Komunikaty PR

Oferta Zimowa od marki Wawel

2023-12-01  |  07:00
Biuro prasowe
Do pobrania Wawel ( 1.43 MB )

Koniec roku to czas, kiedy na sklepowych półkach pojawiają się produkty z limitowanej Oferty Zimowej marki Wawel. W tym roku firma przygotowała wiele ciekawych nowości w świątecznych odsłonach. Wśród nich znajdziemy także kultowe produkty w prezentowym wydaniu oraz propozycje dedykowane najmłodszym.  

 

Podarunki inspirowane zimą

W tegorocznej Ofercie Zimowej od marki Wawel znajdziemy wiele propozycji prezentowych. Wśród nich są m.in. czekoladki inspirowane popularnymi nalewkami wypełnione kremem z nutą alkoholu i oblane czekoladą Wawel. Do spróbowania Wiśniówka, Cytrynówka oraz nowość produktowa – Pigwówka o wytrawnym, kwaskowym smaku. Czekoladki dostępne są w prezentowych kartonikach w świątecznej szacie graficznej.

Świetnym pomysłem na słodki upominek będą również puszyste pianki oblane czekoladą Wawel – linia Królewskie Mleczko 330 g w kilku wariantach smakowych: Waniliowym, Śmietankowym oraz nowym – Piernikowym. Cała linia Królewskiego Mleczka dostępna jest w eleganckich, różowych, szkatułkowych kartonikach.

W zimowej ofercie marki Wawel nie mogło też zabraknąć znanych i lubianych słodyczy. Kultowe czekoladki Malaga, Tiki Taki i Kasztanki w tym roku są dostępne w formie bombonierek 330 g w limitowanej edycji z zimowymi nakładkami. W formie prezentu dostępne są także praliny Marcepan z wysoką zawartością migdałów, zamknięte w eleganckiej czarno-złotej puszce o gramaturze 200 g oraz Śliwka z czekoladą 180 g, pakowana w brązowy kartonik w kształcie kwiatka.

 

Czekolady inspirowane znanymi ciastami

Wawel przygotował także trzy ciekawe propozycje dużych tabliczek czekolady, inspirowane popularnymi ciastami. W zimowej ofercie znajdują się Brownie z wiśniami 275 g oraz nowości: Miodownik 275 g i Makowiec 275 g nawiązującymi smakowo do znanych wypieków.

Wśród standardowych czekolad nadziewanych znalazły się także ciekawe zimowe połączenia smakowe: Miód Malina 100 g, Migdał w Karmelu 100 g oraz nowość: Figa z makiem 90 g.

 

Słodki smak dzieciństwa

Do limitowanej zimowej edycji czekolad dużych dołączyły także wersje dedykowane najmłodszym: Czekolada Banan z Karmelem 270 g oraz Czekolada Ryż Dmuchany w Karmelu 260 g. Pierwsza z nich to połączenie płynnego karmelu z kremowym bananem w delikatnej mlecznej czekoladzie. Druga z propozycji to puszyste mleczne nadzienie połączone z ryżem dmuchanym w karmelu.

Wawel w swoich sezonowych nowościach nawiązał także do smaku cytrusów. Smak mandarynki w mlecznym kremie oblanym czekoladą ukryty jest w czekoladzie Mandarynkowej 100 g. Kolejna słodka propozycja to Herbatnikowa czekolada nadziewana 100 g z chrupiącymi drobinkami herbatników.

Wśród tegorocznych nowości znajdują się też słodkie zestawy dziecięce. Zestaw Krówkowy 187 g skrywa w środku czekoladę Krówkową 100 g, MINIczekoladę Krówkową 39 g i 4 pojedyncze Krówki. Całość zapakowana została w kartonik z zimową grafiką, w którego wnętrzu czeka rysowana niespodzianka dla najmłodszych. Oryginalnym pomysłem na prezent dla dzieci są również puszki zabawki 100 g w kształcie trzech świątecznych zwierzaków: pingwinka, misia polarnego i renifera. W środku każdej puszki kryją się znane galaretki w czekoladzie – Mieszanka Krakowska. Słodkie puszki zabawki wyróżniają się na sklepowej półce i są ciekawą propozycją prezentową dla dzieci.

 

Świąteczne słodkości do częstowania

W tegorocznej Ofercie Zimowej nie brakuje także nowości w sprzedaży na wagę. Wśród nich cukierek Czekoladowy ze słonym karmelem i cukierek Czekoladowy z galaretką pomarańczową. Do czekoladek nadziewanych dołączyła nowość – czekoladka Gruszka z imbirem i znana już konsumentom czekoladka Mandarynkowa. W sprzedaży będą też dostępne galaretki o owocowych smakach – kolorowa Mieszanka Choinkowa o smakach: mango, banan i kiwi w czekoladzie.

W świątecznej odsłonie pojawiły się także klasyki: Michałki z Wawelu Klasyczne i Białe oraz Mieszanka Krakowska, które dostępne są w większych, zimowych opakowaniach o gramaturze 300 g.

Zimową Ofertę od marki Wawel w tym roku dopełnia Kakao Wawel ciemne z zawartością 20% tłuszczu kakaowego. To produkt o głębokim smaku, doskonały do picia, pieczenia i jako dodatek w kuchni.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl Biuro prasowe
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny

Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.

Ochrona środowiska

Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.