OHAUS wprowadza na rynek nową legalizowaną wagę Valor™1000
Tok Tok
Wierzyńskiego
52 317 Wrocław
kamila|toktok.com.pl| |kamila|toktok.com.pl
+ 48 aaa bbb ccc
www.toktok.com.pl
Valor™1000 to niezawodna waga do żywności dedykowana do pracy w suchych warunkach. Konstrukcja wagi została zatwierdzona przez NSF i może być używana w systemach HACCP m.in. dzięki obudowie z ABS oraz zdejmowanej szalce ze stali nierdzewnej, które pozwalają używać jej do przygotowania i porcjowania żywności. Nowa legalizowana wersja wagi Valor1000 posiada funkcje, dzięki którym model V12P cieszy się już sporą popularnością Energooszczędna konstrukcja pozwala na korzystanie z wagi bez konieczności wymiany baterii przez okres do jednego roku lub do 750 godzin. Urządzenie jest wyposażone m.in. w drugi wyświetlacz z tyłu wagi. Intuicyjna obsługa dzięki zastosowaniu dwóch przycisków umożliwia szybkie ważenie kontrolne, co upraszcza korzystanie z wagi i zwiększa wydajność pracowników. Dla tej wersji wagi jest już dostępny certyfikat zatwierdzenia typu.
Wagi Valor 1000 w wersji legalizowanej są już dostępne u Autoryzowanych Dystrybutorów marki OHAUS.
# # #
Informacje o firmie OHAUS Corporation
OHAUS Corporation z siedzibą w Parsippany w stanie New Jersey (USA) to firma produkująca szeroką gamę wag elektronicznych i mechanicznych o wysokiej precyzji, które spełniają wymagania niemal każdego zastosowania. Firma jest światowym liderem w branży wag laboratoryjnych, przemysłowych i edukacyjnych oraz w niektórych rynkach specjalistycznych, np. w branży spożywczej, farmaceutycznej i jubilerskiej. Posiadamy certyfikat ISO 9001:2008; nasze produkty są precyzyjne, niezawodne i dostępne w atrakcyjnych cenach, a w ich użytkowaniu dodatkowo pomaga najlepszy w branży dział wsparcia klienta.
COMP ułatwia wprowadzenie systemu kaucyjnego w Polsce
Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.