

Polacy stworzyli platformę online, z której korzysta cały świat

2021-08-20  |  15:00
Biuro prasowe

Obecnie organizowane konferencje wymagają nowego poziomu usług. Innowacyjne narzędzia stają się standardem w branży eventowej. Odpowiedzią na oczekiwania uczestników konferencji jest polska platforma do realizacji wydarzeń online MEETING15, która stanowi wyróżniające się na tle konkurencji narzędzie, docenione zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada realizację 1000 wydarzeń do końca bieżącego roku. Mamy do czynienia z niebywałym sukcesem technologicznego narzędzia stworzonego przez Polaków w skali światowej.

Sukces goni sukces

MEETING15 to usługa internetowa w modelu Software as a Service powstała w 2016 r. Obecnie jest najczęstszym narzędziem wykorzystywanym do organizacji złożonych konferencji hybrydowych w Polsce. W poprzednim roku na platformie zostało zorganizowanych ponad 360 takich eventów, a do końca obecnego roku MEETING15 planuje przeprowadzić ich aż 1000. Ogromnym sukcesem firmy jest 150 tys. zarejestrowanych użytkowników z całego świata na platformie. Innowacyjne narzędzie cieszy się ogromnym zainteresowaniem nie tylko w naszym kraju, ale również poza jego granicami. Co ważne, ekspansja MEETING15 nie ogranicza się jedynie do Europy. Po sukcesie w Polsce i na Starym Kontynencie firma zdecydowała się założyć spółkę w Tokio, która odpowiada za działania prowadzone na rynku azjatyckim oraz w regionie Azja-Pacyfik. Warto podkreślić, że to jedna z nielicznych polskich spółek z branży technologicznej, która zainwestowała w Japonii.

– Z platformy MEETING15 korzystają nie tylko największe światowe firmy czy państwowe i międzynarodowe instytucje, ale również lokalne firmy. Oferty są krojone na miarę dla każdego organizatora eventów i dopasowywane do możliwości oraz oczekiwań. Praktycznie rzecz biorąc wszystkie branże mogą korzystać z MEETING15. Platformę doceniło już wiele firm prywatnych i notowanych, fundacji, izb, stowarzyszeń oraz instytucji. Ogromnie cieszy nas fakt, że z MEETING15
korzystają największe firmy korporacyjne na świecie, np. najbardziej znani producenci napojów, samochodów, czy znane firmy farmaceutyczne, dzięki którym ludzkość zaczyna panować nad obecna pandemią, ale również lokalne marki – mówi prezes MEETING15, Paweł Jabłoński.

Nowoczesna konferencja

Rozwój technologii oraz obecna sytuacja na świecie sprzyjają pojawieniu się rozwiązań, które wnoszą organizację konferencji na wyższy poziom. Transmisja online buduje ogromne zasięgi – nieporównywalne z wydarzeniami stacjonarnymi. Zakładając, że na evencie obecnych jest 200 osób, liczbę odbiorców można zwiększyć o kolejne 10 tys. dzięki udostępnieniu wydarzenia w sieci. Dlatego też wielu organizatorów realizuje eventy w modelu hybrydowym, czyli połączeniu wydarzenia „na miejscu” z wirtualną obecnością uczestników na platformie. Kolejne wyzwanie dla realizatorów eventów stanowią oczekiwania uczestników, którzy pragną coraz bardziej wyjątkowych doświadczeń bez względu na to, w jak wielkim wydarzeniu biorą udział. MEETING15 stworzył platformę, która nie tylko umożliwia wdrożenie innowacyjnych narzędzi spełniających te wymagania, ale również określa standardy nowoczesnych konferencji. Znane i powszechne oprogramowania do prowadzenia wideorozmów nie posiadają tak rozbudowanego systemu usług i narzędzi, które zapewnia MEETING15. Dlatego też doceniana jest nie tylko przez międzynarodowe firmy, ale również krajowych graczy, którzy mają świadomość tego, że organizacja eventu wiąże się obecnie z zastosowaniem innowacyjnych rozwiązań.

