Pięć promocyjnych ofert finansowania nowej Toyoty Yaris
Maciej Sitarski
multiAN
ul. Godebskiego 20
05-820 Piastów
maciej.sitarski|multian.pl| |maciej.sitarski|multian.pl
511-114-178
www.multian.pl/
Toyota Bank i Toyota Leasing we współpracy z Toyota Motor Poland przygotowały pakiet promocyjnych ofert na finansowanie najnowszego modelu Toyoty Yaris. Klienci zainteresowani kredytowaniem zakupu samochodu, mogą skorzystać z oferty Kredyt SMARTPLAN z atrakcyjnym oprocentowaniem, a także z nowego Leasingu Konsumenckiego z promocyjnym pakietem serwisowym. Dla osób zainteresowanych kupnem auta za gotówkę, bank przygotował specjalny kredyt 50/50 z obniżoną prowizją. Przedsiębiorcy mogą natomiast skorzystać z Leasingu SMARTPLAN z promocyjnym pakietem serwisowym oraz z leasingu 103 % w wariancie 3 x 33%.
11 i 12 września 2020 r. odbędą się Dni Otwarte w salonach Toyoty, podczas których klienci będą mieli okazję poznać bliżej najnowszy model Toyoty Yaris, którego polska premiera online miała miejsce pod koniec sierpnia br. Z tej okazji, Toyota Bank oraz Toyota Leasing przygotował promocyjną ofertę finansowania zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firmowych.
Kredyt 50/50 z obniżoną prowizją to de facto propozycja dla klientów zainteresowanych kupnem samochodu za gotówkę. Aby wyjechać nowym Yarisem z salonu wystarczy wpłata 50% wartości auta. Pozostałą kwotę należy wpłacić dopiero za rok lub można ją rozłożyć na wygodne raty. RRSO to tylko 3% (z czego oprocentowanie wynosi 0%, a prowizja za udzielenie kredytu została zmniejszona do jedynie 3%). Oferta dostosowana została do wymagań klientów indywidualnych oraz wybranych grup zawodowych.
Kredyt SMARTPLAN z promocyjnym oprocentowaniem 2,99% to z kolei atrakcyjna oferta dla osób zainteresowanych finansowaniem zakupu samochodu, którym zależy na obniżeniu miesięcznego kosztu posiadania auta, a także ceniących sobie swobodę w zakresie opcji zakończenia umowy kredytowej. Bank oferuje dwa okresy finansowania – 36 oraz 48 miesięcy. Miesięczna rata rozpoczyna się już od 516,26 zł (w przypadku kredytu na 48 miesięcy), a RRSO to jedynie 4,37%. Aby jeszcze łatwiej stać się właścicielem nowej Toyoty, klienci mogą skorzystać z tzw. wariantu „kluczyk za kluczyk” czyli zostawić w rozliczeniu swój obecny samochód. Mają także możliwość bezkosztowego skrócenia swojej umowy kredytowej (w przypadku gdy posiadają auto w Kredycie SMARTPLAN lub w Standard kredycie min. 2 lata).
Toyota Leasing oraz Toyota Bank przygotowały ponadto, preferencyjne oferty Leasingu SMARTPLAN dla przedsiębiorców, a także Leasingu Konsumenckiego dla klientów indywidualnych. W obu przypadkach opłata wstępna wynosi tylko 10% wartości auta, a miesięczna rata zaczyna się już od 637 zł (Leasing SMARTPLAN) lub od 834 zł (Leasing Konsumencki). To co jeszcze łączy te dwa produkty, to promocyjny pakiet serwisowy.
Promocyjny pakiet serwisowy przewiduje realizację usług serwisowych zgodnie z zaleceniami producenta opisanymi w „Programie bezpieczeństwa i Zdrowia Toyoty”. W jego skład wchodzą takie czynności, jak: wymiana oleju silnikowego, kontrola pojazdu i przegląd standardowy, serwis lub wymiana filtra powietrza, paliwa, kabinowego, a także serwis lub wymiana świec zapłonowych i płynu hamulcowego.
Leasing 103 % w wariancie 3 x 33% to z kolei oferta skierowana do firm oraz jednoosobowych działalności gospodarczych. Przedsiębiorcy którzy wpłacą na początek 33% wartości auta, kolejne 33% kapitału spłacą w 24 ratach, a wartość wykupu również będzie wynosić 33% wartości auta. Całkowity koszt leasingu to 103%.
- Toyota Yaris od zawsze słynęła ze swojej innowacyjności oraz praktyczności, przez co od lat jest jednym z najlepiej sprzedających się aut w Polsce. Nowy model czwartej generacji to samochód, który spełnia wymagania miejskiego życia, ale także zapewnia radość z jazdy na autostradzie. Dzięki naszym specjalnie przygotowanym ofertom finansowania, Klienci mogą dokonać zakupu auta na wyjątkowo przystępnych warunkach. Co ważne, wszystkich formalności dopełnią w jednym miejscu – w najbliższym salonie Toyoty – mówi Krzysztof Krakowiak, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Kontaktu z Klientem w Toyota Bank Polska S.A.
Każda z pięciu ofert promocyjnych ważna jest do 30.09.2020 r. Wszelkie szczegóły oraz regulaminy znajdują się na stronie Banku: https://www.toyotabank.pl/promocje-yaris/
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. oraz Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. wchodzą w skład Toyota Motor Corporation oraz Toyota Financial Services Corporation. Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2000 roku. W 2002 roku bank uruchomił działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota i Lexus. Usługi banku skierowane są zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze.
SWIFF zmniejszy straty w branży faktoringowej
„Milioner z Afryki”, „Żołnierz z USA” – popularne oszustwa internetowe
Kredytowanie transakcji pomiędzy kontrahentami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności
Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.
Ochrona środowiska
Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje
Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.
Ochrona środowiska
Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie
Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.