Komunikaty PR

Pierwsze na świecie centrum testów porównawczych AVoIP

2024-08-27  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dominika Leszczyńska
Public Management

ul. Radzymińska 12/1
03-752 Warszawa
dleszczynska|publicmanagement.pl| |dleszczynska|publicmanagement.pl
668 908 387
https://www.linkedin.com/company/public-management/

Panasonic Connect Europe z dumą ogłasza otwarcie pierwszego na świecie centrum testów porównawczych AVoIP (Audio-Video over IP) w swoim Centrum Rozwiązań Biznesowych (BSC) w Wiesbaden. To przełomowe przedsięwzięcie stwarza unikalną możliwość dla profesjonalistów AV, którzy chcą w realistycznych warunkach przetestować różne standardy AVoIP i znaleźć najlepsze rozwiązania dla swoich organizacji.

AVoIP zyskuje coraz większe znaczenie w branży AV, oferując elastyczne, dostępne i opłacalne rozwiązania. Jednak brak uniwersalnego standardu technologicznego wciąż stanowi wyzwanie. Marco Schulz, ekspert branżowy, wskazuje na kluczowy czynnik sukcesu — pozostawienie otwartych opcji technologicznych, co pozwala organizacjom na elastyczne reagowanie na zmieniające się potrzeby.

BSC: Miejsce, gdzie spotykają się innowacje i testy w warunkach rzeczywistych

Centrum Rozwiązań Biznesowych Panasonic szybko stało się miejscem kluczowym dla profesjonalistów AV. Dzięki zaawansowanym testom porównawczym, organizacje mają teraz możliwość oceny opóźnień, jakości obrazu i efektywności przepustowości w kontekście różnych standardów AVoIP, takich jak HDMI, NDI, SDVoE, IPMX, Crestron NVX i Dante AV.

Jednym z wyjątkowych aspektów BSC jest możliwość testowania systemów w warunkach rzeczywistych, co pozwala firmom z różnych sektorów podejmować bardziej świadome decyzje dotyczące ich infrastruktury technologicznej. Na przykład, przed otwarciem wystawy BBC Earth w Melbourne, w BSC testowano projektory i obiektywy Panasonic, aby zagwarantować wysoką jakość wciągającego doświadczenia. Takie podejście umożliwia precyzyjne dopasowanie technologii do unikalnych wymagań każdego projektu.

Klucz do przyszłości: elastyczność dzięki technologii Intel SDM

Największym wnioskiem, jaki Panasonic wyciągnął ze swojej działalności w sektorze AV, jest to, że przyszłość wymaga elastyczności. Firma aktywnie promuje technologię Intel Smart Display Module (SDM) w swoich projektorach i wyświetlaczach, co pozwala organizacjom na łatwą integrację różnych standardów AVoIP i adaptację do zmieniających się wymagań. Moduły SDM nie tylko minimalizują potrzebę dodatkowych konwerterów, ale także wspierają zrównoważony rozwój, zmniejszając ilość odpadów elektronicznych i wydłużając żywotność sprzętu.

Panasonic Connect Europe kontynuuje swoją misję dostarczania elastycznych, przyszłościowych rozwiązań technologicznych, które są odpowiedzią na wyzwania związane z brakiem uniwersalnego standardu AVoIP. Dzięki Centrum Rozwiązań Biznesowych w Wiesbaden, organizacje z różnych branż mogą teraz testować, porównywać i wdrażać najbardziej zaawansowane technologie AV, zwiększając swoją przewagę konkurencyjną na globalnym rynku.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://business.panasonic.pl/systemy-wizualne/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Public Management
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.