Komunikaty PR

Integracja SAP Business One z zewnętrznymi serwisami nigdy nie była tak prosta

2018-09-04  |  09:30
Biuro prasowe

Handel w sieci to dla przedsiębiorców ogromna szansa, ale i wyzwanie. Jak wskazują badania, rynek e-commerce w Polsce ciągle się rozwija. Raport opublikowany przez Rzeczpospolitą pokazuje, że sprzedaż internetowa systematycznie wzrasta, a rozwój e-zakupów jest największy w Europie Środkowej. Strony e-commerce odwiedza 80% polskich internautów. Dla porównania w Czechach jest to 54%, na Słowacji 51%, a na Węgrzech 44%.

Firmy chcące się rozwijać i pozyskiwać nowych klientów muszą prowadzić działalność w Internecie. By sprostać tym wyzwaniom, przedsiębiorstwa potrzebują integracji z popularnymi platformami sprzedażowymi.

Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma Altab zintegrowała SAP Business One z Allegro, Shoperem i Magento. Prace były możliwe dzięki autorskiemu rozwiązaniu XDTW. Pozwala ono między innymi na połączenie SAP Business One z rozwiązaniami opartymi na usługach sieciowych typu web service. XDTW automatyzuje przepływ informacji pomiędzy systemami, a dzięki graficznemu interfejsowi zarządzanie procesami jest bardzo proste. Integracja platformy sprzedażowej z SAP Business One to przede wszystkim szybszy przepływ informacji i skrócenie czasu realizacji zleceń. Dane wprowadzamy do systemu tylko raz. Unikamy w ten sposób niepotrzebnych kosztów i straty czasu.

„Pełna integracja pozwala na automatyzację procesu zakupowego, od złożenia zamówienia po dostarczenie towaru. Automatyzacji podlega także generowanie dokumentów dostawy, listów przewozowych, etykiet logistycznych etc. Zarówno klient jak i sprzedawca mają możliwość pełnej kontroli tego procesu, z uwzględnieniem bieżących stanów magazynowych” – podkreśla Łukasz Bloch, kierownik Działu Wsparcia Serwisowego Altab.

Według prognoz Ministerstwa Gospodarki do 2020 roku sprzedaż przeniesie się do sieci. Niektóre serwisy podają informację, że kres tradycyjnej sprzedaży nastąpi w okolicach 2040 roku. Trudno przewidzieć jak zmieni się rynek w ciągu najbliższych 20 lat. Jednak dla e-zakupów perspektywa jest bardzo optymistyczna. W 2017 roku internauci z całego świata wydali na zakupy w sieci łącznie 1,5 biliona dolarów, to o 15% więcej niż rok wcześniej. Analitycy szacują, że wartość sprzedaży internetowej w Polsce do 2022 roku wyniesie ponad 70 miliardów złotych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Oprogramowanie Huawei rozpoczął serię konferencji promujących własny ekosystem marki Biuro prasowe
2019-11-27 | 09:40

Huawei rozpoczął serię konferencji promujących własny ekosystem marki

Huawei ruszył w Polskę z serią konferencji poświęconych rozwojowi własnego ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS). To kontynuacja komunikacji, którą Huawei rozpoczął
Oprogramowanie SIMPLE SA Z CERTYFIKATEM POLSKIEJ NAGRODY INNOWACYJNOŚCI 2019!
2019-10-31 | 12:00

SIMPLE SA Z CERTYFIKATEM POLSKIEJ NAGRODY INNOWACYJNOŚCI 2019!

Simple SA została wyróżniona za innowacyjność i wielowymiarowość oferowanych produktów. Kapituła programu szczególnie doceniła najnowsze rozwiązania Simple:
Oprogramowanie Dzień Otwarty w krakowskim oddziale Motoroli Solutions
2019-10-16 | 11:00

Dzień Otwarty w krakowskim oddziale Motoroli Solutions

Już w najbliższą sobotę, 19 października swoje drzwi dla wszystkich sympatyków otworzy krakowski oddział Motoroli Solutions. Wszystko za sprawą Dnia Otwartego, w ramach

Więcej ważnych informacji

Komunikat

Ważne informacje dla dziennikarzy radiowych

Dziennikarze radiowi mają możliwość pobierania oryginalnego klipu dźwiękowego oraz  z lektorem w przypadku materiałów, w których ekspertami są obcokrajowcy.

Zapraszamy do kontaktu media|newseria.pl?subject=Kontakt%20dla%20medi%C3%B3w| style="background-color: rgb(255, 255, 255);"|media|newseria.pl 

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Internet

Cyberataki coraz bardziej powszechne. Są rozwiązania chroniące infrastrukturę państwową, ale brakuje tych pomagających zwykłym obywatelom

Cyberataki są coraz częstsze i coraz bardziej niebezpieczne. Dotykają firmy, instytucje ważne dla bezpieczeństwa kraju, ale też zwykłych ludzi. Większość krajów, w tym Polska, wdraża systemy cyberbezpieczeństwa. Brakuje jednak narzędzi, które pomogłyby chronić zwykłych obywateli – alarmują eksperci. Tymczasem University of Maryland obliczają, że hakerzy atakują co 39 sekund, średnio 2 244 razy dziennie, a większość osób nie tylko nie wie, jakie kroki podjąć w przypadku naruszenia danych, lecz także jakie stosować zabezpieczenia.

CES Las Vegas 2020

Internet

W strumieniowe przesyłanie rozrywki wchodzą technologiczni giganci. W wideo online swoją szansę widzą także reklamodawcy

Przeciętny odbiorca na oglądanie wideo online poświęca nieco ponad 80 minut. W 2021 roku będzie to już 100 minut. Choć telewizję codziennie ogląda niemal połowa Polaków, to coraz częściej wybieramy serwisy VoD. Zwłaszcza że tym rodzajem mediów zainteresowali się tacy technologiczni giganci jak Apple. Rozwój wideo w sieci jest szansą zarówno dla marketerów, jak i stacji telewizyjnych – przekonują eksperci. Z szacunków wynika, że globalnie reklamodawcy przeznaczą na reklamę video online ponad 175 mln dol. W 2021 roku wydatki na reklamę wideo online będą warte jedną trzecią rynku reklam telewizyjnych.