Packeta obniża ceny dostaw na rynek czeski, słowacki, węgierski i rumuński
Packeta - cyfrowa platforma dla e-commerce, która z początkiem września zaoferowała polskim e-sklepom możliwość łatwiejszej ekspansji zagranicznej, przygotowała dla nowych klientów specjalną ofertę cenową na dostawy w okresie przedświątecznym do Czech, Słowacji, Węgier i Rumunii.
Dzięki temu, w najgorętszym okresie sprzedażowym roku, Packeta oferuje niskie ceny przy zachowaniu atrakcyjnych terminów dostaw, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom polskich e-sklepów i wspierając je w zagranicznej ekspansji. Promocje cenowe obowiązują do końca roku, a dostawa przesyłek do poszczególnych krajów wygląda następująco:
Czechy – cena: 8,50 zł
Węgry i Rumunia – cena: 10 zł
Słowacja – cena: 10 zł
– Zależy nam na tym, by ułatwić polskim e-sklepom ekspansję na zagranicznych rynkach, chcemy też zachęcać do takiego kroku sklepy, które jeszcze się na to nie zdecydowały. Końcówka roku to idealny moment na to, by dotrzeć do klientów poza granicami Polski. Packeta nie tylko oferuje dostarczanie paczek za granicę w konkurencyjnych cenach, ale również obniża je dla nowych klientów w tak newralgicznym momencie. Dzięki temu e-sklep dostaje w jednym module całą infrastrukturę, wsparcie, elastyczne formy dostawy oraz obniżone ceny na dodatkowe 4 nowy rynki, mówi Justyna Andreas, Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland.
Packeta szybko stała się marką globalną. Realizuje dostawy w 34 krajach – obecna jest w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie, między innymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Tylko w 2020 roku dostarczyła przeszło 40,5 milionów paczek i osiągnęła obroty na poziomie ponad 98 mln euro. Oprócz dostarczania przesyłek do klientów zagranicznych w konkurencyjnych cenach, Packeta świadczy też szeroki wachlarz usług doradczych dla sklepów online, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach. Firma posiada już w naszym kraju dwa magazyny – w Warszawie i Cieszynie, planuje też otwarcie kolejnych obiektów – w Poznaniu i Krakowie.
Packeta posiada ponadto bogate doświadczenie w pomocy e-sklepom w rozpoczęciu działalności za granicą. Chcąc rosnąć na polskim rynku, Packeta wciąż poszukuje w branży e-commerce nowych partnerów biznesowych. Do tej pory zaufały jej już międzynarodowe marki, jednak firma proponuje swoje usługi również mniejszym e-sklepom.
***
Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zasikovna. W ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma świadcząc kompleksowe usługi logistyczne dla sklepów internetowych szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 8 krajach, realizuje dostawy do 34 krajów, posiada ponad 8 000 własnych punktów odbioru, 92 000 punktów partnerskich i współpracuje z ponad 30 000 sklepów internetowych. W 2020 roku obsłużyła 40,5 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.