Plenti i Samsung wracają z akcją „Przetestuj przed zakupem”
Plenti i Samsung powracają z usługą „Przetestuj przed zakupem”. Klienci mogą przetestować dwa najnowsze flagowe smartfony Samsung – Galaxy Z Fold6 i Galaxy Z Flip6. Wynajem urządzenia na tydzień w aplikacji Plenti kosztuje symboliczną „złotówkę”. Akcja trwa do końca września.
Usługa „Przetestuj przed zakupem” to druga odsłona akcji prowadzonej przez Plenti we współpracy z firmą Samsung. Konsumenci mogą przetestować przez tydzień dwa najnowsze flagowe smartfony marki – Samsung Galaxy Z Fold6 i Samsung Galaxy Z Flip6. Za wynajem w tym okresie zapłacą 1 zł. Po upływie tego okresu mogą zwrócić urządzenie lub wynająć je w Plenti w ramach regularnej oferty.
Zamówienie odbywa się w aplikacji Plenti, a wybrane urządzenie można odebrać w jednym z 22 polskich salonów Samsung Brand Store. Akcja trwa do 30 września 2024. Pierwsza odsłona akcji „Przetestuj przed zakupem” w salonach Samsung Brand Store odbyła się w listopadzie 2023.
Samsung Galaxy Z Fold6 i Samsung Galaxy Z Flip6 to najnowsze smartfony o unikalnej konstrukcji z serii Galaxy Z. Wykorzystując wszechstronną i elastyczną formę zapewniają użytkownikom szereg unikalnych wrażeń mobilnych. Wraz z wprowadzeniem nowych modeli z serii Galaxy Z, Samsung otwiera kolejny rozdział Galaxy AI. Zarówno duży wyświetlacz Galaxy Z Fold6, jak i kompaktowy ekran Galaxy Z Flip6 pozwalają zmaksymalizować możliwości sztucznej inteligencji oferując ciekawe sposoby komunikacji, produktywności i kreatywności.
– Smartfony to najbardziej osobiste urządzenia, z jakich korzystamy. Plenti umożliwia ich wynajem bez zobowiązań na tak długo, jak tego potrzebujemy, ale wiemy, że dla wielu użytkowników relacja ze smartfonem to relacja na lata. Dzięki współpracy z firmą Samsung, zyskują możliwość przetestowania urządzenia przed zakupem lub dłuższym wynajmem. Dzięki temu mogą nie tylko sprawdzić wszystkie funkcje, ale przede wszystkim upewnić się, że ich osobisty smartfon będzie do nich idealnie dopasowany. Zainteresowanie wynajmem i przetestowaniem nowych produktów Samsung jest ogromne. W ciągu pierwszych 24 godzin od rozpoczęcia akcji klienci złożyli setki zamówień. – mówi Wojciech Wójtowicz, współzałożyciel, Plenti.
– Dzięki współpracy z firmą Plenti, klienci mają po raz kolejny możliwość przetestowania przed zakupem nowych i wyjątkowych smartfonów. Tym razem mogą sprawdzić modele Galaxy Z Fold6 i Galaxy Z Flip6. To urządzenia o wyjątkowej konstrukcji, które zapewniają bezprecedensowe wrażenia dzięki mocy Galaxy AI. Własne doświadczenie jest cenniejsze od opinii innych, a potwierdza to zainteresowanie wynajmem i możliwością przetestowania nowych modeli – mówi Anna Orlicka-Kubów, Retail Manager Samsung Brand Stores.
Plenti to lider polskiego rynku wynajmu elektroniki użytkowej. Z platformy, która umożliwia dostęp do urządzeń w modelu subskrypcyjnym, korzysta już ponad 160 tys. użytkowników. Mają oni dostęp do ponad 5,6 tys. urządzeń z takich kategorii jak telefony komórkowe, komputery, kamery, sprzęt mobilny czy drony. Klienci mogą je wypożyczać na okres od tygodnia do dwunastu miesięcy. Dzięki współpracy z BNP Paribas, wybrane urządzenia są dostępne także w opcji subskrypcji na 24 miesiące. Plenti oferuje również wynajem dla klientów biznesowych, jako alternatywę dla popularnego leasingu.
Firma prowadzi również program PlentiPartners. Dzięki niemu osoby prowadzące działalność gospodarczą oraz małe i średnie przedsiębiorstwa mogą zarabiać na wynajmie elektroniki użytkowej. Partnerzy kupują sprzęt, następnie wynajmują go Plenti i otrzymują za to stałe wynagrodzenie – niezależnie od tego, czy ich sprzęt jest w danym okresie wypożyczany. Urządzenia są ubezpieczone i serwisowane przez Plenti, a na koniec okresu współpracy firma wykupuje je od partnerów. Do programu przystąpiło już ponad 145 przedsiębiorców, którzy wpłacili łącznie ponad 11 mln zł na sprzęt, z którego korzystają klienci Plenti.

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.