Paged LabTech z Polską Nagrodą Inteligentnego Biznesu 2023
W piątek 20 października br. przedstawiciele Paged LabTech odebrali prestiżową Polską Nagrodę Inteligentnego Biznesu. Paged został tym samym doceniony za realizację projektów w zakresie inteligentnego rozwoju. To ważne wyróżnienie dla organizacji, które potwierdza jej innowacyjność i dążenie do bycia technologicznym liderem w produkcji specjalistycznych sklejek i ręcznie wykonywanych drewnianych mebli oraz kierowaniu się zasadami zrównoważonego biznesu.Paged LabTech z Polską Nagrodą Inteligentnego Biznesu 2023
20 października 2023 r. w Uniejowie podczas 8. Gali Nagród FIR, Fundacja Forum Inteligentnego Rozwoju przyznała Paged LabTech Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2023. Paged otrzymał nagrodę w kategorii Innowacyjnych technologii przyszłości w ramach realizacji projektu pt. „Niskoemisyjna sklejka do zastosowania w meblarstwie” oraz jest wyróżnieniem za pozytywne podejście do upowszechniania dotychczasowych wyników innowacyjnych projektów wśród całego społeczeństwa.
Nagrodę podczas gali odebrali Ewelina Depczyńska, CEO Paged LabTech oraz Radosław Krawcewicz, Specjalista ds. Badań i Rozwoju w Paged LabTech.
- To dla nas ważne wyróżnienie. Jesteśmy wdzięczni za docenienie naszych działań, ponieważ zwracamy szczególną uwagę na innowacje i zrównoważony rozwój. Sklejka, którą produkujemy, jest badana w nowym, otwartym kilka miesięcy temu Centrum Badawczo-Rozwojowym Paged LabTech. Prowadzone w laboratorium precyzyjne badania znacząco wpływają na rozwój produkowanych przez nas materiałów. Te zaś, będąc coraz bardziej udoskonalane, spełniają wymogi, wpisując się w strategię zrównoważonego rozwoju i celów klimatycznych, a to dla nas niezwykle ważny aspekt - mówi Ewelina Depczyńska, CEO Paged LabTech.
Nagroda za innowacyjność i inteligentny rozwój
Nadrzędną misję Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju, która wręczana jest od 2016 r., stanowi wspieranie wizerunku innowacji. Jej celem jest odkrywanie i docenianie pracy, która ma wpływ na przyszłość życia społecznego w jego różnych dziedzinach. Wyróżnienie otrzymują organizacje, które realizują innowacyjne projekty, rozwojowe inwestycje i prowadzą nowatorską działalność, skutkującą wprowadzaniem na rynek innowacji technologicznych i społecznych, przekładających się na inteligentny rozwój. Nagroda ta jest wyróżnieniem wizerunkowym. Odnosi się do podejścia organizacji względem rozwoju i popularyzacji swojej działalności także poza własną branżą dla zwiększenia szans na rozwój prowadzonych przedsięwzięć.
Sklejki z innowacyjnym DNA
Wykorzystanie drewna w pracach badawczo-rozwojowych, dążących do uzyskania rozwiązań dla szerokiego spektrum branż, daje już na samym początku znaczącą przewagę wpływu na środowisko, np. w postaci redukcji śladu węglowego. Paged specjalizuje się m.in. w produkcji sklejek ekologicznych i biodegradowalnych, jak Paged GreenPly na bazie spoiny roślinnej. Użycie tej nowatorskiej technologii eliminuje emisję lotnych związków organicznych (VOC).
Sklejki Paged DryGuard i MouldGuard ze względu na hydrofobową powłokę i wysoką wytrzymałość, szczególnie na warunki atmosferyczne, wykorzystywane są najczęściej w budownictwie. Sklejki kompozytowe, takie jak Paged Phon, która posiada specjalną warstwę gumy oraz Paged Door z dodatkową warstwą aluminium, umożliwiają między innymi tłumienie dźwięków (Paged Phon) i zwiększają bezpieczeństwo pożarowe (Paged Door).
Paged wdrożył także sklejki, takie jak Paged Elkon, o wysokich właściwościach elektroizolacyjnych i mechanicznych; Paged Laser, sklejkę przeznaczoną do obróbki laserowej, gdzie każda jej warstwa jest najwyższej klasy a także Paged Frame, o budowie równoległej i wytrzymałości na zginanie.
Paged to jedyna polska firma która posiada własne Centrum Badawczo-Rozwojowe Paged LabTech, które pozwala na wprowadzanie tak wielu innowacji i specjalistycznych rozwiązań na światowe rynki.

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.