Komunikaty PR

Plecak na laptop i tablet HAMA Merida. Poznajcie stylowy niezbędnik w miejskiej

2020-12-01  |  09:01
Biuro prasowe

Swoim minimalistycznym designem od razu przyciąga uwagę. Pojemność 15 l sprawia, że zmieścimy do niego sporo przedmiotów codziennego użytku, ze sporych rozmiarów tabletem i latopem na czele. Natomiast miękko wyściełane plecy i regulowane szelki z siateczką polepszają komfort noszenia.   

 

Delikatny sprzęt elektroniczny można nosić w różnego rodzaju akcesoriach, ale zdecydowanie najwygodniejszą propozycją jest plecak. Ma wiele przewag nad zwykłą torbą – jest bardziej uniwersalny i ergonomiczny, poprzez równomierne rozłożenie ciężaru długofalowo nie powoduje skrzywień kręgosłupa oraz sprawia, że zawsze mamy wolne ręce. Takimi właśnie atutami może pochwalić się plecak na latop i tablet Merida, który właśnie dołączył do oferty niemieckiej marki HAMA.

 

Łączy w sobie praktyczność jak i typowo miejski, luźny styl, którym można łatwo wyrazić swoją osobowość. Ma pojemność 15 l i elastyczną konstrukcję typu roll-top, nawiązującą do plecaków kurierskich. Rolowane zamknięcie ze sprzączką łatwo można dostosować do zawartości plecaka, zmniejszając albo zwiększając na bieżąco jego powierzchnię. W przypadku wypełnienia po brzegi za sprawą dodatkowego zapięcia na zamek błyskawiczny nic nie ma prawa wypaść.

 

Dla zwiększenia komfortu noszenia plecy i regulowane szelki wyścielono miękkim materiałem. Tak samo jak warstwą siateczki, co zapewni odpowiednią wentylację, szczególnie wiosną i latem. Zapomnijmy o plamach potu na ubraniach.

 

W środku komora główna zawiera osobną miękką przegrodę na laptop o przekątnej ekranu do 15,6 cala (40 cm), dodatkowo zabezpieczoną paskiem na rzep. Takie rozwiązanie gwarantuje, że w trakcie transportu notebook nie wypadnie ani nie narazi się na porysowanie, przemieszczając się w środku. Kieszeń pomieści też tablet o przekątnej ekranu do 11 cali (28 cm). W plecaku nie brak też uchwytu i sporej kieszeni z przodu, np. na zeszyt z notatkami.

 

Wymiary plecaka HAMA Merida wynoszą 40 x 11 x 45 cm, a waży on 736 g. Oferowany jest w czterech stonowanych wersjach kolorystycznych: taupe, granatowej, szarej i czarnej.

 

Producent ustalił sugerowaną cenę detaliczną tej nowości na poziomie 169 zł.

 

Więcej detali znajdziemy na stronie www.hamamobile.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

Emitel - operator infrastruktury nadawczej - we współpracy z Telewizją Puls rozpoczął w Warszawie testową emisję sygnału w technologii 5G Broadcast. To pierwszy tego
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.