Pobieraj aplikacje z Huawei AppGallery i wygrywaj Punkty Huawei
Huawei rusza z akcją „Pobieraj i wygrywaj”, w której użytkownicy sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery mogą otrzymać Punkty Huawei. By wziąć udział w akcji, należy pobrać co najmniej dwie z 20 wskazanych aplikacji w AppGallery.
Codziennie aż 5000 osób może wygrać Punkty Huawei, które można wykorzystać do zakupu różnych usług mobilnych Huawei. Akcja potrwa do 9 kwietnia 2020 roku.
AppGallery, autorski sklep z aplikacjami Huawei, dynamicznie się rozwija. W ofercie sklepu z każdym dniem pojawiają się nowe aplikacje, a akcja „Pobieraj i wygrywaj” ma zachęcić użytkowników do aktywnego korzystania z oferty sklepu.
Warunkiem udziału w konkursie jest posiadanie ID Huawei, a w kolejnych krokach – pobranie co najmniej dwóch aplikacji z puli 20 wskazanych. Każdego dnia pierwsze 5000 użytkowników sklepu AppGallery, którzy wezmą udział w „Pobieraj i wygrywaj”, otrzyma po 5 Punktów Huawei. Punkty te można wykorzystać do zakupu różnych treści w grach i aplikacjach dostępnych w AppGallery, a także do zakupu dodatkowego miejsca w Chmurze Huawei oraz nabycia tapet, motywów czy nowych czcionek w Motywach Huawei.
Aplikacje, które można pobrać w ramach akcji to: Allegro, Bezpieczna rodzina, DOZ, Eleven Sports, Empik Go, e-pity, eSky, Jakdojade, moBilet, PGNiG, Reverse Movie FX, Rise of Kingdoms, Qupony, Rossmann, Same Quizy, SMYK, Telemagazyn, TOK FM, Vod.pl i Wyspy Krzyżówek.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.