Komunikaty PR

Platforma MarTech SAS zintegrowana z generatywną sztuczną inteligencją

2023-10-04  |  16:05
Biuro prasowe

Klienci SAS z branży marketingowej mogą teraz korzystać z mocy generatywnej sztucznej inteligencji. Rozwiązanie SAS® Customer Intelligence 360 zyskało możliwość integracji z najnowszymi rozwiązaniami AI, co usprawni planowanie marketingowe, tworzenie treści i projektowanie doświadczeń klienta.

Klienci SAS mogą teraz wykorzystywać moc generatywnej sztucznej inteligencji na różnych etapach swojej pracy - od planowania działań marketingowych i identyfikacji odbiorców po projektowanie doświadczeń klienta i tworzenie kreacji dostosowanych dla różnych kanałów, na monitorowaniu i analizowaniu wyników kończąc.

W przeciwieństwie do innych rozwiązań dostępnych na rynku, oferta integracji narzędzi SAS z generatywną sztuczną inteligencją nie jest związana z konkretnym dostawcą technologii. Dzięki temu klienci firmy zyskują elastyczność w wyborze modeli generatywnej AI spomiędzy własnych rozwiązań, najpopularniejszych na rynku silników, takich jak OpenAI, czy hostowanych prywatnie systemów open source. Ponadto klienci sami decydują, które funkcje i w jakim stopniu zostaną zintegrowane z platformą, jak algorytmy zostaną wytrenowane i skonfigurowane oraz jak zostaną udostępnione zespołom marketingu – wszystko to dzięki dostosowanej do potrzeb struktury integracji.

„Generatywna AI to fascynujące rozwiązanie, które w naturalny sposób wzmacnia projekty marketingu angażującego” – powiedział Jonathan Moran, Head of Martech Solutions Marketing w SAS. „Korzystając z tej technologii w sposób odpowiedzialny marketerzy mogą optymalizować czas, zasoby i budżet. Platforma SAS Customer Intelligence 360 powstała po to, aby zwiększać wydajność oraz skuteczność działów marketingu i reklamy. Dlatego też integracja naszych zaufanych rozwiązań z generatywną sztuczną inteligencją jest tak istotne”.

Generatywna sztuczna inteligencja pomoże w tworzeniu planów marketingowych oraz identyfikowaniu i rozwijaniu dodatkowych segmentów biznesu oraz grup docelowych. Może również tworzyć sugerowaną treść wiadomości e-mail lub innych komunikatów angażujących klienta. W przypadku spersonalizowanego targetowania GAI zapewnia sugestie dotyczące zmiennych demograficznych, psychograficznych, behawioralnych i geograficznych, które należy uwzględnić w działaniach angażujących. Gdy wytyczne lub sugestie dotyczące tekstu lub obrazu są niezadawalające, informacje te można edytować. Wyniki mogą być mierzone, raportowane i udostępnione innym członkom zespołu.

Oferta zapewnia następujące możliwości:

  • Integracja za pośrednictwem konektora SAS z dostawcami dużych modeli językowych (LLM), co pozwoli pracować nad strategiami nowatorskich kampanii;
  • Stosowanie języka naturalnego do tworzenia grup docelowych;
  • Przyspieszenie generowania treści przy użyciu niestandardowych modeli i baz wiedzy.

Generatywna sztuczna inteligencja jako element odpowiedzialnego marketingu

Według najnowszego raportu firmy Gartner „Predicting How Major Trends Will Shape Marketing's Future”, do 2025 r. 70 proc. dyrektorów marketingu uzna odpowiedzialność za etyczne wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej działalności za jedną z najważniejszych kwestii. Z tego samego raportu wynika, że do 2027 r. 80 proc. działów sprzedaży ustanowi dedykowaną komórkę ds. autentyczności treści w celu zwalczania dezinformacji i fałszywych materiałów.

„Dane te potwierdzają, że korzystanie przez marketerów z technologii takich jak generatywna sztuczna inteligencja w bezpieczny, rzetelny i uczciwy sposób jest i będzie w przyszłości priorytetem dla biznesu” – dodał Jonathan Moran.

Rozwój SAS Customer Intelligence 360 jest ściśle powiązany z wytycznymi określonymi przez dział SAS Data Ethics. Filary strategii bezpiecznego i odpowiedzialnego wprowadzania technologii generatywnej AI do środowisk marketingowych obejmują:

  • Priorytetową ochronę danych – nie udostępnianie modelom wrażliwych danych firmy i klientów.
  • Nadzór człowieka – treści generowane przez sztuczną inteligencję powinny być zawsze sprawdzane i zatwierdzane przez ludzi.
  • Tworzenie interpretowalnych i przejrzystych wyników – dla marketerów zawsze powinno być jasne, w jaki sposób algorytm AI doszedł do swoich wniosków i zaleceń.

Dowiedz się więcej o rozwiązaniach SAS MarTech.

 

 

Informacja o SAS

SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.