Komunikaty PR

Panasonic koncentruje się na TV OLED i ujawnia datę wprowadzenia nowych modeli

2021-05-21  |  10:00

Doświadczenie budowane przez lata

Panasonic, będący już od ponad stu lat jednym z niekwestionowanych liderów w rozwoju różnorodnych technologii i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, co roku nie przestaje zaskakiwać swoich konsumentów. Japoński producent, za którym stoi nie tylko długa historia, ale też wiele lat doświadczenia, na stałe zapisał się
w świadomości konsumentów oraz liderów opinii, którzy poszukują innowacyjnych rozwiązań, w szczególności w kategorii telewizorów. Marka idąca zgodnie z duchem czasu, co roku prezentuje nowe flagowe modele, które szybko stają się najlepszym wyborem dla miłośników kinowej jakości w domowym zaciszu, co potwierdzają liczne pozytywne recenzje i wyróżnienia przyznawane przez topowe redakcje technologiczne.

Rozwój segmentu telewizorów OLED

Panasonic już od wielu lat podąża jasno wytyczoną ścieżką i dużą uwagę poświęca rozwojowi telewizorów w segmencie OLED, obecnie najdynamiczniej rozwijającym się. – W Panasonic stawiamy przede wszystkim na ponadprzeciętnie wysoką jakość naszych telewizorów,
w szczególności, jeśli chodzi o obraz. Co roku dążymy do tego, aby zarówno nasze flagowe modele, jak i pozostałe z oferty, zachwycały konsumentów obrazem możliwie jak najbardziej zbliżonym do tego, który znają z kina. Stawiamy na produkcję telewizorów OLED, ponieważ wierzymy, że to właśnie one są w stanie zapewnić wspomnianą jakość i wraz
z inżynierami Panasonic konsekwentnie dążymy do tego, aby każdy z konsumentów mógł znaleźć w naszej ofercie telewizor, który w stu procentach spełni jego oczekiwania –
mówi Anna Górka, Product Manager TV Baltics (Bulgaria, Poland, Romania).   

Dopracowane do perfekcji telewizory OLED już niedługo w sprzedaży

Najnowsze telewizory OLED, które zostały zaprezentowane przez markę na początku tego roku, to idealne propozycje dla koneserów jakości obrazu i dźwięku. Panasonic ujawnił, że nowe modele zaczną być wprowadzane do oferty już od czerwca. Z kolei w lipcu do sprzedaży trafi między innymi flagowy model JZ2000, którego innowacyjne panele OLED o nazwie Master HDR Professional Edition, zostały dostrojone przez inżynierów Panasonic. Dodatkowo, najnowszy flagowiec obsługuje bardzo szeroką gamę formatów HDR, w tym Dolby Vision IQ, Dolby Vision, Filmmaker Mode, a także HLG Photo, będącym formatem fotografii filmowej, który przenosi ją do świata HDR. Szeroka dostępność formatów HDR
w połączeniu z rozdzielczością 4k, zapewnia doskonałą jakość obrazu oglądanego na dużym ekranie, a co za tym idzie, jeszcze bardziej wzmacnia poczucie realizmu. Zarówno topowy model, jak i jego młodsi bracia: JZ1500, JZ1000 oraz JZ980, zostały wyposażone w najnowszy procesor HCX Pro AI, który umożliwia automatyczną optymalizację jakości obrazu i dźwięku, w zależności od rodzaju oglądanych treści.

Telewizory Panasonic z serii JZ to nie tylko dopracowany do perfekcji obraz o doskonałym odwzorowaniu kolorów, ale też najlepsze rozwiązania i ustawienia w obszarze dźwięku, gwarantujące konsumentom doznania znane z kina. Najnowsze propozycje od Panasonic zostaną docenione zarówno przez miłośników filmów i seriali, ale także gamerów i wielbicieli sportu, którzy już w lipcu będą mogli oglądać nadchodzące Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej 2020 na jednym z najbardziej zaawansowanym technologicznie telewizorze OLED na świecie.

* * *

O firmie Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w rozwoju różnorodnych technologii
i rozwiązań elektronicznych dla klientów z branży elektroniki użytkowej, mieszkaniowej, motoryzacyjnej i B2B. Firma, która w 2018 r. obchodziła 100-lecie istnienia, rozwinęła swoją działalność na całym świecie i obecnie posiada 528 spółek zależnych i 72 spółki powiązane na całym świecie, odnotowując skonsolidowaną sprzedaż netto w wysokości 61,9 miliardów euro (7,49 trylionów jenów) za rok zakończony 31 marca 2020 r. Firma jest zaangażowana
w poszukiwanie nowych wartości poprzez innowacje w różnych działach i wykorzystuje swoje technologie, aby stworzyć lepsze warunki życia i lepszy świat dla swoich klientów. Więcej informacji o firmie Panasonic znajduje się na stronie: http://www.panasonic.com/global.  

Kontakt dla mediów:

Big Picture

Karolina Pękalska

karolina.pekalska@big-picture.pl

Tel. 789 023 091

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii Biuro prasowe
2024-04-18 | 17:45

Premiery dystrybutora 4cv z okazji zbliżających się komunii

Co szósty Polak planuje na prezent komunijny przeznaczyć od 700 do 1000 zł  Z badania „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania 2023” wynika, że 13 proc.
AGD i RTV EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza
2024-04-09 | 12:00

EZVIZ ze Złotym Laurem Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządza

EZVIZ, czołowy producent inteligentnych rozwiązań do domu, z dumą ogłasza otrzymanie prestiżowego certyfikatu Złotego Lauru Konsumenta w kategorii Inteligentny Monitoring i Zarządzanie
AGD i RTV Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży
2024-04-05 | 01:00

Pozamiatane! Flagowy Roborock S8 MaxV Ultra już w sprzedaży

Marka Roborock, globalny lider w produkcji inteligentnych robotów sprzątających, już dziś wypuszcza na polski rynek swój najnowszy flagowy produkt - Roborock S8 MaxV Ultra. Ten

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Infrastruktura

Polskie rolnictwo potrzebuje inwestycji infrastrukturalnych. Niezbędna jest budowa agroportów i rozwój połączeń kolejowych

Brak inwestycji w porty i kolej ogranicza potencjał eksportu rolnego, oznacza też problem z tranzytem ukraińskiego zboża. Konieczna jest przede wszystkim budowa agroportów. – Mierzymy się z dużą nadwyżką zboża, którą trzeba wywieźć jak najszybciej, żeby zwolnić powierzchnie magazynowe do żniw na kolejny sezon, i w związku z tym potrzebne jest coraz szybsze tempo wywożenia – mówi Stefan Krajewski, wiceminister rolnictwa i rozwoju wsi. Część ekspertów zastanawia się jednak nad długofalowym uzasadnieniem takich inwestycji.

Ochrona środowiska

Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat

Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.