Komunikaty PR

Odbieraj bonusy za płatności w grach w Centrum gier Huawei

2022-04-14  |  14:00
Biuro prasowe

W aplikacji Huawei – Centrum gier, na graczy mobilnych czeka program lojalnościowy oraz program VIP, dostępny dla wszystkich użytkowników, którzy zdobędą piąty poziom (L5) w programie lojalnościowym. W ramach dostępnych benefitów gracze mają szansę otrzymać m.in. kupony Huawei za płatności, które dokonują w grach, a po osiągnięciu wyższego poziomu, inne wyjątkowe nagrody.

Nagrody dla graczy

Nagrody lojalnościowe w aplikacji Huawei Centrum gier to wyjątkowa okazja do zdobycia ekskluzywnych korzyści. Każdy użytkownik, który pobierze gry z Centrum gier lub AppGallery na wybrany przez siebie smartfon z Androidem, ma szansę otrzymać kupony Huawei ze zniżką nawet do 25%. Łączna suma kuponów, które można odebrać zależy od wielkości zakupów w grach – im więcej łącznie się wyda tym więcej otrzyma się kuponów. 

Jeszcze więcej korzyści

Użytkownicy, którzy weszli na piąty poziom (L5) w ramach programu lojalnościowego, czyli ci, którzy w ostatnich 12 miesiącach wydali w grach pobranych z Centrum gier lub AppGallery równowartość przynajmniej 1000 dolarów, zyskają jeszcze więcej. Dostępny dla nich będzie program VIP, w którym suma wartości nagród, po osiągnięciu najwyższych poziomów, może przekroczyć nawet kilka tysięcy złotych.

Czym jest Centrum gier?

To oficjalna aplikacja Huawei dedykowana graczom. Działa na wszystkich smartfonach z Androidem i można ją pobrać z AppGallery. Dzięki Centrum gier użytkownicy mają dostęp do informacji o nadchodzących premierowych grach. Aplikacja oferuje również promocje, ekskluzywne prezenty, a po dołączeniu do programu lojalnościowego, każde płatności w grach pobranych z Centrum gier lub AppGallery będą podnosiły poziom zebranych punktów, a tym samym poziom uczestnika w programie lojalnościowym i możliwe do odebrania benefity.

Przyjemność z gier w AppGallery może zapewnić najnowszy smartfon Huawei nova 9 SE, który jest wyposażony w procesor Qualcomm Snapdragon 680, co w połączeniu z baterią 4000 mAh oraz pamięcią 8 GB RAM i 128 GB ROM zapewnia dużą wydajność. Nowy smartfon w portfolio Huawei wyposażony jest także w duży wyświetlacz FHD+ o przekątnej 6,78 cala i doskonały aparat fotograficzny.

 

Huawei AppGallery to sklep, który globalnie oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, a więc w pełni funkcjonalnych na urządzeniach Huawei opartych o autorski system usług mobilnych. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 560 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu opartego na Huawei Mobile Services (HMS), w skład którego wchodzą takie usługi jak Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Z myślą o użytkownikach sklepu z aplikacjami AppGallery, powstała dedykowana strona na Facebooku: https://www.facebook.com/AppGalleryPL, na której można znaleźć nie tylko najświeższe oferty i informacje o najnowszych aplikacjach, ale również wymieniać się doświadczeniami i opiniami.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Internet SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu Biuro prasowe
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów
Internet Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
Internet UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0
2024-12-28 | 01:00

UX – zawód przyszłości. Motorola Solutions stawia na kompetencje 4.0

  Po maszynie parowej, elektryczności i komputerach - rozwój biotechnologii, nanotechnologii i sztucznej inteligencji ma być punktem zwrotnym w historii ludzkości. Zmiany

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.