Komunikaty PR

Piotr Kaznowski awansuje na Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu

2023-08-23  |  13:00
Biuro prasowe

Od września 2023 r. Piotr Kaznowski obejmie stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu i dołączy do Zespołu Zarządzającego Mars Wrigley regionu obejmującego 11 krajów centralnej i wschodniej Azji.

Do tej pory jako Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska odpowiadał między innymi za strategię komunikacji konsumenckiej i klienckiej dla marek Orbit,® Snickers®, Airwaves®, Twix® i M&M’s®, zarządzanie przychodami oraz rozwój kategorii na bazie badań i danych konsumenckich. Dołączył do Mars w 2016 r. jako Dyrektor Customer Marketingu, a następnie zbudował Zespół Portfolio i Customer Marketingu podczas integracji Mars Wrigley Polska. W 2019 r. objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży, odpowiedzialnego za kanał convenience, supermarkety, hipermarkety oraz dyskonty. W 2021 r. objął stanowisko Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu, a także dołączył do lokalnego Zespołu Zarządzającego.

Związany wcześniej z działami sprzedaży i marketingu L’Oreal, Unilever, Coca-Cola i CEDC (Roust). Studiował w Polsce, Francji i USA. Jest również wykładowcą na studiach podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej, a także członkiem jury Effie Award Polska.

O sukcesji roli Dyrektora Zarządzania Kategorią i Marketingu w Mars Wrigley Polska będziemy informować w osobnej komunikacji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa Biuro prasowe
2024-11-22 | 08:10

Pokolenie Z chce pracować dla inspirujących liderów – ci oczekują partnerstwa

Warszawa, listopad 2024 roku – Jakie jest wymarzone miejsce pracy osób z pokolenia Z, rozpoczynających karierę zawodową? Studentki i studenci mówią jasno: takie,
Firma Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu
2024-11-15 | 14:14

Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu

Już 15 listopada 2024 roku Starbucks otwiera pierwszą kawiarnię w Radomiu w Galerii Słonecznej. Nowy lokal marki będzie oferował nie tylko szeroki wybór wysokiej jakości kaw i
Firma MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku
2024-11-04 | 09:00

MAAG Polska wprowadził 100 nowych kolorów i 2 nowe rozmiary obrzeży w 2024 roku

Rok 2024 przyniósł znaczące zmiany w ofercie MAAG Polska, jednego z wiodących producentów obrzeży meblowych na rynku. Firma zaprezentowała aż 100 nowych kolorów oraz dwa

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.