Oferta Wiosenna marki Wawel
Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej. Firma stawia zarówno na klasyczne słodycze, znane i doceniane przez konsumentów, jak i zupełnie nowe produkty w kategorii czekolad i żelków.
Wawel wiosną mocno skupia się na nowościach. W sezonowej ofercie znajdziemy kolejną, obok Czekolady Mieszanka Krakowska Malinowa 100g, deserową czekoladę z galaretką Mieszanka Krakowska 100g, tym razem o smaku pomarańczowym, dostępną w edycji limitowanej. Tym, co wyróżnia ofertę, jest także linia Collection, czyli seria oparta na ciemnej czekoladzie, dostępna w ozdobnych kartonikach. A w niej dwie duże czekolady: Zabajone z delikatnym nadzieniem połączonym z kremem z nutą alkoholu i Truskawkowa ze śmietanką, czyli lekko gorzka czekolada z dwuwarstwowym nadzieniem truskawkowo-śmietankowym. Tę ostatnią Wawel poleca szczególnie wielbicielom owocowych smaków.
W swoim wiosennym portfolio marka Wawel przygotowała propozycję również dla młodszych konsumentów. Do Żelków jak SMOK dostępnych w czterech wariantach: Owocowe, Z sokami, Kwaśne i Jogurtowe, dołączyła nowość - Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami. To owocowe żelki o smaku wiśniowym, ananasowym i jabłkowym, nadziane sokami owocowymi i oblane ciemną czekoladą Wawel.
„Wszystkie nasze produkty, a więc także i całość Oferty Wiosennej, tworzymy zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza eliminację barwników i sztucznych aromatów oraz emulgatora E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Wiosną chcemy zaproponować im kilka ciekawych nowości, zaś część najbardziej sprawdzonych propozycji prezentujemy w odświeżonej formie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.
W ofercie marki nie zabraknie zatem produktów od lat cieszących się uznaniem, jak Czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dostępne w formie bombonierek, z nową elegancką grafiką, Trufle z Wawelu, M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe w eleganckiej złotej torebce czy Czekolady Premium z ziarnem certyfikowanym UTZ.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.