Komunikaty PR

Pepsi startuje z cyklem brandowych podcastów #MAX10minut

2023-11-23  |  13:00
Biuro prasowe

Pepsi wchodzi na rynek polski z własnym cyklem podcastów #MAX10minut, zapewniającym żywiołowe dyskusje w formie 10-minutowych odcinków. Od 4 listopada na platformach YouTube i Spotify prezentowane są intensywne rozmowy prowadzone przez znanego YouTubera, Dominika Bosa. Bez lania wody, bez cukru - te podcasty to maxymalna dawka jakościowych treści.
 

Z początkiem listopada na kanałach YouTube Pepsi Polska oraz Spotify Pepsi Polska (Podcast) do końca miesiąca opublikowana zostanie seria 10-minutowych podcastów. Rozmowy przeprowadzane są przez Dominika Bosa - youtubera, który zyskał popularność dzięki treściom commentary - można nie tylko posłuchać, ale i obejrzeć na obu platformach. Wśród gości Dominika i Pepsi MAX znajdziemy przedstawicieli najróżniejszych środowisk, m.in.: OjWojtka (vlogera i podróżnika), Wiktorię Kaczmarczyk (rolniczkę), Miłego ATZ (rapera). Każdy z odcinków to konkretne i treściwe spotkanie, podczas którego goście prezentują esencję poruszanych tematów dotyczących swoich zainteresowań.

 

Podcasty są świetnym narzędziem do tworzenia jakościowej komunikacji marki, dając jednocześnie konsumentom wartość dodaną – w podcaście Pepsi „Max 10 minut” są to ciekawe rozmowy z nietuzinkowymi gośćmi, w krótkiej i zwięzłej formie. Naszym odbiorcom bardzo podpasowała koncepcja zapraszania nie tylko szeroko rozpoznawanych artystów i influencerów, lecz także danie platformy osobom o znacznie mniejszych zasięgach, a prezentujących ciekawe i niecodzienne hobby czy zawód - mówi Zofia Kopczyńska, Brand Manager Pepsi Max w PepsiCo.


Cały cykl brandowego podcastu tworzyć będą aż 28 odcinki. Od 4 listopada do końca miesiąca codziennie o godz. 17.00 publikowany jest nowy odcinek.
 

- Widzieliśmy, że wchodząc na przesycony rynek podcastów, musimy się wyróżnić. Dlatego powstał format najkrótszego podcastu ever, który można przesłuchać podczas 10 minutowej jazdy do szkoły lub podczas przerwy w pracy. Bez zbędnych treści, bez cukru - mówi Paweł Szlęk, Senior Creative w Agencji Feeders.
 

Za strategię, koncept kreatywny, social media oraz koordynację produkcji i całościową obsługę odpowiedzialna jest agencja Feeders. Zakup mediów: Agencja Zenith.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu Biuro prasowe
2024-12-30 | 01:00

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników

Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.

Motoryzacja

Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.