PayTel i Mokka wprowadzają rewolucję na rynek terminali płatniczych.
KLANG! Media
Prosta 68
00-838 Warszawa
m.marciniak|klangmedia.pl| |m.marciniak|klangmedia.pl
(+48) 510 029 844
https://klangmedia.pl
Prezentacja nowych rozwiązań na urządzeniach PayTel odbyła się w czwartek, 23 września br.
na warszawskim Mokotowie. To m.in. innowacyjny terminal – SmartPOS NexGo N3, który dzięki systemowi opartemu na Androidzie oraz dużemu 5-calowemu, dotykowemu ekranowi umożliwia w łatwy sposób instalowanie i korzystanie z wielu aplikacji. Jednym z pierwszych udogodnień, który PayTel udostępnia swoim merchantom jest rozwiązanie odroczonych płatności oferowanych przez spółkę Revo Technologies pod marką „Mokka”. Revo jako jeden z pierwszych graczy rynku BNPL (Buy Now Pay Later) umożliwia korzystanie z tej formy finansowania zakupów w stacjonarnych punktach sprzedaży. Dzięki wspomnianemu partnerstwu, sklepy używające nowego terminala od PayTel, będą mogły oferować swoim klientom odroczone płatności bez konieczności szukania tego typu rozwiązań na własną rękę.
23 września br., lider polskiego rynku terminalowego - PayTel, podczas eventu, zaprezentował nowy terminal.
To najbardziej innowacyjne urządzenie na rynku, które poza nowym designem posiada duży wyświetlacz, umożliwiający instalowanie i integrowanie wielu funkcjonalnych aplikacji, oraz ich wygodną i intuicyjną obsługę.
Terminal wprowadza zupełnie nową jakość do procesu obsługi klienta w stacjonarnych punktach sprzedaży. Jest przykładem wielofunkcyjnego urządzenia, które w niedalekiej przyszłości będzie miało możliwość wyeliminowania konieczności korzystania z kas fiskalnych, a to wszystko dzięki dostępnej już dziś aplikacji Bill, służącej do ewidencji i fiskalizowania towarów.
Obserwujemy rynek płatności i widzimy jak dużą popularnością cieszą się w Polsce płatności odroczone. Ten model jest powszechny w kanale e-commerce, i do dzisiaj nie był dostępny z poziomu terminala
w sklepach stacjonarnych. Ta funkcjonalność całkowicie odmienia rolę terminala płatniczego, który dostarcza nowe możliwości naszym Klientom, stając się narzędziem wspierającym sprzedaż. Postawiliśmy na współpracę z Mokka, ze względu na ich duże doświadczenie w obsłudze finansowania zakupów w sklepach stacjonarnych - powiedział Adam Tencza, Dyrektor Zarządzający w PayTel S.A.
Dzięki propozycji, z jaką wychodzi PayTel wraz z Mokka, klienci oraz sprzedawcy zyskują alternatywę dla kart kredytowych czy bankowych modeli ratalnych. Te ostatnie są dostępne w dużych sieciach sprzedaży, rzadko spotykane w pojedynczych punktach, a tam, średnie koszyki zakupowe osiągają również wartość od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych.
Model kup teraz, zapłać później jest wyjątkowo atrakcyjny dla klientów mających pozytywne doświadczenia
w kanale e-commerce. W szczególności są to młodzi konsumenci - millenialsi i przedstawiciele pokolenia Z, którzy oczekują szybkich i prostych procesów finansowania, w trakcie dokonywania zakupów w tzw. offline. Dzisiejsze modele bankowe są dla nich nieatrakcyjne ze względu na skomplikowany proces kredytowy.
Rozwiązanie Mokka, daje również benefity samemu sprzedawcy. Dzięki nam firmy korzystające z terminali PayTel będą mogły zaoferować swoim klientom pełen wachlarz opcji finansowania – od popularnych odroczeń płatności na 30 dni, po wygodne systemy ratalne, nawet do 24 m-cy. Bazując na wcześniejszych doświadczeniach, jestem przekonany, że nasz produkt przyczyni się do wzrostu wartości tzw. koszyków zakupowych oraz
do podniesienia konwersji sprzedażowej - powiedział Marek Biernacki, CEO Revo Technologies Polska (dostawca usługi Mokka).
*****
PayTel S.A. jest wiodącym na polskim rynku dostawcą usług płatniczych. Specjalizuje się w procesowaniu płatności bezgotówkowych, dokonywanych za pomocą kart płatniczych (Visa, Mastercard), płatności mobilnych (BLIK, Google Pay, Apple Pay) oraz zarządza siecią terminali POS (instalacja, serwis i dzierżawa). Buduje i rozwija własne aplikacje terminalowe i płatnicze oraz własną infrastrukturę. PayTel jest liderem sprzedaży w ramach Programu Polska Bezgotówkowa. Będąc częścią międzynarodowej grupy SIBS – jednego z największych graczy na rynku płatności w Europie, od ponad 15 lat stale się rozwija, dba o najwyższą jakość oferowanych usług oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania. Zarządza siecią ponad 65 tysięcy terminali płatniczych i obsługuje ponad 12 milionów transakcji miesięcznie. Zapewnia najwyższe standardy bezpieczeństwa, posiadając certyfikaty PCI DSS oraz PCI PIN Transaction Security. Jest Krajową Instytucją Płatniczą na podstawie zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego. Rozwiązania PayTel skierowane są głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które dzięki oferowanym płatnościom bezgotówkowym zwiększają swoje zyski. Więcej informacji na paytel.pl.
Mokka jest marką Revo Technologies, fintechu specjalizującego się w programach finansowania zakupów konsumenckich, oferowanych w formie odroczonych płatności (Buy Now Pay Later) w Europie Środkowo-Wschodniej. Spółka kieruje swoją usługę do sieci detalicznych – wspierając je zarówno w skalowaniu sprzedaży offline jak i online. Rozwiązanie pozwala partnerom biznesowym osiągać wzrost konwersji zakupowej, podnieść średnią wartość koszyka oraz zbudować lojalność klientów wobec marki sprzedawcy. Dzięki marce Mokka, właściciel sklepu może zaoferować swoim klientom prostą i wygodną metodę finansowania zakupów, w formie odroczonych płatności lub rozbicie zobowiązania na wygodne raty. Revo Technologies prowadzi działalność w Polsce od 2018 roku. Więcej informacji na mokka.pl
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.