Komunikaty PR

Oparte na sztucznej inteligencji aktualizacje Jabra PanaCast 50

2023-06-28  |  11:45

Jabra, lider na rynku osobistych i biurowych rozwiązań audio i wideo, ogłosił na targach InfoComm 2023 nowe funkcje oparte na sztucznej inteligencji dla PanaCast 50 i PanaCast 50 Room System. Spotkania hybrydowe są obecnie priorytetem dla firm, a badania Jabra* pokazują, że 80% wszystkich spotkań na świecie jest w pełni wirtualnych lub hybrydowych. Dlatego ważne jest zapewnienie pracownikom pełnego i angażującego udziału w spotkaniu, niezależnie od tego, z jakiego miejsca do niego dołączają.

Aby sprostać tym potrzebom, we współpracy z Microsoft, Jabra wprowadziła nowe aktualizacje do swojego wideo baru PanaCast 50, w tym Microsoft IntelliFrame z obsługą wielu strumieni wideo, a także funkcją rozpoznawania twarzy i głosu**. Te nowe funkcjonalności wykorzystują narzędzia sztucznej inteligencji Microsoft nowej generacji, w tym inteligentne podsumowanie spotkań w usłudze Teams Premium, rewolucjonizując tym samym doświadczenia związane ze spotkaniami.

PanaCast 50 zwiększa produktywność dzięki sztucznej inteligencji

W dobie pracy hybrydowej, organizacje dążą do zwiększenia produktywności, a współpraca Jabra z Microsoft otwiera nową erę integracyjnej i dynamicznej komunikacji. PanaCast 50 jest jednym z pierwszych inteligentnych wideo barów z Teams Rooms dla Windows, które obsługują Microsoft IntelliFrame ze wsparciem wielu strumieni wideo. Dodatkowo, dzięki możliwościom rozpoznawania głosu w Teams i funkcji transkrypcji spotkania, PanaCast 50 pozwala uczestnikom zachować tożsamość, zwiększając produktywność dzięki sztucznej inteligencji.

Dzięki inteligentnemu podsumowaniu spotkania w Teams Premium otrzymasz automatycznie generowane notatki ze spotkania, rekomendowane zadania i spersonalizowane informacje, które pomogą Ci uzyskać najistotniejsze dla Ciebie treści, nawet jeśli przegapisz spotkanie. Tymczasem Microsoft IntelliFrame udostępnia każdemu uczestnikowi w pomieszczeniu dedykowany widok z kamery, zapewniając bardziej inkluzywne doświadczenie pracy zdalnej i optymalne wrażenia z perspektywy front row podczas spotkań łączących kilka pomieszczeń.

Obie funkcje odgrywają kluczową rolę w ułatwianiu pracownikom prowadzenia bardziej produktywnych spotkań, szybszym zapoznawaniu się z głównymi tematami, porządkowaniu kluczowych punktów dyskusji i podsumowywaniu działań, tak aby cała grupa rozumiała kolejne kroki.

PanaCast 50 umożliwia dynamiczną komunikację dzięki technologii identyfikacji twarzy i głosu

Nowa funkcja obsługi wielu strumieni wideo umożliwia zdalnym użytkownikom spotkania Teams lepszy podgląd tego, kto uczestniczy w spotkaniu, dzięki trzem strumieniom wideo: pierwszy strumień to aktualny mówca, drugi strumień to poprzedni mówca, a trzeci strumień to pełny panoramiczny widok sali konferencyjnej lub pomieszczenia, dzięki czemu żadna osoba nie jest pominięta. Nadchodząca nowa funkcja rozpoznawania twarzy pozwala uczestnikom spotkania - po autoryzacji za pomocą indywidualnej rejestracji - wyświetlić ich imiona użytkownikom zdalnym na liście uczestników spotkania.

Funkcja rozpoznawania głosu - po indywidualnej akceptacji - umożliwia uczestnikom spotkania ich identyfikację w transkrypcji spotkania, co pozwala na bardziej szczegółowe inteligentne podsumowanie spotkań w przypadku użytkowników z licencją Teams Premium.

Nowa funkcja PanaCast 50 - Jabra Intelligent Meeting Space – przenosi spotkania hybrydowe na wyższym poziom. Pozwala ona użytkownikom wyznaczyć wirtualną granicę sali konferencyjnej lub pomieszczenia, tak aby osoby znajdujące się w zdefiniowanej przestrzeni były w pełni widoczne, podczas gdy osoby spoza tej granicy pozostają poza kadrem. Nowa funkcja pozwala PanaCast50 wykluczyć osoby, które nie biorą udziału w spotkaniu i są widoczne na przykład przez przeszklone ściany.

Aurangzeb Khan, Senior Vice President of Intelligent Vision Systems w Jabra mówi: "W Jabra nieustannie szukamy możliwości wykorzystania najnowocześniejszych technologii sztucznej inteligencji w celu zrewolucjonizowania spotkań hybrydowych i zdalnych. Właśnie dlatego cieszymy się, że możemy zaprezentować nowe możliwości PanaCast 50 do współpracy z Microsoft Teams. Funkcje te zapewnią profesjonalistom bezpośrednie korzyści w dziedzinie produktywności, pomagając im płynnie poruszać się w świecie pracy hybrydowej, zarówno online, jak i offline".