Platforma MEETING15 zapewnia niespotykane dotąd możliwości w organizacji wydarzeń online. Co ważne, jako firma dostosowujemy się do naszych klientów i oferujemy im rozwiązania na miarę ich potrzeb i możliwości finansowych. To nasz ukłon w stronę tych, którzy pragną zrealizować nowoczesną konferencję, ale budżet może ich ograniczać. Z naszej platformy korzystają różne firmy z prawie każdego zakątka świata. Wszystkie łączy chęć organizacji niezapomnianego eventu. Dla nas to ogromna satysfakcja, że możemy spełnić ich cel – opowiada wiceprezes MEETING15, Tomasz Majewski.

Platforma wyszła również naprzeciw potrzebom wydarzeń, których organizacja w sieci wydaje się zbyt ryzykowna i niebezpieczna. MEETING15 stworzył narzędzie, które służy do realizacji walnych głosowań z wykorzystaniem zdalnego dostępu uczestników dla spółek prawa handlowego, izb gospodarczych, agencji, fundacji, spółdzielni i innych podmiotów podejmujących decyzje z wykorzystaniem procesu tego typu głosowania.

Nieograniczony parasol innowacyjnych narzędzi

Za sukcesem innowacyjnej platformy stoi kompleksowość oraz dostosowanie się do nowych oczekiwań zarówno organizatorów, jak i odbiorców wydarzeń online. Możliwości platformy są nieograniczone. Dzięki narzędziu oferowanym przez MEETING15 w jednym miejscu w sieci można przeprowadzić transmisję video z konferencji, wprowadzić niezbędne informacje dla uczestników, np. agendę czy listę prelegentów, dodać bannery reklamowe sponsorów i linki do wybranych profili z kanałów Social Media, pokazując w lekki i atrakcyjny sposób wirtualną prezentację reklamodawców, a także stanowić witrynę do zakupu biletów na wydarzenie. Wszystko to tworzy kompletne interaktywne rozwiązanie dla e-konferencji dostępne pod jednym linkiem na wszystkich urządzeniach z dostępem do sieci. Zespół MEETING15 tworzy również wiele atrakcyjnych funkcji dla uczestników. Stale dostosowuje się do konkretnych potrzeb, wprowadzając angażujące dla nich aktywności. Do dyspozycji słuchaczy pozostaje m.in. biblioteka gier, wirtualne ankiety, quizy czy niezliczona liczba pokoi do videorozmów 1:1. Jak widać, organizatorzy mają ogromne pole manewru w planowaniu wydarzenia online z MEETING15. Warto podkreślić, że żadna inna platforma w Polsce nie zapewnia tak innowacyjnego i kompleksowego przeprowadzenia e-konferencji.

Platforma MEETING15 mimo wdrożenia wielu technologicznie zaawansowanych narzędzi nie wymaga instalacji żadnej aplikacji. Dostosowuje wyświetlanie treści do danej przeglądarki. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu technologii PWA (Progressive Web Apps). Uniwersalność technologii przyczyniła się również do niebywałego sukcesu platformy.

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

i.ryfka@agencjafaceit.pl

MEETING15® jest innowacyjną platformą eventową, umożliwiającą przeniesienie wydarzeń stacjonarnych do świata wirtualnego z transmisjami na żywo. Dzięki niej organizatorzy i uczestnicy eventów zyskują niespotykane dotąd możliwości. Aplikacja pozwala na prawdziwą interakcję pomiędzy prowadzącym wykład a uczestnikami, dzięki wykorzystaniu różnorodnych, angażujących narzędzi w czasie transmisji, np. pytań i ankiet, gier, które wprowadzają element rywalizacji oraz głosowania tajnego lub jawnego. Platforma stanowi efektywne narzędzie do komunikacji. Jest szybkie, łatwe i co najważniejsze bezpieczne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.