Nowość od Edimax - ekranowe, płaskie kable sieciowe

Barbara Trepka
2moro
Mazowiecka 125/1
30-023 Kraków
basia|2moro.pl| |basia|2moro.pl
503 119 029
2moro.pl
Znana i ceniona na rynku firma Edimax wprowadza do sprzedaży nowe płaskie kable sieciowe. Zaprojektowane według najwyższych standardów charakteryzują się doskonałą jakością i wydajnością.
Firma Edimax to znany na całym świecie producent rozwiązań sieciowych. Teraz wprowadza na polski rynek dwie serie wyjątkowych kabli. EA3 i EA8 Series to ekranowe, płaskie kable sieciowe, które charakteryzuje najwyższa jakość. Są odporne na szumy, przesłuchy i zakłócenia. Posiadają 4 pary skrętek z czystej miedzi beztlenowej, przewód uziemiający i końcówki z ekranowanym, pozłacanym złączem RJ45.
Wyjątkową cechą jest ich kształt. Płaski, smukły i wytrzymały idealnie nadaje się do instalacji pod dywanem, na rogach biurka, wzdłuż ścian i drzwi, wzdłuż krawędzi lub przez biurka czy za meblami. To oszczędność miejsca, koniec problemów z wystającymi kablami oraz elegancki i schludny wygląd biur i pomieszczeń w domu.
Kable z serii EA8 i EA3 zadowolą nawet najbardziej wymagających użytkowników. Ta pierwsza oferuje prędkość transmisji danych do 40Gb/s i szerokość pasma 2000 MHz, natomiast seria EA3 zapewnia prędkość do 10Gb/s i szerokość pasma 600 MHz. Dzięki temu nowe kable sieciowe Edimax idealnie nadają się do streamowania i gier online.
Kolejnym ich atutem jest kompatybilność z wieloma urządzeniami sieciowymi o złączach RJ45. W prosty i szybki sposób można je połączyć z routerem, switchem, drukarką, laptopem, Xboxem i innymi sprzętami.
Niezawodność kabli z serii EA3 i EA8 potwierdzają certyfikaty. To gwarancja jakości i trwałości. Zostały one zatwierdzone przez profesjonalne analizatory okablowania Fluke, przetestowane zgodnie ze standardem ISO/IEC 11801 Class Ea, certyfikowane przez REACH, CE, RoHS i zgodne z normą niezawodności TIA/EIA 568B.

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Farmacja
Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu

W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.