Nowość w portfolio marki Wawel – Croissant z kakaowym nadzieniem
Do bogatego portfolio marki Wawel dołączył pyszny Croissant Wawel. To rogalik z wyjątkowo dużą ilością nadzienia kakaowego (28%), stworzonego z wyśmienitego kakao z Wawelu. Puszyste ciasto półfrancuskie stanowi idealne dopełnienie całości, a estetyczne opakowanie wyróżnia produkt na półce. Croissant Wawel to naturalne aromaty, najwyższa jakość i wyjątkowo intensywny, kakaowy smak.
Croissant Wawel z dużą ilością nadzienia
Nowy produkt Wawelu - Croissant Wawel - zawiera aż 28% nadzienia kakaowego, zamkniętego w przyjemnie puszystym cieście półfrancuskim. Kakao wykorzystywane do produkcji tego pysznego nadzienia używane jest także przy tworzeniu szlachetnych czekolad marki Wawel. Gotowy rogalik pakowany jest w eleganckie opakowanie, z apetycznym zdjęciem croissanta z pokazanym w środku nadzieniem. Dodatkowo matowo-satynowa folia podkreśla wysoką jakość produktu. Croissant Wawel został stworzony z najwyższej jakości składników oraz naturalnych aromatów.
Innowacyjność i wysoka jakość produktów
Pozycja lidera w sprzedaży słodyczy na wagę oraz udział w kluczowych kategoriach słodyczy na rynku sprawia, że firma Wawel od wielu lat jest jednym z czołowych producentów słodyczy w Polsce. Zdobyte przez lata doświadczenie w tworzeniu receptur, dbałość o niezmienny, doskonały smak produktów marki Wawel, dziś pozwala na dalsze rozwijanie bogatego portfolio marki o kolejne kategorie i produkty.
Tylko w ciągu ostatniego roku producent wprowadził na rynek innowacyjną linię czekolad premium “Ziarna Świata”, składające się tylko z 2 lub 3 składników. W nowej linii znajdują się 4 egzotyczne warianty z ziaren kakaowca pochodzących z regionalnych plantacji w Kamerunie, Wenezueli i Ghanie. W tym roku do grona wyrobów premium marki Wawel dołączyła Tabliczka Ekstra Gorzka 100% cocoa, oparta jedynie na 1 surowcu - ziarnie kakaowym, bez dodatku cukru (2 składniki: miazga kakaowca i tłuszcz kakaowy). Wysoka jakość oferowanych przez Wawel słodyczy, sprawia, że te produkty cieszą się dużym zaufaniem wśród konsumentów. Sprzyja to skutecznemu rozwojowi portfolio marki w nowych kategoriach.
Wawel i nowe kategorie
W 2019 roku Wawel wdrożył na rynek Królewskie Mleczko Waniliowe 340g, wchodząc tym samym w nową dla siebie kategorię - pianek w czekoladzie. Duże zainteresowanie produktem zarówno ze strony kontrahentów jak i konsumentów, sprawiło, że linia Królewskiego Mleczka z Wawelu zaczęła dynamicznie się rozwijać. W ciągu zaledwie dwóch lat na rynku pojawiły się kolejne smaki: Królewskie Mleczko Śmietankowe 340g, Królewskie Mleczko Malinowe 340g oraz Królewskie Mleczko Cappuccino 340g.
Szerokie możliwości produkcyjne, wieloletnie doświadczenie w produkcji słodyczy oraz stawianie na wysokiej jakości składniki, bez E476 czy sztucznych aromatów, a przede wszystkim szlachetna w smaku, o aksamitnej konsystencji czekolada, sprawiają, że konsumenci chętnie sięgają po nowości z Wawelu. Croissant Wawel to kolejna pyszna nowość, dostępna już na rynku.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego
Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Polityka
PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności

Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.