Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut
Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Od 4 listopada na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa. Bez lania wody, bez cukru - te podcasty to maxymalna dawka jakościowych treści.
Z początkiem listopada na kanałach YouTube Pepsi Polska oraz Spotify Pepsi Polska (Podcast) do końca miesiąca opublikowana zostanie seria 10-minutowych podcastów. Rozmowy przeprowadzane są przez Dominika Bosa - youtubera, który zyskał popularność dzięki treściom commentary - można nie tylko posłuchać, ale i obejrzeć na obu platformach. Wśród gości Dominika i Pepsi MAX znajdziemy przedstawicieli najróżniejszych środowisk, m.in.: OjWojtka (vlogera i podróżnika), Wiktorię Kaczmarczyk (rolniczkę), Miłego ATZ (rapera). Każdy z odcinków to konkretne i treściwe spotkanie, podczas którego goście prezentują esencję poruszanych tematów dotyczących swoich zainteresowań.
- Podcasty są świetnym narzędziem do tworzenia jakościowej komunikacji marki, dając jednocześnie konsumentom wartość dodaną – w podcaście Pepsi „Max 10 minut” są to ciekawe rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi, w krótkiej i zwięzłej formie. Naszym odbiorcom bardzo podpasowała koncepcja zapraszania nie tylko szeroko rozpoznawanych artystów i influencerów, lecz także danie platformy osobom o znacznie mniejszych zasięgach, a prezentujących ciekawe i niecodzienne hobby czy zawód - mówi Zofia Kopczyńska, Brand Manager Pepsi Max w PepsiCo.
Cały cykl brandowego podcastu tworzyć będą aż 28 odcinki. Od 4 listopada do końca miesiąca codziennie o godz. 17.00 publikowany jest nowy odcinek.
- Widzieliśmy, że wchodząc na przesycony rynek podcastów, musimy się wyróżnić. Dlatego powstał format najkrótszego podcastu ever, który można przesłuchać podczas 10 minutowej jazdy do szkoły lub podczas przerwy w pracy. Bez zbędnych treści, bez cukru - mówi Paweł Szlęk, Senior Creative w Agencji Feeders.
Za strategię, koncept kreatywny, social media oraz koordynację produkcji i całościową obsługę odpowiedzialna jest agencja Feeders. Zakup mediów: Agencja Zenith.
Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.