Nowe Tygryski BIO – certyfikat ekologiczny i biodegradowalna folia
Firma TBM wprowadza na rynek innowacyjny produkt – to Tygryski BIO, które wyróżnia nie tylko unijne logo produktów rolnictwa ekologicznego, ale też unikalne opakowanie z folii biodegradowalnej. To pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku przekąsek, stanowiące wymierny i konkretny przykład realizacji strategii społecznej odpowiedzialności firmy. Tygryski BIO są idealną odpowiedzią na nowe trendy konsumenckie, w których coraz większego znaczenia nabiera staranie o ograniczenie do minimum wpływu na otoczenie.
Eko trend
Tygryski kukurydziane to cieszące się ogromną popularnością chrupki, które przez lata obecności na rynku zdobyły uznanie i zaufanie szerokiego grona konsumentów. Teraz pojawiają się w zupełnie nowej odsłonie. Tygryski BIO pozostają wciąż tak samo pyszne i chrupiące, a przy tym wyróżniają się europejskim logo produkcji ekologicznej – czyli tzw. „Euro-liściem”. Jest ono potwierdzeniem, że produkt spełnia restrykcyjne normy i powstaje zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Tygryski BIO mają tzw. „czystą etykietę” i są doskonałym wyborem dla grupy konsumentów, którzy poszukują wyrobów o sprawdzonym składzie, bez substancji dodatkowych.
Innowacyjne opakowanie
Ale odpowiedni, krótki skład i ekologiczny certyfikat to nie wszystko, co oferują nowe Tygryski BIO. – Firma TBM poszła zdecydowanie dalej, wprowadzając opakowanie z folii biodegradowalnej – mówi Gabriela Antczak, z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną odbywa się innowacyjne poszerzenie asortymentu Tygrysków. – To pierwsze zastosowanie tej folii na polskim rynku przekąsek! W ten sposób kreujemy trendy i wyznaczamy kierunek rozwoju w branży. Zawsze podkreślam, że niestandardowe myślenie to warunek powodzenia w marketingu – dlatego naszym działaniem otwieramy horyzonty, poszerzamy możliwości. Folia biodegradowalna, która jest zastosowana w opakowaniu Tygrysków BIO, bardzo szybko się rozkłada i nadaje się do kompostowania. Tym samym pozwala konsumentom dokonywać mądrego i odpowiedzialnego społecznie wyboru. – W miarę możliwości „odchudzamy” również folię w innych produktach firmy TBM – zaznacza Gabriela Antczak. – Ale w przypadku Tygrysków BIO działamy bezkompromisowo, stawiając na bio i proekologiczne rozwiązania w 100 procentach. Doskonale znamy trendy konsumenckie i wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Wiemy, że ograniczanie wpływu na środowisko staje się jednym z kluczowych czynników przy decyzji zakupowej. Nasz nowy produkt to spełnienie oczekiwań tej coraz szerszej grupy konsumentów.
Strategia CSR
Firma TBM nie poprzestaje na wprowadzeniu ekologicznego produktu na rynek, ale też prowadzi edukację w tym obszarze i promuje odpowiednie wybory konsumenckie. Brand hero – lubiany Tygrysek – zostanie wykorzystany do bezpośredniej komunikacji z rodzicami i dziećmi. Został już przygotowany tzw. Manifest Tygryska, pokazujący konkretne możliwości, jak być bardziej „eko” na co dzień. Kolejne działania edukacyjne są już zaplanowane. – Nie tylko oferujemy jedyny w swoim rodzaju produkt przekąskowy dla dzieci, ale też podsuwamy rozwiązania, które każdy może łatwo wprowadzić w życie, z myślą o naszej planecie, środowisku, zasobach naturalnych – podkreśla Gabriela Antczak. – Całość naszych działań to rzeczywista realizacja społecznej odpowiedzialności. Niestety często zdarza się, że strategia CSR kończy się na ogólnych stwierdzeniach czy też jest zupełnie oderwana od strategii ogólnej firmy. U nas jest zupełnie inaczej – to konkretne działania, w których odpowiedzialność społeczna ma realną twarz i jest namacalna. Dziś, dla osiągnięcia sukcesu rynkowego, strategia CSR musi być mocnym, trwałym i prawdziwym elementem strategii całościowej – podsumowuje Gabriela Antczak.
Tygryski BIO są dostępne jako chrupki i pałeczki. Chrupki są oferowane również w niewielkim, poręcznym opakowaniu. Cały projekt ma charakter długofalowy, a dostępne obecnie nowe produkty są pierwszymi jego zwiastunami.
Cena:
Tygryski chrupki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/50 g
Tygryski pałeczki kukurydziane BIO ok. 2,90 zł/60 g
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.