Okablowanie sieciowe najwyższej kategorii

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Aby stworzyć sieć informatyczną należy użyć okablowania strukturalnego. Czym jest i jakie wybrać dowiesz się z poniższego artykułu.
Do stworzenia sieci informatycznej potrzebujemy okablowania strukturalnego. Są to specjalne przewody oraz mechanizmy przyłączeniowe bez których żadna sieć nie może zostać wdrożona. Aby sieć funkcjonowała poprawnie należy użyć do jej stworzenia:
-
gniazd RJ-45, które łączą urządzenia z siecią
-
okablowania poziomego, łączącego punkt rozdzielczy z gniazdami RJ-45
-
okablowania pionowego czyli różnego rodzaju przewodów, kabli miedzianych czy światłowodów łączących poszczególne piętra w budynkach
-
połączeń systemowych i między budynkowych
-
punktów rozdzielczych
W tworzeniu sieci pomoże okablowanie marki Intellinet, która posiada w ofercie skrętki najwyższej kategorii: Cat7a: 705028 i Cat7: 705011.
Okablowanie cat7a przeznaczone jest do pracy w sieciach komputerowych, w których wykorzystywane jest pasmo częstotliwości do 1700 MHz. Przeznaczone są do transmisji danych, dźwięku i obrazu telewizyjnego o przepustowości binarnej do 10 Gb/s. Zalecane są również do zastosowania w sieciach przemysłowych narażonych na silny wpływ zewnętrznych zakłóceń elektromagnetycznych w najbardziej wymagających aplikacjach. Przykład kabla do takich zastosowań oferuje marka Intellinet z modelem 705028
https://netinet.pl/drut/11884-SKRETKA-SFTP-DRUT-305M-C7A-22-AWG.html
Drugą propozycją od Intellinet w najwyższej kategroii Cat7 jest model okablowania 705011 https://netinet.pl/drut/11883-SKRETKA-SFTP-DRUT-305M-C7-23-AWG.html, który nadaje się do okablowania strukturalnego budynków w obszarze wtórnym i trzeciorzędowym.
Zobacz pozostałą ofertę okablowania Intellinet: https://netinet.pl/1594-drut

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.