Komunikaty PR

PERRIER x MURAKAMI już w Polsce

2021-05-17  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.06 MB )

Francuska marka naturalnie gazowanej wody mineralnej PERRIER, należąca do Nestlé Waters,  wprowadza nowe, limitowane warianty w butelkach z unikalnymi projektami, których autorem jest Takashi Murakami. Zielone butelki wody PERRIER ozdobione są charakterystycznymi dla japońskiego twórcy ornamentami: kolorowymi, „uśmiechniętymi” kwiatami i emblematycznymi postaciami z jego prac – Kaikai i Kiki.

 

PERRIER x MURAKAMI to kontynuacja współpracy marki z najwybitniejszymi artystami  świata – wcześniej byli to m.in. Andy Warhol i Salvador Dalí. Takashi Murakami to jeden z czołowych japońskich artystów współczesnych na świecie. Jest autorem wielu dzieł, w tym obrazów, rzeźb i filmów. Inspiracje czerpie z tradycyjnego malarstwa japońskiego, science fiction, anime i globalnego świata sztuki, a jego twórczość łączy wątki popkultury, historii i sztuki. Jego prace były wystawiane w najważniejszych instytucjach kulturalnych na całym świecie, znany jest także ze współpracy z topowymi markami modowymi takimi jak Louis Vitton i Vans czy z muzykami – Kanye Westem czy Pharellem Williamsem.

 

„Kiedy marka PERRIER zwróciła się do mnie z propozycją współpracy, poczułem się niezwykle szczęśliwy, gdyż mam z nią mnóstwo pozytywnych skojarzeń – na przykład kiedy miałem 32 lata i dopiero zaczynałem mieszkać w Nowym Jorku, często piłem tę wodę. PERRIER kojarzy mi się przede wszystkim oczywiście z kolorem zielonym, ale też z przyjemnym dźwiękiem pękających w niej bąbelków. Cieszę się, że marka poszerza swoje horyzonty o nowe, przyszłościowe koncepty oraz że mogę być tego częścią.” – mówi Takashi Murakami.

 

Limitowana edycja PERRIER x MURAKAMI została wprowadzona w ponad 20 krajach na całym świecie, w tym w Belgii, Francji, Panamie, Rosji, Tajlandii czy Stanach Zjednoczonych. W Polsce dostępne są trzy warianty: w szklanych butelkach o pojemności 0,33 L i 0,75 L oraz w butelce PET o pojemności 1 L, które można znaleźć w sklepach prowadzących sprzedaż wody PERRIER w całym kraju, w standardowych cenach. Wprowadzeniu limitowanej edycji  w Polsce będzie towarzyszyła kampania w mediach społecznościowych, w tym na Instagramie marki: instagram.com/perrierpolska.

 

„Takashi Murakami to jeden z najwybitniejszych współczesnych żyjących artystów na świecie. Udało mu się stworzyć sztukę, która jest zarówno przystępna, jak i głęboko przemyślana, z uwzględnieniem tego, co najświeższe i odpowiednie dla najszerszej publiczności. Żywiołowość i radość bijąca z prac Murakamiego idealnie współgra z PERRIER – marką, która od ponad wieku inwestuje w kreatywność, marki o nieprzewidywalnej, szalonej i oryginalnej osobowości. Mamy nadzieję, że ta współpraca, zainspirowana popowym i kolorowym wszechświatem Takashiego Murakamiego oraz kreatywnym duchem PERRIER, zwiększy dostępność sztuki dla jeszcze szerszego grona odbiorców na całym świecie.” – mówi Paul Cordina, globalny dyrektor komunikacji marki PERRIER.

 

O Nestlé

Nestlé w Polsce jest wiodącą firmą w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 25 lat. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.

 

O Nestlé Waters

Numer 1 na świecie w produkcji wody butelkowanej. Firma prowadzi swoją działalność produkcyjną w 30 krajach, posiada 87 zakładów i zatrudnia blisko 28 tys. pracowników. W portfolio Nestlé Waters znajduje się 48 unikatowych marek (od naturalnych wód mineralnych po wody stołowe), włączając w to markę Nestlé Pure Life, wodę Acqua Panna, wody gazowane Perrier i S.Pellegrino oraz rozlewaną w Polsce Nałęczowiankę. Poprzez te marki Nestlé Waters zachęca całe rodziny do picia większej ilości wody oraz napojów na bazie naturalnych składników, współpracuje z lokalnymi społecznościami, by chronić wspólne zasoby wodne, a także opracowuje kompleksowe rozwiązania w zakresie opakowań z tworzyw sztucznych, w celu zmniejszenia wpływu na środowisko.

 

O PERRIER

PERRIER to naturalna gazowana woda mineralna,  o niepowtarzalnym  i orzeźwiającym smaku. Wyjątkowa zawartość bąbelków sprawia, że jest idealnym składnikiem do koktajli i napojów.

Historia PERRIER rozpoczęła się w 1863 roku w Vergèze na południu Francji. Dziś marka jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojej kultowej zielonej butelce, ciesząc się popularnością w ponad 140 krajach.

Od ponad wieku PERRIER współpracuje z niektórymi z najbardziej znanych i wybitnych artystów na świecie, w tym Andy Warholem, Salvadorem Dalí, Bernardem Villemotem i Jean-Gabrielem Domergue, z których każdy na swój sposób wykazał artystyczną przewrotność.

 

 

 

Kontakt:

 

 

 

Joanna Purzycka

Tel.: +48 600 040 402

joanna.purzycka@pl.nestle.com

           

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność Biuro prasowe
2024-04-10 | 13:20

Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność

Niemal co dziesiąty ankietowany twierdzi, że Polacy nie pracują zbyt wiele, a co trzeci uważa, że 4-dniowy tydzień pracy w żaden sposób nie wpłynie na naszą produktywność w
Firma Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
2024-04-03 | 09:51

Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu

na zdjęciu: LabOOOratorium w przedszkolu Kropelka we Wrocławiu. Fot. fundacja Ogólnopolski Operator Oświaty ​- - - - - - - - - - Jak połączyć urozmaicanie zajęć w
Firma Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
2024-03-20 | 06:00

Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy

Nawet co trzeci respondent uważa, że zmniejszenie obecnego wymiaru tygodnia pracy o jeden dzień mogłoby zwiększyć liczbę zadań służbowych, które mamy do wykonania w trakcie doby.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.