Komunikaty PR

Oferta Wiosenna marki Wawel

2020-04-07  |  15:00
Biuro prasowe

Połączenie sprawdzonych smaków i dawka nowości – tak wygląda propozycja marki Wawel w ramach Oferty Wiosennej. Firma stawia zarówno na klasyczne słodycze, znane i doceniane przez konsumentów, jak i zupełnie nowe produkty w kategorii czekolad i żelków.

Wawel wiosną mocno skupia się na nowościach. W sezonowej ofercie znajdziemy kolejną, obok ​Czekolady Mieszanka Krakowska Malinowa 100g, ​deserową czekoladę z galaretką ​Mieszanka Krakowska 100g, tym razem o smaku pomarańczowym,​ dostępną w edycji limitowanej. Tym, co wyróżnia ofertę, jest także linia Collection, czyli seria oparta na ciemnej czekoladzie, dostępna w ozdobnych kartonikach. A w niej dwie duże czekolady: ​Zabajone ​z delikatnym nadzieniem połączonym z kremem z nutą alkoholu i Truskawkowa ze śmietanką, czyli lekko gorzka czekolada z dwuwarstwowym nadzieniem truskawkowo-śmietankowym. Tę ostatnią Wawel poleca szczególnie wielbicielom owocowych smaków.

W swoim wiosennym portfolio marka Wawel przygotowała propozycję również dla młodszych konsumentów. Do ​Żelków jak SMOK dostępnych w czterech wariantach: Owocowe, Z sokami, Kwaśne i Jogurtowe, dołączyła nowość - ​Żelki jak SMOK w czekoladzie z sokami​. To owocowe żelki o smaku wiśniowym, ananasowym i jabłkowym, nadziane sokami owocowymi i oblane ciemną czekoladą Wawel.

Wszystkie nasze produkty, a więc także i całość Oferty Wiosennej, tworzymy zgodnie z ideą Dobrych Składników. A to oznacza eliminację barwników i sztucznych aromatów oraz emulgatora E476 – dokładnie tak, jak oczekują tego współcześni konsumenci. Wiosną chcemy zaproponować im kilka ciekawych nowości, zaś część najbardziej sprawdzonych propozycji prezentujemy w odświeżonej formie” – mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu firmy Wawel.

W ofercie marki nie zabraknie zatem produktów od lat cieszących się uznaniem, jak Czekoladki Malaga, Kasztanki i Tiki Taki​, dostępne w formie bombonierek, z nową elegancką grafiką, Trufle z Wawelu, ​M!chałki z Wawelu Klasyczne i Kokosowe w eleganckiej złotej torebce czy ​Czekolady Premium z ​ziarnem certyfikowanym UTZ​.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej Biuro prasowe
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych
2025-05-15 | 15:30

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Polska osiągnęła kolejny kamień milowy w rozwoju sieci DPD Pickup. Firma zainstalowała już ponad 10 tys. automatów paczkowych, które razem z punktami tworzą
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.