Komunikaty PR

Platforma MarTech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

2023-10-04  |  16:05
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksander Dobosz
dfusion communication

Al. Zdjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
aleksander.dobosz|dfusion.pl| |aleksander.dobosz|dfusion.pl
666216828
dfusion.pl

Klienci SAS z branży marketingowej mogą teraz korzystać z mocy generatywnej sztucznej inteligencji. Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zyskało możliwość integracji z najnowszymi rozwiązaniami AI, co usprawni planowanie marketingowe, tworzenie treści i projektowanie doświadczeń klienta.

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku, oferta integracji narzędzi SAS z generatywną sztuczną inteligencją nie jest związana z konkretnym dostawcą technologii. Dzięki temu klienci firmy zyskują elastyczność w wyborze modeli generatywnej AI spomiędzy własnych rozwiązań, najpopularniejszych na rynku silników, takich jak OpenAI, czy hostowanych prywatnie systemów open source. Ponadto klienci sami decydują, które funkcje i w jakim stopniu zostaną zintegrowane z platformą, jak algorytmy zostaną wytrenowane i skonfigurowane oraz jak zostaną udostępnione zespołom marketingu – wszystko to dzięki dostosowanej do potrzeb struktury integracji.

„Generatywna AI to fascynujące rozwiązanie, które w naturalny sposób wzmacnia projekty marketingu angażującego” – powiedział Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing w SAS. „Korzystając z tej technologii w sposób odpowiedzialny marketerzy mogą optymalizować czas, zasoby i budżet. Platforma SAS Customer Intelligence 360 powstała po to, aby zwiększać wydajność oraz skuteczność działów marketingu i reklamy. Dlatego też integracja naszych zaufanych rozwiązań z generatywną sztuczną inteligencją jest tak istotne”.

Generatywna sztuczna inteligencja pomoże w tworzeniu planów marketingowych oraz identyfikowaniu i rozwijaniu dodatkowych segmentów biznesu oraz grup docelowych. Może również tworzyć sugerowaną treść wiadomości e-mail lub innych komunikatów angażujących klienta. W przypadku spersonalizowanego targetowania GAI zapewnia sugestie dotyczące zmiennych demograficznych, psychograficznych, behawioralnych i geograficznych, które należy uwzględnić w działaniach angażujących. Gdy wytyczne lub sugestie dotyczące tekstu lub obrazu są niezadawalające, informacje te można edytować. Wyniki mogą być mierzone, raportowane i udostępnione innym członkom zespołu.

Oferta zapewnia następujące możliwości:

  • Integracja za pośrednictwem konektora SAS z dostawcami dużych modeli językowych (LLM), co pozwoli pracować nad strategiami nowatorskich kampanii;
  • Stosowanie języka naturalnego do tworzenia grup docelowych;
  • Przyspieszenie generowania treści przy użyciu niestandardowych modeli i baz wiedzy.

Generatywna sztuczna inteligencja jako element odpowiedzialnego marketingu

Według najnowszego raportu firmy Gartner „Predicting How Major Trends Will Shape Marketing's Future”, do 2025 r. 70 proc. dyrektorów marketingu uzna odpowiedzialność za etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej działalności za jedną z najważniejszych kwestii. Z tego samego raportu wynika, że do 2027 r. 80 proc. działów sprzedaży ustanowi dedykowaną komórkę ds. autentyczności treści w celu zwalczania dezinformacji i fałszywych materiałów.

„Dane te potwierdzają, że korzystanie przez marketerów z technologii takich jak generatywna sztuczna inteligencja w bezpieczny, rzetelny i uczciwy sposób jest i będzie w przyszłości priorytetem dla biznesu” – dodał Jonathan Moran.

Rozwój SAS Customer Intelligence 360 jest ściśle powiązany z wytycznymi określonymi przez dział SAS Data Ethics. Filary strategii bezpiecznego i odpowiedzialnego wprowadzania technologii generatywnej AI do środowisk marketingowych obejmują:

  • Priorytetową ochronę danych – nie udostępnianie modelom wrażliwych danych firmy i klientów.
  • Nadzór człowieka – treści generowane przez sztuczną inteligencję powinny być zawsze sprawdzane i zatwierdzane przez ludzi.
  • Tworzenie interpretowalnych i przejrzystych wyników – dla marketerów zawsze powinno być jasne, w jaki sposób algorytm AI doszedł do swoich wniosków i zaleceń.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach SAS MarTech.

 

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: dfusion communication
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię! Biuro prasowe
2024-11-22 | 01:00

Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!

KaraokeKid to idealny towarzysz dla małych wokalistów, którzy chcą śpiewać swoje ulubione piosenki i budować pewność siebie. Z kolei PixelKid to magiczne połączenie
Technologie Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
2024-11-20 | 09:30

Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS

SIGNIUS S.A., dostawca zaawansowanych rozwiązań do zdalnego podpisywania dokumentów, nawiązał współpracę z Superpolisą Ubezpieczenia. Dzięki wdrożeniu platformy SIGNIUS
Technologie Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów
2024-11-19 | 01:00

Zrównoważone oświetlenie przyszłością polskich samorządów

Zrównoważony rozwój oraz cyfryzacja miast to dziś tematy niezwykle istotne w kontekście kryzysu klimatycznego. O gotowych rozwiązaniach, wspierających kreowanie przyjaznej,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Prawo

Nałóg nikotynowy wśród nieletnich zaczyna się najczęściej od e-papierosów. Przyciągają ich słodkie, owocowe smaki tych produktów

Co czwarty uczeń ma za sobą inicjację nikotynową, a dla większości z nich pierwszym produktem, po jaki sięgnęli, był e-papieros. Zdecydowana większość uczniów używających nikotyny korzysta właśnie z e-papierosów, a prawie połowa nie ma problemu z ich zakupem – wskazują nowe badania przeprowadzone z okazji Światowego Dnia Rzucania Palenia. Eksperci podkreślają, że niebezpiecznym produktem, z uwagi na ryzyko uzależnienia behawioralnego, są także e-papierosy beznikotynowe. Trwają prace nad przepisami, które m.in. zakażą ich sprzedaży nieletnim.

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.