Platforma analityczna SAS Viya jest zoptymalizowana w porównaniu do konkurencji
dfusion communication
Al. Zdjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
aleksander.dobosz|dfusion.pl| |aleksander.dobosz|dfusion.pl
666216828
dfusion.pl
Prędkość/Wydajność:
- Viya jest średnio 30 razy szybsza niż reszta testowanych rozwiązań AI/ML ocenianych we wszystkich scenariuszach testowych.
- Viya jest średnio 49 razy szybsza niż platforma Data/AI oparta na Spark we wszystkich algorytmach, rozmiarach danych i obciążeniach. W niektórych przypadkach Viya jest nawet 326 razy szybsza.
Skalowalność:
- Viya skaluje się lepiej niż rozwiązania alternatywne z większymi, złożonymi zbiorami danych, skracając czas uruchomienia AI/ML dzięki dodatkowym zasobom obliczeniowym.
- W przypadku trenowania modeli na ponad 300 milionach punktów danych, Viya przewyższyła wszystkie alternatywne rozwiązania i okazała się jedyną platformą, która była gotowa do dalszego skalowania.
Efektywność kosztowa:
- Użytkownicy mogą obniżyć koszty o ponad 86 proc. w porównaniu z testowanymi alternatywami, dzięki szybkości i skalowalności Viya w procesach trenowania i walidowania modeli.
SAS Viya dostarczyła wyniki w ciągu kilku minut, podczas gdy rozwiązaniom konkurencyjnym analiza zajęła wiele godzin lub po prostu się nie udała - powiedział Russ Fellows, starszy partner i analityk Futurum Group. SAS Viya pomaga użytkownikom obniżyć koszty obliczeniowe, przy obsłudze większych zasobów danych, w celu szybszego podejmowania decyzji. Nasze badania wykazały, że SAS znacznie wyprzedza konkurencję.
SAS Viya, natywna platforma AI działająca w chmurze, daje klientom wybór i kontrolę nad analizą dużych i złożonych zasobów danych, zapewniając potrzebną skalowalność. Wnioski dostarczone przez Viya pomagają liderom biznesu podejmować lepsze decyzje - niezależnie od tego, czy dotyczą one usług finansowych, procesów logistycznych lub produkcyjnych.
Badanie Futurum Group potwierdza to, co deklarowali nasi klienci: Viya działa sprawnie i efektywnie w chmurze, w pełni wykorzystując działanie procesora CPU w czasie wykonywania zadań - powiedział Bryan Harris, wiceprezes wykonawczy i Chief Technology Officer w SAS. Wyniki niezależnego badania przeprowadzonego przez Futurum Group są dowodem na przełomowe wzrosty wydajności i oszczędności kosztów, które dostarczamy naszym klientom.
Informacja o Futurum Group
Futurum Group zajmuje się badaniami branżowymi, doradztwem i konsultingiem. Koncentrują się one na analizie rozwijających się i przełomowych technologii, identyfikacji oraz weryfikacji trendów oraz dostarczaniu danych i wniosków, które umożliwiają klientom znalezienie przewagi konkurencyjnej w gospodarce cyfrowej.
Informacja o SAS Viya
SAS Viya to platforma do analizy i obsługi danych z wbudowaną sztuczną inteligencją, która działa na nowoczesnej, skalowalnej architekturze. Jest to oprogramowanie typu cloud-first, zaprojektowane tak, aby było zawsze dostępne i zaktualizowane oraz przynosiło moc analityki każdemu i wszędzie. SAS Viya integruje procesy podejmowania decyzji ze sztuczną inteligencją i zaawansowaną analityką, pomagając organizacjom szybciej podejmować lepsze decyzje.
Informacja o SAS
SAS jest liderem w zakresie analityki i AI. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu i profesjonalnym usługom pomaga firmom na całym świecie zamieniać dane w wiedzę. SAS oferuje THE POWER TO KNOW®.
Nest Bank laureatem Global Retail Banking Innovation Awards za N!Asystenta
Magia Świąt z LAMAX: Kreatywne prezenty dla dzieci, które rozbudzą wyobraźnię!
Superpolisa Ubezpieczenia wykorzystuje e-podpisy od SIGNIUS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media i PR
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy
Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.
Farmacja
Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej
Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.
Rolnictwo
Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu
Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.