Nowy pakiet startowy SALESmanago
SALESmanago – wywodzący się z Polski lider usług SaaS, w odpowiedzi na rosnącą fragmentację rynku martech wprowadza pakiet startowy platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów (Customer Engagement Platform, CEP) oraz model wzrostu (Growth Framework) dla średnich przedsiębiorstw e-commerce w Europie.
Nowy pakiet startowy CEP to wszechstronne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które umożliwia skalowanie firmy e-commerce, jednocześnie zmniejszając zależność od wyspecjalizowanych rozwiązań. SALESmanago wspiera średniej wielkości marki B2C w rozwoju, oferując doświadczenia omnichannel oraz zaawansowane narzędzia personalizacji. Wyróżnikiem platformy jest AI Sidekick – który usprawnia generowanie angażujących treści i pomaga marketerom podejmować bardziej przemyślane decyzje dotyczące wyboru optymalnego kanału komunikacji. Dodatkowo ułatwia tworzenie spersonalizowanych doświadczeń, zapewniając nowe standardy wydajności, szybkości i zwrotu z inwestycji.
SALESmanago obsługuje ponad 158 mld transakcji klientów miesięcznie. Obsługuje największe europejskie marki e-commerce, takie jak Victoria’s Secret, iSpot czy 4F. Jak pokazują dane, klienci uzyskują średnio 20-krotny zwrot z inwestycji, a pierwsze korzyści są przez nich odnotowywane w ciągu 30 dni.
– Rynek martech stale się rozdrabnia – najnowsze dane wskazują na ponad 14 000 dostawców. Aby przeciwdziałać fragmentacji produktów, pakiet startowy CEP SALESmanago w połączeniu z naszym Growth Framework oferuje ambitnym markom B2C z sektora e-commerce jasną i dopasowaną ścieżkę do realizacji ich celów wzrostu – szybko i bez zbędnych komplikacji. Markę można rozwijać sprytniej i skuteczniej, a my jesteśmy tu po to, żeby w tym pomóc – komentuje Brian Plackis-Cheng, dyrektor generalny SALESmanago.
Uzupełnieniem pakietu startowego CEP będzie rewolucyjny Growth Framework SALESmanago, który umożliwia firmom dostosowanie strategii i rozwiązań do indywidualnych potrzeb rozwojowych. Model ten pomaga markom e-commerce ocenić poziom swojej dojrzałości na podstawie konkretnych przypadków użycia i celów, co z kolei pozwala na uzyskanie większych możliwości rozwoju. Model SALESmanago obejmuje cztery dynamiczne fazy składające się z kluczowych elementów marketingu, takich jak dane o klientach i ich zaangażowaniu, umiejętność oferowania spersonalizowanych, wielokanałowych doświadczeń, produktywność i efektywność, a także dźwignie wzrostu.
Źródło: salesmanago.com.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.