Komunikaty PR

Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi

2024-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Young Leosia to młoda gwiazda, która dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z. Jej twórczość spotyka się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Nie inaczej jest teraz, gdy na kanałach społecznościowych artystki oraz w największych serwisach streamingowych pojawił się jej nowy przebój – „Noc Aniołów”.

Utwór Young Leosi to energetyczna i pozytywna kompozycja, stworzona z myślą o parkietach tanecznych w całej Polsce. Artystka opowiada w nim o swojej życiowej drodze, podkreślając, jak długo trwało, zanim zrozumiała, że miłość jest najważniejszym aspektem jej życia. „Noc Aniołów” to utwór, który powstał przy wsparciu marki Orbit®, łącząc w sobie osobiste doświadczenia artystki z komercyjną współpracą. Producentem singla jest Jonatan, znany z m.in. twórczości z Gibbsem.

Teledysk do „Nocy Aniołów” został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, niezastąpionego w temacie video – Mohera oraz markę Orbit®, łącząc wizję artystyczną z wyjątkową współpracą marketingową. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy topowej polskiej artystki młodego pokolenia z Orbit® Refreshers. Marka docenia w ten sposób osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie. Kooperacja podkreśla również rolę muzyki, która może dodać energii i radości do codzienności. 

– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.

– Jako reżyser tego projektu, jestem dumny z efektów naszej pracy, które możemy zaprezentować dzięki najnowszym osiągnięciom technologii filmowej. Teledysk został zrealizowany w rozdzielczości 8K przy użyciu najnowszej kamery Sony, co pozwoliło nam na uchwycenie niesamowitej ilości szczegółów i zapewnienie widzom niezapomnianych wrażeń wizualnych – dodaje Moher. 

Link do teledysku: https://www.youtube.com/watch?v=izaO5-_nyp0

Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu Biuro prasowe
2024-12-30 | 01:00

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Cooler Master i Simucube wprowadzają na rynek Cooler Master X Simucube 2 Pro – zaawansowaną bazę kierownicy direct drive dla profesjonalnych symulacji wyścigowych. Urządzenie
Rozrywka Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley
2024-11-24 | 21:00

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

W świątecznym czasie Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów kultowej marki M&M’S® oraz Maltesers®. Wśród niej wyjątkowe nowości oraz
Rozrywka Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
2024-09-27 | 15:00

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!

Marzysz o tym, aby spotkać swoich ulubionych bohaterów z bajek? A może pragniesz przeżyć niezapomniane chwile w towarzystwie Bliskich? Już 27-29 września park rozrywki Majaland

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Bankowość

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.