Komunikaty PR

Nowe Tygryski BIO – certyfikat ekologiczny i biodegradowalna folia

2020-07-28  |  11:30
Biuro prasowe
Do pobrania IP_BIO ( 2.44 MB )

Firma TBM wprowadza na rynek innowacyjny produkt – to Tygryski BIO, które wyróżnia nie tylko unijne logo produktów rolnictwa ekologicznego, ale też unikalne opakowanie z folii biodegradowalnej. To pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku przekąsek, stanowiące wymierny i konkretny przykład realizacji strategii społecznej odpowiedzialności firmy. Tygryski BIO są idealną odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie, w których coraz większego znaczenia nabiera staranie o ograniczenie do minimum wpływu na otoczenie.

Eko trend

Tygryski kukurydziane to cieszące się ogromną popularnością chrupki, które przez lata obecności na rynku zdobyły uznanie i zaufanie szerokiego grona konsumentów. Teraz pojawiają się w zupełnie nowej odsłonie. Tygryski BIO pozostają wciąż tak samo pyszne i chrupiące, a przy tym wyróżniają się europejskim logo produkcji ekologicznej – czyli tzw. „Euro-liściem”. Jest ono potwierdzeniem, że produkt spełnia restrykcyjne normy i powstaje zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla grupy konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych.

Innowacyjne opakowanie

Ale odpowiedni, krótki skład i ekologiczny certyfikat to nie wszystko, co oferują nowe Tygryski BIO. – Firma TBM poszła zdecydowanie dalej, wprowadzając opakowanie z folii biodegradowalnej – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków. – To pierwsze zastosowanie tej folii na polskim rynku przekąsek! W ten sposób kreujemy trendy i wyznaczamy kierunek rozwoju w branży. Zawsze podkreślam, że niestandardowe myślenie to warunek powodzenia w marketingu – dlatego naszym działaniem otwieramy horyzonty, poszerzamy możliwości. Folia biodegradowalna, która jest zastosowana w opakowaniu Tygrysków BIO, bardzo szybko się rozkłada i nadaje się do kompostowania. Tym samym pozwala konsumentom dokonywać mądrego i odpowiedzialnego społecznie wyboru. ­– W miarę możliwości „odchudzamy” również folię w innych produktach firmy TBM – zaznacza Gabriela Antczak. – Ale w przypadku Tygrysków BIO działamy bezkompromisowo, stawiając na bio i proekologiczne rozwiązania w 100 procentach. Doskonale znamy trendy konsumenckie i wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Wiemy, że ograniczanie wpływu na środowisko staje się jednym z kluczowych czynników przy decyzji zakupowej. Nasz nowy produkt to spełnienie oczekiwań tej coraz szerszej grupy konsumentów.

Strategia CSR

Firma TBM nie poprzestaje na wprowadzeniu ekologicznego produktu na rynek, ale też prowadzi edukację w tym obszarze i promuje odpowiednie wybory konsumenckie. Brand hero – lubiany Tygrysek – zostanie wykorzystany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został już przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień. Kolejne działania edukacyjne są już zaplanowane. – Nie tylko oferujemy jedyny w swoim rodzaju produkt przekąskowy dla dzieci, ale też podsuwamy rozwiązania, które każdy może łatwo wprowadzić w życie, z myślą o naszej planecie, środowisku, zasobach naturalnych – podkreśla Gabriela Antczak. – Całość naszych działań to rzeczywista realizacja społecznej odpowiedzialności. Niestety często zdarza się, że strategia CSR kończy się na ogólnych stwierdzeniach czy też jest zupełnie oderwana od strategii ogólnej firmy. U nas jest zupełnie inaczej – to konkretne działania, w których odpowiedzialność społeczna ma realną twarz i jest namacalna. Dziś, dla osiągnięcia sukcesu rynkowego, strategia CSR musi być mocnym, trwałym i prawdziwym elementem strategii całościowej – podsumowuje Gabriela Antczak.

Tygryski BIO są dostępne jako chrupki i pałeczki. Chrupki są oferowane również w niewielkim,  poręcznym opakowaniu. Cały projekt ma charakter długofalowy, a dostępne obecnie nowe produkty są pierwszymi jego zwiastunami.  

Cena:

Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g

Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach przekroczy wagę ryb Biuro prasowe
2024-04-25 | 11:55

Do 2050 roku ciężar plastikowych śmieci w wodach przekroczy wagę ryb

Wyniki najnowszego badania wskazują, że do 2040 roku dwukrotnie wzrośnie ilość tworzyw sztucznych na świecie. Dlatego tak ważna jest walka z ich nadmiarem. Marka Waterdrop we
Ekologia Biostymulacja kukurydzy. Nawożenie dolistne w fazie rozwoju liści
2024-04-23 | 14:00

Biostymulacja kukurydzy. Nawożenie dolistne w fazie rozwoju liści

Kukurydza to jedna z kluczowych upraw dla rynku rolnego w Polsce. Ze względu na duże wymagania pokarmowe, wysoką podatność na stresy abiotyczne oraz ataki szkodników i
Ekologia Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?
2024-04-18 | 10:00

Dzień Ziemi 2024 – świętowanie przez działanie. Jak dbać o planetę na co dzień?

Dlaczego obchodzimy Dzień Ziemi?  Dzień Ziemi został zapoczątkowany w 1970 roku w USA dzięki inicjatywie senatora Gaylorda Nelsona. Pierwsze obchody święta miały zwrócić

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Konsument

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Transport

Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych

Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.