Nowe wyzwania w walce o zdrowe powietrze
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Na jakość powietrza wpływ ma wiele czynników. I tak przykładowo zakończenie sezonu smogowego nie jest kresem dla występowania w powietrzu szkodliwych substancji. Przecież wiosna to również rozpoczęcie okresu pylenia roślin, co dla części z nas oznacza udrękę. Dlatego należy zadbać o odpowiednią atmosferę w naszych domach.
W tej chwili życie wielu z nas toczy się praktycznie w naszych własnych czterech ścianach. Jednak powietrze w naszych domach jest często dalekie od idealnego. Według WHO (World Health Organisation) powietrze w pomieszczeniu jest 2 do 5 razy bardziej zanieczyszczone od tego na zewnątrz. Dodatkowym problemem są obecnie pyłki, które bez problemy przedostają się do naszych mieszkań, wywołując szereg nieprzyjemnych doznań u alergików. Typowe objawy uczulenia to swędzenie oczu, katar, kaszel, a nawet trudności w oddychaniu i nasilona astma. Ponadto sezon pylenia dopiero się zaczyna i potrwa do jesieni. George, Roger i Roger little od Stadler Form pomogą nam w walce o jakość powietrza. W końcu wdychamy go na poziomie 12.000 litrów dziennie, co odpowiada jednej czwartej pojemności latającego balona.
2 w 1: George zapewnia dwa rodzaje wsparcia
W minimalistycznej obudowie designerskiego George’a od Stadler Form, filtrowane są najmniejsze cząsteczki, takie jak pyłki i kurz z powietrza. Skutecznie i cicho. Jednocześnie nawilża on powietrze, zapewniając optymalny klimat w całym domu. W rezultacie alergicy szybko poczują ulgę. Pamiętajmy, alergia może wystąpić w każdej grupie wiekowej, nawet jeśli nigdy wcześniej nie mieliśmy z nią problemu. Szczególnie jeśli błony śluzowe są stale podrażniane pyłkami i innymi zanieczyszczeniami.
Optymalna wilgotność pomieszczenia powinna wahać się pomiędzy 40% a 60%. Zapewnia to wiele korzyści, w tym ułatwia oddychanie, a także sprzyja lepszej koncentracji i spokojnemu snu.
George usuwa 66,7% cząstek mierzących od 0,3 do 15 mikronów z powietrza w ciągu trzydziestu minut w pomieszczeniach do 49,2 m2 lub wielkości 123 m3.
Stadler Form George - oczyszczacz i nawilżacz powietrza, cena: 1 299,00 zł
Roger to idealne rozwiązanie dla domowego biura
Roger od Stadler Form ma specjalną kontrolkę LED, która wskazuje aktualny stan powietrza w pomieszczeniu (niebieski = dobry, pomarańczowy = umiarkowany, a czerwony = zły).
Oczyszczacz powietrza ma dwa czujniki, które stale mierzą jakość powietrza i niezależnie filtrują pyłki i nieprzyjemne zapachy w trybie automatycznym. Dzięki temu możesz zachować spokój w biurze domowym i skoncentrować się na pracy. Ponadto Dual Filtr – specjalnie zaprojektowany przez Stadler Form – łączy w sobie wysokowydajny filtr cząstek stałych (HEPA) z filtrem z węglem aktywnym, gwarantując w ten sposób wysoką wydajność.
Stadler Form Roger - oczyszczacz powietrza, cena 2 199,00 zł
Wszędzie tam, gdzie go potrzebujesz: Roger little oczyszcza powietrze w mniejszych przestrzeniach
Roger little od Stadler Form nadaje się do pomieszczeń o powierzchni do 35m2. Skutecznie zwalcza zanieczyszczenia w powietrzu, filtrując pyłki, zapachy i drobny kurz w mgnieniu oka w trybie automatycznym. Zintegrowany wskaźnik LED wskazuje, czy powietrze jest czyste (niebieski = dobry, pomarańczowy = umiarkowany, a czerwony = zły).
Ponadto, ponieważ alergeny mogą również przyklejać się do ubrania, należy od czasu do czasu umieszczać Roger Little przed otwartą szafą. Ponieważ oczyszczacz powietrza jest wyjątkowo cichy, można go również uruchomić na noc w pokoju dziecka lub we własnej sypialni.
Stadler Form Roger little - oczyszczacz powietrza, cena: 1 349,00 zł

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.