Orbit® zaprasza na Orbitę Chillu na Lotnisku Chopina
W tym roku Mars Wrigley odświeżył komunikację marki Orbit®, podkreślając, że bezcukrowa guma jest nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale może być również najlepszym towarzyszem wielu codziennych momentów. Z okazji sezonu urlopowego marka przygotowała dedykowaną odsłonę kampanii przedstawiającą znaczenie „małych chwil dla siebie” podczas wakacyjnych podróży, które paradoksalnie również mogą obfitować w mikrostresy. Dlatego marka przypomina, że wakacje to przede wszystkim czas odpoczynku i relaksu.
– Chcąc uatrakcyjnić czas, który podróżni spędzają na lotnisku, postanowiliśmy zorganizować na warszawskim Lotnisku Chopina strefę Orbity Chillu. Znajdują się w niej komfortowe pufy i kanapy z widokiem na startujące samoloty, ale również atrakcje, które zapewnią aktywny relaks przed odlotem. Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia strefy! – mówi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.
Strefa Orbita Chillu jest dostępna do 14 września br. Spot marki Orbit® jest zlokalizowany na Lotnisku Chopina w Warszawie, za strefą check-in w Pirsie centralnym. Na Orbicie Chillu znajdziemy niespotykaną dotąd „tablicę odlotów”, maszynę vendingową ze specjalnie zaprojektowaną grą, gdzie można bezpłatnie otrzymać bezcukrowe gumy Orbit®, miejsce do odpoczynku, praktyczne gniazdka do ładowania telefonu, a także insta spot – „kolorowy łuk”, przez który można obserwować odlatujące samoloty. Wsparciem dla strefy będą też aktywacje konkursowe oraz akcje influencerskie.
Za adaptacje strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.
Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu
Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.