Komunikaty PR

Perły Ceramiki UE 2020 rozdane. 8 statuetek dla Ceramiki Paradyż

2021-02-17  |  11:45
Biuro prasowe
Kontakt
Mateusz Madiuk
Made in PR

Wejnerta 26/2
02-613 Warszawa
m.madiuk|madeinpr.pl| |m.madiuk|madeinpr.pl
+48 607 404 460
https://madeinpr.pl/
Do pobrania jpg ( 0.66 MB )

Ceramika Paradyż po raz kolejny została wyróżniona w prestiżowym konkursie Perły Ceramiki UE. W tegorocznej edycji produkty firmy otrzymały aż 8 nagród. Wręczenie statuetek oraz indywidualne spotkanie z przedstawicielami odbyło się 16 lutego w Warszawie.

 

Konkurs Perły Ceramiki UE organizowany jest nieprzerwanie od 2004 roku przez kwartalnik Wokół Płytek Ceramicznych. Od 2012 roku partnerem konkursu jest firma CAD Projekt K&A, a tegoroczna edycja odbywała się także pod honorowym patronatem Stowarzyszenia Architektów Polskich (SARP). Jego głównym celem jest promowanie produktów, które wyróżniają się jakością i unikatowym wzornictwem na rynku.

 

W tej edycji konkursu szczególnie doceniono pełną elegancji, wyjątkową kolekcję Wonderstone oraz nawiązującą do natury kolekcję Craftland o grafice spękanego drewna. Obie propozycje zdobyły po dwie statuetki: Perłę Ceramiki UE 2020 oraz Perłę Dystrybutorów 2020. Tytuł Perła Ceramiki UE 2020 otrzymały także inne ubiegłoroczne wdrożenia polskiego producenta. Wśród nich znalazły się wchodzące w skład inspirowanego cementem setu Home of Concrete kolekcje Granddust oraz Moondust. Nagrodzono także urzekającą grafiką deski kolekcję Wildland oraz kolekcję Smoothstone z najnowszego setu Home of Stone, inspirowanego szlachetnym kamieniem. Nagrody w imieniu firmy odebrały dr Anna Tępińska–Marcinek, współwłaścicielka i członkini Zarządu Ceramiki Paradyż oraz Aldona Chudzicka, dyrektor działu rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.

 

- Jesteśmy dumni, że w tak trudnym roku jakim był 2020, udało nam się z sukcesem wprowadzić na rynek tak wiele wspaniałych kolekcji, które cieszą się ogromnym uznaniem klientów, partnerów biznesowych, ekspertów w dziedzinie wzornictwa oraz projektantów i architektów wnętrz. Wszelkie nagrody i wyróżnienia przyznawane zarówno firmie, jak i tworzonym przez nas produktom to zwieńczenie pracy całych zespołów oraz ogromna motywacja do dalszego działania - powiedziała Aldona Chudzicka, dyrektor rozwoju produktu w Ceramice Paradyż.

 

W ciągu ponad trzech dekad obecności na rynku Ceramika Paradyż była wielokrotnie nagradzana w najważniejszych polskich oraz międzynarodowych konkursach wzorniczych. Tylko w 2020 kolekcje polskiego producenta otrzymały między innymi tytuły Pereł Ceramiki UE, Bronze A’Design Award 2020, must have, Design dla Konesera, Dobry Wzór 2020 czy nominację do EDIDA (ELLE Decoration International Design Awards).

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

IT i technologie

UE w 80 proc. technologicznie polega na innych krajach. Zależność cyfrowa od USA i Chin może być zagrożeniem dla bezpieczeństwa

Unia Europejska w alarmującym stopniu jest uzależniona od dostawców technologii z USA i Chin. W ponad 80 proc. polega na państwach trzecich w zakresie produktów cyfrowych, usług, infrastruktury oraz własności intelektualnej. – To sytuacja, która w kontekście bezpieczeństwa danych i stabilności gospodarczej jest po prostu nie do zaakceptowania – ocenia Michał Kobosko, europoseł z Polski 2050. Ogranicza to zdolność Europy do innowacji, konkurowania oraz utrzymania kontroli nad jej gospodarką cyfrową.

Prawo

Rzecznik MŚP na mocy nowej ustawy ma objąć ochroną także rolników. Na zmianach skorzystają też duże firmy

Trwają prace nad zmianą ustawy o Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorców. Jej projekt jest na etapie konsultacji i przewiduje wiele modyfikacji w obszarze kompetencji organu, który do tej pory obejmuje ochroną jedynie mikro-, małe i średnie firmy. Wraz z wejściem w życie nowej ustawy będzie mógł podejmować działania na rzecz ogółu przedsiębiorców, w tym m.in. rolników, adwokatów czy wspólników spółek. Kompetencje Rzecznika Praw Przedsiębiorców zostaną rozszerzone także m.in. w zakresie opiniowania i inicjowania przyjęcia aktów prawnych.

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.