Komunikaty PR

Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi

2024-08-02  |  15:00
Biuro prasowe

Young Leosia to młoda gwiazda, która dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z. Jej twórczość spotyka się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Nie inaczej jest teraz, gdy na kanałach społecznościowych artystki oraz w największych serwisach streamingowych pojawił się jej nowy przebój – „Noc Aniołów”.

Utwór Young Leosi to energetyczna i pozytywna kompozycja, stworzona z myślą o parkietach tanecznych w całej Polsce. Artystka opowiada w nim o swojej życiowej drodze, podkreślając, jak długo trwało, zanim zrozumiała, że miłość jest najważniejszym aspektem jej życia. „Noc Aniołów” to utwór, który powstał przy wsparciu marki Orbit®, łącząc w sobie osobiste doświadczenia artystki z komercyjną współpracą. Producentem singla jest Jonatan, znany z m.in. twórczości z Gibbsem.

Teledysk do „Nocy Aniołów” został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, niezastąpionego w temacie video – Mohera oraz markę Orbit®, łącząc wizję artystyczną z wyjątkową współpracą marketingową. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy topowej polskiej artystki młodego pokolenia z Orbit® Refreshers. Marka docenia w ten sposób osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie. Kooperacja podkreśla również rolę muzyki, która może dodać energii i radości do codzienności. 

– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.

– Jako reżyser tego projektu, jestem dumny z efektów naszej pracy, które możemy zaprezentować dzięki najnowszym osiągnięciom technologii filmowej. Teledysk został zrealizowany w rozdzielczości 8K przy użyciu najnowszej kamery Sony, co pozwoliło nam na uchwycenie niesamowitej ilości szczegółów i zapewnienie widzom niezapomnianych wrażeń wizualnych – dodaje Moher. 

Link do teledysku: https://www.youtube.com/watch?v=izaO5-_nyp0

Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Rozrywka Majaland wspiera Rajd Gorących Serc! Biuro prasowe
2024-09-04 | 18:00

Majaland wspiera Rajd Gorących Serc!

Prawie pół miliona złotych. Tyle udało się zebrać sponsorom, partnerom i uczestnikom wydarzenia Rajd Gorących Serc w 2023 roku. Już w sobotę 7 września wokół Warszawy
Rozrywka Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne
2024-08-30 | 15:00

Karkonosze na rowerze – najlepsze trasy i atrakcje turystyczne

Karkonosze to malownicze pasmo górskie położone na granicy Polski i Czech. Ten urokliwy region od lat jest popularnym celem dla miłośników aktywnego wypoczynku, zyskując na
Rozrywka Top 5 najciekawszych tras w Karkonoszach
2024-08-21 | 17:30

Top 5 najciekawszych tras w Karkonoszach

Jak wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej, urlopowe plany Polaków koncentrują się przede wszystkim na wypoczynku i relaksie w gronie rodziny lub przyjaciół. Coraz

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia

Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.

Handel

Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę

Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.

Konsument

Klienci dużych spółek energetycznych mogą już przejść na dynamiczne taryfy za prąd. Nie dla wszystkich to opłacalne rozwiązanie

Od sierpnia br. klienci dużych sprzedawców energii elektrycznych mogą już przejść na taryfy dynamiczne, w których rozliczenia za zużytą energię odbywają się według bieżących cen z Towarowej Giełdy Energii. W praktyce to rozwiązanie nie dla wszystkich jest jednak opłacalne. – To jest bardzo atrakcyjne rozwiązanie, jeśli mamy sterowalne systemy energetyczne, czyli np. magazyn energii, magazyn ciepła, sterowalne klimatyzatory, pompę ciepła, samochód elektryczny albo wszystko to naraz – mówi Dawid Zieliński, prezes zarządu Columbus Energy. Jak wskazuje, to może zwiększyć zainteresowanie dotacjami z rządowych programów Czyste Powietrze i Mój Prąd, które ponownie oferują dofinansowania dla osób fizycznych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.