Komunikaty PR

Nowość od Nałęczowianki: NAŁ+ – źródło magnezu, cynku i potasu

2021-07-12  |  15:00
Biuro prasowe

Nałęczowianka poszerza swoje portfolio o trzy napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej. By odpowiadać na różne potrzeby konsumentów, są one wzbogacone o odpowiednie, cenne składniki mineralne: cynk, potas lub magnez. Nowość nie zawiera barwników, konserwantów, cukru ani substancji słodzących oraz jest dostępna w butelkach 0,7 L wykonanych w 50% z plastiku z recyklingu.

 

Można zaobserwować, że produkty funkcjonalne cieszą się coraz większym zainteresowaniem Polaków. Intensywny tryb życia, wymagająca praca i wzmożony stres, z jakim w ostatnim czasie się mierzymy, spowodowały, że konsumenci poszukują produktów dających im różnego rodzaju wsparcie w zakresie prawidłowego funkcjonowania organizmu. Z przeprowadzonych przez GFK badań wynika, że 64% Polaków uważa, że spożywanie większej ilości pokarmów z dodatkiem składników mineralnych to dobry sposób na zdrowszą dietę[1]. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na swoje zdrowie, a Nielsen określił to zachowanie jak „proaktywne zakupy z myślą o zdrowiu”[2].

 

W odpowiedzi na potrzeby konsumentów, marka Nałęczowianka wprowadziła nowość do swojej oferty – niegazowane napoje funkcjonalne NAŁ+ na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, z dodatkową zawartością wybranego składnika mineralnego oraz delikatnego owocowego smaku:

 

  • NAŁ+ o smaku czarnej porzeczki wzbogacone o cynk, który pomaga w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego, a więc warto po niego sięgnąć, jeśli chcemy proaktywnie zadbać o swój organizm pod tym względem.

 

  • NAŁ+ o smaku jeżyny zawiera dodatkową dawkę potasu, pomagającego w prawidłowym funkcjonowaniu mięśni. To produkt, który sprawdzi się u osób aktywnych fizycznie.

 

  • NAŁ+ o smaku zielonego jabłka z dodatkiem magnezu, przyczyniającego się do zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia. To propozycja dla osób, które dużo pracują, mają wiele planów i pragną wykorzystywać każdy dzień najlepiej, jak się da.

 

„Chcieliśmy zaproponować konsumentom produkty, których do tej pory nie było na rynku. NAŁ+ powstało na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, pochodzącej ze znanego ze swojego uzdrowiskowego klimatu Nałęczowa, położonego w otulinie Kazimierskiego Parku Krajobrazowego. Wierzymy, że trzy warianty, wzbogacone o różne składniki mineralne i owocowe smaki, odpowiedzą na różnorodne potrzeby konsumentów. To, co dodatkowo wyróżnia nasze funkcjonalne NAŁ+, to fakt, że nie zawierają barwników, konserwantów, cukru czy substancji słodzących” – podkreśla Katarzyna Sternowska, brand manager marki Nałęczowianka.

 

NAŁ+ dostępne jest w butelkach PET o wygodnej i poręcznej pojemności 0,7 L, które nie tylko w 100% nadają się do recyklingu, ale są też wykonane w 50% z plastiku z recyklingu. Już wszystkie niegazowane formaty Nałęczowianki są dostępne także w opakowaniach wyprodukowanych w 50% z przetworzonego PET – marka jest pod tym względem pierwsza w Polsce.

 

Napoje funkcjonalne NAŁ+ będą dostępne w szerokiej dystrybucji w całym kraju. Ich wprowadzeniu na rynek towarzyszy szeroka kampania marketingowa „Pragnieniu trzeba pomóc!”, obejmująca telewizję i digital. Za kampanię odpowiadają agencje: Przestrzeń (kreacja i strategia), Chimney Group (postprodukcja), dom mediowy UM Thrive (planowanie i zakup mediów). Szatę graficzną opakowań NAŁ+ przygotowało studio projektowe Wyraz.

 


[1] Consumer Life, GFK 2017.

[2] Consumer during Pandemic. Symptoms, Complications and Prescriptions by Nielsen, Nielsen 2020.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki Biuro prasowe
2025-05-27 | 15:00

Personalizowane torby reklamowe – skuteczna forma promocji marki

Dobrze zaprojektowana strategia reklamowa nie może pomijać narzędzi, które budują rozpoznawalność marki w codziennym otoczeniu klienta. Jednym z najskuteczniejszych
Firma Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca
2025-02-12 | 17:00

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

1 marca w hotelu Hilton w Warszawie odbędzie się Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu oraz finał XXXII edycji konkursu Lider Polskiego Biznesu. Nagrodę specjalną BCC
Firma 4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland
2025-01-20 | 13:45

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Amazon Fulfillment Poland po raz czwarty z rzędu uzyskał certyfikat Top Employer, zdobywając najwyższe oceny w kluczowych obszarach HR. Wyróżnienie przyznano za kompleksową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.