Komunikaty PR

YUMI firmy Worldline to cyfrowa rewolucja 360° w świecie płatności

2019-01-31  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Warszawa, 30 stycznia 2019 roku — Worldline, lider europejskiego rynku usług płatniczych i transakcyjnych, wprowadził terminal płatniczy YUMI — urządzenie do obsługi płatności, które rewolucjonizuje interakcje klientów ze sprzedawcami. Jest to innowacyjne rozwiązanie łączące handel tradycyjny z internetowym, które z łatwością może prezentować markę sprzedawcy. Dzięki możliwości obracania w zakresie 360° urządzenie jest zawsze skierowane w stronę klientów, stanowiąc intuicyjny punkt interakcji dla sprzedaży wielokanałowej. To elegancko i nowocześnie wyglądające, zaawansowane, wielofunkcyjne urządzenie przenosi kontakt z klientem na całkiem nowy poziom.

Urządzenie YUMI, najnowsza innowacja firmy Worldline w dziedzinie obsługi płatności, to intuicyjny, przyjazny i budzący zaufanie interfejs, który pomaga zwiększyć zadowolenie klientów oraz ich przywiązanie do marki. Zastosowanie systemu operacyjnego Android pozwala wzbogacać doświadczenie klienta przy użyciu dodatkowych aplikacji.

Vincent Roland, Managing Director of Worldline’s Merchant Services: „YUMI to punkt zwrotny w dziedzinie interakcji sprzedawcy z klientem indywidualnym. Sprzedawcy detaliczni i ich klienci chcą efektywnych i intuicyjnych interakcji. YUMI to nasza odpowiedź na ich oczekiwania. Nasze przyjazne urządzenie jest zawsze skierowane w stronę klientów, stanowiąc intuicyjny punkt interakcji dla sprzedaży wielokanałowej. Dzięki swojemu eleganckiemu i nowoczesnemu wyglądowi YUMI przenosi kontakt sprzedawcy z klientem na całkiem nowy poziom”.

YUMI wzbogaca też przebieg sprzedaży detalicznej o interaktywność pomiędzy klientami i sprzedawcami. Jego 7-calowy ekran dotykowy jest wykonany z odpornego na zarysowania materiału Corning Gorilla Glass, który zapewnia znakomitą czytelność i reakcję na dotyk. Cała konstrukcja jest solidna i odporna na upadek, a czytniki kart czipowych i kart z paskiem magnetycznym dobrano pod kątem długotrwałej niezawodności. Urządzenie spełnia wszystkie najnowsze wymagania dotyczące bezpieczeństwa sprzętu i oprogramowania, ma certyfikat PCI PTS 5.x oraz współpracuje z modułami SRED i Open Protocol. YUMI ma też ułatwienia dla niepełnosprawnych klientów, w tym alternatywne sposoby wprowadzania kodu PIN.

Urządzenie może zostać zintegrowane z lokalnymi terminalami kasowymi lub być używane jako samodzielny terminal. Jest dostępne w dwóch konfiguracjach: stojącej i przenośnej. Dostępne są różne opcje komunikacji. Urządzenie YUMI będzie dostępne późnym latem 2019 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie BRAK ZDJĘCIA
2019-04-01 | 11:00

Backup i odtwarzanie Active Directory

Firma Quest Software udostępniła nowe rozwiązanie - Quest Recovery Manager for Active Directory (RMAD) Disaster Recovery Edition. Narzędzie daje organizacjom możliwość tworzenia kopii zapasowych oraz szybkiego odzyskiwania i
Oprogramowanie Quest Spotlight Cloud już dostępny w portalu Microsoft Azure Marketplace
2019-03-20 | 01:00

Quest Spotlight Cloud już dostępny w portalu Microsoft Azure Marketplace

Firma Quest udostępniła Spotlight Cloud w Microsoft Azure Marketplace - portalu, który udostępnia aplikacje i usługi online. Administratorzy baz danych i
Oprogramowanie Quest jako Reprezentatywny Dostawca rozwiązań do migracji w chmurze wg Gartnera
2019-03-14 | 10:00

Quest jako Reprezentatywny Dostawca rozwiązań do migracji w chmurze wg Gartnera

Firma Quest została wyróżniona jako Reprezentatywny Dostawca (ang. Representative Vendor) w opublikowanym w lutym br. przewodniku rynkowym Gartnera „Market Guide for Cloud Office

Kalendarium

Handel

Obozy dla uchodźców naszpikowane nowymi technologiami. Blockchain i systemy biometryczne wyeliminują problem z wyłudzeniami przez nich pieniędzy

Nowe technologie, jak blockchain czy biometria, są wykorzystywane nie tylko w najbardziej rozwiniętych krajach. Mogą też pomóc uchodźcom. Dzięki specjalnym skanerom, po zeskanowaniu tęczówki oka, system automatycznie łączy się z bazą i po potwierdzeniu tożsamości pieniądze są pobierane z konta klienta – bez karty płatniczej, czy bonów. System EyePay jest już używany w kilku obozach dla uchodźców i przetwarza transakcje, pomagając blisko 200 tys. uchodźców. Jednocześnie eliminuje też przypadki wyłudzenia pieniędzy.

Kosmos

Pierwsze zdjęcie czarnej dziury potwierdza teorie Einsteina. Planowane są już publikacje kolejnych fotografii

Niedawno opublikowane zdjęcie czarnej dziury może się okazać przełomowym dla ludzkości, gdyż potwierdza dotychczasowe teorie, m.in. Einsteina. To jednak pierwszy krok, a naukowcy już planują publikację kolejnych zdjęć supermasywanych czarnych dziur, w tym tej znajdującej się w centrum naszej galaktyki. Choć powszechnie mówi się, że sfotografowano czarną dziurę, ekspert Centrum Nauki Kopernika w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Innowacje wyjaśnia, że na zdjęciu widać tak naprawdę cień czarnej dziury. Tłumaczy także, dlaczego zdjęcie jest „rozmazane”.

MWC19

Firma

Służbowe smartfony coraz częściej na celowniku cyberprzestępców. Ich atakom potrafi zapobiec nowa aplikacja mobilna

Ataki hakerskie na smartfony stanowią jedną czwartą wszystkich cyberataków. Dzięki przejęciu kontroli nad służbowym smartfonem pracownika hakerzy mogą uzyskać dostęp do cennych i poufnych danych korporacyjnych. Eksperci apelują o zabezpieczanie smartfonów przed atakami i rozsądne korzystanie z tych urządzeń. Powstała już aplikacja mobilna, która potrafi przewidzieć zagrożenie, jeszcze zanim cyberprzestępca uzyska dostęp do smartfona.