Komunikaty PR

Nowy kosmiczny model G-SHOCK

2023-03-24  |  13:00
Biuro prasowe

Za nazwą G-SHOCK—110 EARTH-1AER kryje się to, co w tych znanych, japońskich zegarkach najlepsze. Wytrzymałość, wstrząsoodporność, wodoszczelność, a przy tym wyjątkowy wygląd, inspirowany kolorami oraz wyglądem naszej planety.


W modelu GM-110 charakterystyczna dla G-SHOCK masywna tarcza, została pokryta niebieską jonową powłoką. Na ramce ze stali nierdzewnej widoczna jest grafika, która przypomina widok Ziemi z kosmosu. Oceany, chmury na bezelu oraz nadruk lądów na tarczy tworzą niepowtarzalny charakter nowego zegarka. Dodatkowym smaczkiem jest wskaźnik, który ma kształt satelity.


Specjalny system wstrząsoodporny chroni zegarek przed uderzeniami i wstrząsami, a obudowa przed polem magnetycznym. Grube szkło mineralne, którym pokryta jest tarcza zabezpiecza ją przed zarysowaniami. Dodatkowo obudowa została poddana tzw. procesowi platerowania jonowego, co zapewnia jeszcze większą odporność na rysy. Automatycznie podświetlana dioda, aktywuje się, gdy jest mało światła w otoczeniu, dzięki czemu z zegarka można korzystać w każdych warunkach. A o komfort noszenia zadba elastyczny i wytrzymały pasek.


Również wnętrze zegarka może zachwycić. Inżynierowie G-SHOCK zawarli w nim naprawdę wiele: stoper, timer, automatyczny kalendarz, który raz ustawiony zawsze będzie już wyświetlał poprawną datę, możliwość wyświetlenia czasu w różnych krajach i strefach czasowych oraz ustawienia pięciu, niezależnych alarmów dziennych, by
przypominały o powtarzalnych wydarzeniach. Jak w przypadku każdego G-SHOCK model GM-110 jest również wodoszczelny do 20 barów, dlatego nadaje się nawet do nurkowania z akwalungiem. 

G-SHOCK-110EARTH-1AER to zegarek, który idealnie sprawdzi się dla osób, które żyją dynamicznie, podróżują, są w ciągłym ruchu i wciąż są głodne przygód. Wizualna strona zegarka będzie ich prawdziwą wizytówką, bo jego wygląd przypomina o tym, jak ważna jest planeta, na której żyjemy. Wnętrze zaś będzie niezawodnym kompanem w każdych warunkach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gadgety Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji Biuro prasowe
2025-02-07 | 15:40

Husqvarna szuka najstarszego robota koszącego i ogłasza technologię wizyjną opartą na sztucznej inteligencji

W tym roku mija 30 lat odkąd Husqvarna, światowy lider w dziedzinie innowacyjnej pielęgnacji trawników, wprowadziła na rynek swoją pierwszą automatyczną kosiarkę. W związku
Gadgety SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries
2024-11-27 | 16:00

SteelDeals 2024 z rabatami do 30% na akcesoria SteelSeries

SteelSeries, oryginalna marka sprzętu esportowego, inicjująca rozwój gamingu i kultury, w ramach jesiennego SteelDeals 2024 przygotowała aż 15 dni mega promocji na akcesoria gamingowe z
Gadgety STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™
2024-09-27 | 18:35

STEELSERIES PREZENTUJE SŁUCHAWKI DOUSZNE ARCTIS GAMEBUDS™

Arctis GameBuds™ zostały zaprojektowane z myślą o wszechstronnym stylu życia graczy, aby dostarczyć im dźwięk w jakości HiFi na platformach PS5/Xbox/Nintendo

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Media i PR

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.