Komunikaty PR

Oferta „Niska cena cały rok" w Costa Coffee

2021-03-05  |  12:12
Biuro prasowe

Przygotowując ofertę „Niska cena cały rok” Costa Coffee połączyła wyśmienity smak i najwyższą jakość produktów z przystępnymi cenami. Od rozgrzewających kaw, poprzez słodkie wypieki, aż po pyszne i pożywne przekąski – cała gama znakomitych produktów czeka na odkrycie w kawiarniach. Oferta „Niska cena cały rok” jest kontynuacją zeszłorocznej Oferty Wartej Skosztowania marki Costa Coffee.

Przepyszna kawa, przystępna cena

Oferta „Niska cena cały rok” to kusząca propozycja dla wszystkich poszukujących przepysznych i pożywnych posiłków w atrakcyjnych cenach. Wśród oferowanych przez Costa Coffee produktów znajdziemy szeroki wachlarz aromatycznych kaw. Naturalnie wydobyta słodycz, czekoladowy aromat, mleko o prawdziwie kremowej konsystencji – właśnie to oferuje zniewalająco dobre Caffe Corto. Dla fanów głębokich nut małej czarnej, Costa Coffee przygotowała pełne charakteru Caffe Crema. Z kolei koneserzy kaw deserowych znajdą w ofercie przepyszną Caffe Breve z dodatkiem śmietanki, karmelowego syropu i rozpływającej się w ustach czekoladowej posypki.

Posiłek warty skosztowania

W ofercie Costa Coffee czekają nie tylko wyśmienite kawy, ale również propozycje dla wielbicieli pożywnych przekąsek. Ciabatta z jajkiem to smak jak u mamy, który dostarczy nam niezbędnych wartości odżywczych zawartych w warzywnych dodatkach. Dla fanów klasycznych, pełnowartościowych posiłków doskonałym wyborem będzie Ciabatta z szynką. Z kolei na spragnionych nowych kombinacji smakowych czeka Ciabatta z hummusem i mascarpone. Co więcej, wszyscy wielbiciele słodkości mają do wyboru dwie propozycje wypieków: iście czekoladowe brownie z malinami oraz dobrze znane i lubiane tradycyjne ciasto ze śliwką i orzechami.

Wszystkie produkty z oferty „Niska cena cały rok” można skosztować odwiedzając kawiarnie Costa Coffee i zamawiając na wynos lub poprzez zakupy w dowolne miejsce za pomocą aplikacji Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity Biuro prasowe
2024-12-20 | 14:00

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity

Przedświąteczny szczyt paczkowy obrazuje obecne znaczenie usług kurierskich oraz potrzeby klientów w zakresie elastycznych rozwiązań logistycznych, szczególnie wspierających
Handel Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
2024-12-09 | 17:00

Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii

Nowa umowa na linii Posten Bring x SwipBox wzmacnia obecność Posten Bring w Skandynawii, zapewniając klientom we wszystkich trzech krajach (Szwecja, Norwegia, Dania) dogodny dostęp do
Handel Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
2024-11-27 | 13:10

Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?

Rusza zimowa edycja Chef’s Menu, czyli MaverickFest – wyjątkowe wydarzenie stworzone przez twórców RestaurantWeekⓇ, które pozwala odkrywać najlepsze, starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł

Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.