Albert Kooiman, Senior Director, Microsoft Teams Devices Partner Engineering and Certification w Microsoft mówi: "Microsoft Teams wykorzystuje moc sztucznej inteligencji do tworzenia unikalnych doświadczeń użytkownika przed, w trakcie i po spotkaniach Teams, aby zwiększyć integrację pracowników i wspierać naturalną ich współpracę. Jabra i Microsoft ściśle współpracowały przy projekcie PanaCast 50, aby umożliwić użytkownikom, zespołom i firmom korzystanie z nowych funkcjonalności opartych na sztucznej inteligencji".

Platforma do zarządzania urządzeniami nowej generacji

Jabra chce wprowadzić ten sam poziom innowacji w zakresie zarządzania urządzeniami w ramach oferty rozwiązań do współpracy. W przypadku menedżerów IT i partnerów, zarządzanie zainstalowanymi urządzeniami jest istotnym czynnikiem decydującym o sukcesie, a klienci Jabra PanaCast nie są tu wyjątkiem. Inteligentne rozwiązania Jabra do sal konferencyjnych wymagają platformy do zarządzania, która w pełni wykorzysta wszystkie oferowane możliwości, zapewniając jednocześnie skrócenie czasu i zmniejszenie wysiłku związanego z ich obsługą. Nowa udoskonalona platforma do zarządzania ma być szeroko dostępna pod koniec tego roku.

Więcej informacji: https://www.jabra.com/panacast50            

* Według badania Jabra 2022 Hybrid Ways of Working Global Report

** Identyfikacja twarzy i głosu jest możliwa tylko pod warunkiem, że firma zdecydowała się na korzystanie z tych funkcji, a pracownicy wprowadzili do system swoje dane biometryczne.

Dostępność

  • Aktualizacje PanaCast 50 będą dostępne latem i jesienią 2023 roku.
  • Jabra PanaCast 50 Video Bar System będzie dostępny etapami, od 15 czerwca w ramach programu Early Adopter Program, a od 1 września w ramach ogólnej dostępności.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
AGD i RTV BRAK ZDJĘCIA
2024-11-26 | 12:00

Polska premiera flagowca wydajności AI – realme GT 7 Pro

Niezrównana wydajność dzięki Snapdragon 8 Elite Procesor Snapdragon 8 Elite pozycjonuje realme GT 7 Pro jako lidera wydajności, osiągając w benchmarku AnTuTu wynik przekraczający 3 miliony - tym samym przewyższając iPhone'a
AGD i RTV Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st
2024-11-20 | 09:40

Black Friday z TCL to doskonała okazja, by wyposażyć swój dom w innowacyjne i st

Seria NXTFRAME PRO – Twoja prywatna galeria sztuki Dzięki swojej atrakcyjnej formie, która płynnie integruje się z wnętrzem, telewizor NXTFRAME (A300 PRO) nie tylko sprawdzi
AGD i RTV Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych
2024-10-31 | 10:45

Sportowe słuchawki od Jabra – idealny partner w codziennych treningach biegowych

Bieganie jest świetne zarówno dla ciała jak i umysłu. Nie ma lepszego sposobu na jogging niż słuchanie ulubionych piosenek lub najnowszego odcinka wciągającego podcastu. Słuchanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media i PR

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje marketing. Narzędzia AI dają drugie życie tradycyjnym formom reklamy

Z badań GroupM wynika, że już w najbliższym czasie połowa inwestycji w media będzie oparta na decyzjach wspomaganych przez sztuczną inteligencję, a do 2028 roku będą to już dwie na trzy transakcje. Prawie 9 na 10 przedstawicieli branży wskazuje AI jako technologię, która będzie mieć w najbliższym czasie największy wpływ na marketing. Debata o potencjale tej technologii rozgrzewa branżę, a możliwości jej wykorzystania wciąż przybywa – od planowania i optymalizowania kampanii reklamowych, przez influencer marketing, po media postrzegane jako tradycyjne, które dzięki innowacjom zyskują „drugie życie”.

Farmacja

Polscy naukowcy pracują nad personalizowaną terapią raka płuca. Faza badań klinicznych coraz bliżej

Zespół naukowców z Międzynarodowego Centrum Badań nad Szczepionkami Przeciwnowotworowymi (ICCVS) na Uniwersytecie Gdańskim prowadzi zaawansowane badania nad nową terapią  raka płuca, w której rolę leku będą pełnić limfocyty wyizolowane z krwi chorego. – To terapia szyta na miarę. Dla każdego z pacjentów wybieramy inny rodzaj komórek – mówi prof. dr hab. Natalia Marek-Trzonkowska. Jak wskazuje, projekt SWIFT jest już coraz bliżej rozpoczęcia fazy badań klinicznych. Jego realizację umożliwiły środki unijne w ramach działania Międzynarodowe Agendy Badawcze (MAB) z programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) przyznane przez Fundację na rzecz Nauki Polskiej.

Rolnictwo

Dane satelitarne w użyciu urbanistów i samorządowców. Mogą im służyć do przygotowania na zmiany klimatu

Do 2031 roku rynek usług związanych z danymi satelitarnymi ma wzrosnąć ponad czterokrotnie – przewidują analitycy. Na rosnącą podaż wpływ może mieć nałożony na dużą część przedsiębiorców, w tym producentów rolnych, obowiązek raportowania wpływu środowiskowego. Dane satelitarne są jednak cennym narzędziem również w rękach urbanistów i samorządowców. Z dokładnością do milimetrów pokazują zjawiska takie jak np. osiadanie gruntów, co pozwala na wczesne podejmowanie decyzji o kluczowych modernizacjach infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.