Petal Ads dołącza do europejskiego Mobile Marketing Association
Petal Ads (wcześniej HUAWEI Ads), wiodący w branży ekosystem reklamy mobilnej, został członkiem Mobile Marketing Association (MMA) w Europie. Tym samym dołącza do prestiżowego grona złożonego z ponad 800 organizacji – przedstawicieli środowiska Marketing Technology (MarTech), firm medialnych i marketingowych. Platforma potwierdza tym samym aspiracje do bycia kluczowym ekosystemem w przestrzeni marketingu mobilnego i przyczyniania się do rozwoju swojej branży, jak również zyskuje możliwość wykorzystania doświadczenia organizacji.
W ten sposób Petal Ads wzmacnia swoją pozycję rynkową oraz podkreśla swoją dostępność i wsparcie dla kluczowych reklamodawców w Europie.
– Połączony ekosystem Petal Ads pozwala reklamodawcom dotrzeć do ogromnej grupy odbiorców – obejmuje ona miesięcznie ponad 730 mln aktywnych użytkowników urządzeń Huawei. Najwyższej klasy rozwiązania z zakresu targetowania czerpią z informacji zdobytych z danych kategorii first-party, co umożliwia reklamodawcom wprowadzenie reklamy mobilnej na wyższy poziom – powiedział Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services w Europie, i dodał – Stale rozwijamy nasze innowacyjne podejście, dlatego jesteśmy dumni, że dołączyliśmy do MMA, aby lepiej wspierać naszych partnerów i zapewniać wyjątkowe doświadczenia milionom użytkowników.
Petal Ads w MMA – jeden z liderów merytorycznych reklamy mobilnej
W ramach członkostwa Petal Ads będzie współpracować z ponad 800 zrzeszonymi firmami z branży marketingu mobilnego z ponad 40 krajów. Dzięki dołączeniu do MMA platforma będzie aktywnie ustanawiać najlepsze praktyki i wytyczne dla marketingu mobilnego na poziomie krajowym oraz międzynarodowym. Będzie też prowadzić dyskusje na temat marketingu mobilnego na wydarzeniach online i offline, a także dzielić się swoimi spostrzeżeniami i perspektywami z partnerami. Pozwoli to Petal Ads przedstawić możliwości ekosystemu i uwidocznić swoją wysoką pozycję na rynku reklamy mobilnej, co zbuduje jeszcze większą rozpoznawalność usług platformy oraz jej zaawansowanych rozwiązań.
MMA skupia się na tworzeniu wpływu marketingowego oraz konstruktywnym kwestionowaniu statusu quo, szczególnie poprzez zaangażowanie w naukę i badania. Organizacja zachęca liderów biznesu do kształtowania najlepszych praktyk opartych na zaufaniu i merytorycznych analizach. Jest to spójne z wizją Petal Ads: pozytywnego wpływania na branżę i swoich partnerów, zgodnie z najlepszymi praktykami i międzynarodowymi standardami.
Petal Ads – 4 miliardy zapytań dziennie
Petal Ads zmieniło w tym roku nazwę z HUAWEI Ads, co ukazuje ewolucję platformy w stronę rozszerzenia swoich usług na urządzenia innych marek, nie tylko Huawei. Dzięki temu oprócz działania na własnym jakościowym ruchu i first-party data, które obejmują pełną ścieżkę użytkownika Huawei, platforma rozbudowuje również swój system, aby dotrzeć do third-party data. Jest to jeden z kluczowych czynników dalszego dynamicznego wzrostu popularności Petal Ads. Platforma przyciąga obecnie 4 mld zapytań reklamowych dziennie, a w tym roku spodziewany jest dalszy wzrost tej liczby aż o 400%. Obecnie zintegrowanych z zestawami reklamowymi Petal Ads jest ponad 53 000 aplikacji na całym świecie, a 40% całego ruchu w ekosystemie pochodzi z Europy.
O Petal Ads
Petal Ads to wiodąca w branży, nieustannie rozwijająca się mobilna platforma reklamowa dla wydawców, reklamodawców i marketerów, którzy chcą napędzać swój wzrost i poszerzać sieć użytkowników. Platforma liczy już ponad 360 tysięcy wydawców i reklamodawców na całym świecie, pochodzących z ponad 200 branż. Agencje i firmy docierają już do ponad 730 milionów wysoko zaangażowanych i wartościowych nowych klientów, w ekosystemie Huawei i poza nim. Innowacja jest częścią DNA Petal Ads. Platforma dostarcza najwyższej klasy rozwiązania targetowania oparte na sprzęcie, oprogramowaniu i usługach, wykorzystujące wiedzę zdobytą z first-party data i poprzez inteligentny system tagów użytkowników. Pomaga to reklamodawcom w ocenie odbiorców, analizie insightów i retargetingu. Dzięki Petal Ads agencje korzystają z rozszerzonych, zróżnicowanych nowych strumieni odbiorców. To platforma reklamowa dla tych, którzy chcą w opłacalny sposób dotrzeć do nowych i wartościowych odbiorców. Wielokrotnie nagradzany Petal Ads jest wybierany przez znanych partnerów m.in. dzięki swojemu zaangażowaniu w zapewnienie bezpieczeństwa i ochronę danych użytkowników, a także połączeniu z lokalnymi i globalnymi zespołami wsparcia oferującymi dostosowane do potrzeb rozwiązania. Petal Ads jest członkiem IAB Europe, europejskiego stowarzyszenia dla ekosystemu marketingu cyfrowego i reklamy, gdzie współpracuje wraz z jego członkami, by wzmacniać standardy i regulacje w branży reklamowej.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Konsument
Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.