Komunikaty PR

nubia Music – brzmienie w barwach pop-art

2024-09-24  |  11:00
Biuro prasowe

Brzmi dobrze i głośno

Na tylnej części smartfona znajduje się duży głośnik, który jest aż sześć razy bardziej donośny niż w telefonach bezpośredniej konkurencji. Design głośnika podkreśla muzyczny charakter nubii Music. Smartfon został wyposażony w dwa gniazda słuchawkowe 3,5 mm, co pozwala na jednoczesne słuchanie piosenek lub podcastów z drugą osobą.

Unikatowy styl pop-art 

Nubia Music wyróżnia się także ciekawym projektem tylnej pokrywy, która przyciąga wzrok nowoczesnym wyglądem, inspirowanym stylem sztuki pop-artowej, znanym z intensywnych kolorów i dynamicznych wzorów. Taka kolorystyka sprawia, że nubia Music wygląda wyjątkowo ciekawie i zwraca na siebie uwagę ludzi z otoczenia – nie tylko świetnie brzmi, ale też rewelacyjnie wygląda​!

Nie tylko brzmi, ale i wyświetla

Marka zadbała, aby nubia Music nie tylko zapewniała dobre wrażenia muzyczne, ale też prezentowała dobre parametry ekranu. Przód urządzenia to 6,6-calowy wyświetlacz IPS LCD o rozdzielczości HD+. Dzięki odświeżaniu 90 Hz, zapewnia płynne i responsywne działanie, co sprawia, że obcowanie z interfejsem, a także aplikacjami oraz grami jest bardzo satysfakcjonujące. Wyświetlacz o proporcjach 20:9 oferuje szerokie kąty widzenia i żywe kolory, co sprawia, że jest idealny do codziennego korzystania z multimediów. 

Wydajność i podzespoły

Za szybkość i płynność działania nubii Music odpowiada ośmiordzeniowy procesor z taktowaniem do 1,6 Ghz, wspierany przez 4 GB RAM. Smartfon działa na systemie Android 14 z interfejsem MyOS 14, co zapewnia aktualne funkcje i bezproblemową obsługę. Wbudowane 128 GB pamięci wewnętrznej pozwala na przechowywanie dużej ilości muzyki, filmów i aplikacji.

Nie tylko dźwięk, ale i obraz

Nubia Music z pewnością przypadnie do gustu również amatorom fotografii, ponieważ jest wyposażona w aparat o rozdzielczości 50 Mpix, który umożliwia robienie wysokiej jakości zdjęć z dużą ilością szczegółów. Telefon wspiera technologię PDAF, co przyspiesza ustawianie ostrości i zapewnia lepsze zdjęcia wykonane w ruchu. Z przodu znajduje się aparat 5 Mpix, idealny do selfie i prowadzenia wideorozmów. Możliwość nagrywania wideo w rozdzielczości 1080p przy 30 klatkach na sekundę sprawia, że nubia Music dobrze poradzi sobie także w roli kamery wideo.

Moc jest w środku

W nubii Music znajduje się bateria o pojemności 5000 mAh, która zapewnia długie godziny użytkowania na jednym ładowaniu. Dzięki temu, użytkownik może cieszyć się swoją ulubioną muzyką przez bardzo długie godziny, bez obaw, że smartfonowi zabraknie energii.

Nubia Music kosztuje jedyne 499 zł i jest dostępna w sklepach Media Expert, X-Kom oraz na ZTEshop.pl.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł

Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.