Orbit® Refreshers partnerem nowego singla Young Leosi
Young Leosia to młoda gwiazda, która dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z. Jej twórczość spotyka się z dużym zainteresowaniem odbiorców. Nie inaczej jest teraz, gdy na kanałach społecznościowych artystki oraz w największych serwisach streamingowych pojawił się jej nowy przebój – „Noc Aniołów”.
Utwór Young Leosi to energetyczna i pozytywna kompozycja, stworzona z myślą o parkietach tanecznych w całej Polsce. Artystka opowiada w nim o swojej życiowej drodze, podkreślając, jak długo trwało, zanim zrozumiała, że miłość jest najważniejszym aspektem jej życia. „Noc Aniołów” to utwór, który powstał przy wsparciu marki Orbit®, łącząc w sobie osobiste doświadczenia artystki z komercyjną współpracą. Producentem singla jest Jonatan, znany z m.in. twórczości z Gibbsem.
Teledysk do „Nocy Aniołów” został stworzony przy ścisłej współpracy Young Leosi, niezastąpionego w temacie video – Mohera oraz markę Orbit®, łącząc wizję artystyczną z wyjątkową współpracą marketingową. Nowa piosenka to kolejny etap współpracy topowej polskiej artystki młodego pokolenia z Orbit® Refreshers. Marka docenia w ten sposób osoby, które poszukują swojego smaku i chcą wyrazić siebie. Kooperacja podkreśla również rolę muzyki, która może dodać energii i radości do codzienności.
– Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy – komentuje współpracę Young Leosia.
– Jako reżyser tego projektu, jestem dumny z efektów naszej pracy, które możemy zaprezentować dzięki najnowszym osiągnięciom technologii filmowej. Teledysk został zrealizowany w rozdzielczości 8K przy użyciu najnowszej kamery Sony, co pozwoliło nam na uchwycenie niesamowitej ilości szczegółów i zapewnienie widzom niezapomnianych wrażeń wizualnych – dodaje Moher.
Link do teledysku: https://www.youtube.com/watch?v=izaO5-_nyp0
Za strategię kampanii i koordynację współpracy z artystką odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom, a za działania public relations agencja Garden of Words.

Cooler Master X Simucube 2 Pro - nowa definicja realizmu

Święta pełne smaku z produktami Mars Wrigley

Nickelodeon Fandays w Majaland Kownaty!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.