Nowe smartfony od Huawei na wiosnę – atrakcyjne ceny, bogaty pakiet serwisowy
Huawei w pierwszym półroczu 2020 roku wprowadzi na rynek aż dziewięć nowych modeli smartfonów w cenie zaczynającej się od 300 zł. Producent zapowiedział intensywne działania w średnim segmencie rynku i nadal atrakcyjną ofertę w segmencie premium. Każdy, kto kupi smartfon z nowej oferty, otrzyma bogaty pakiet usług serwisowych.
Nowe smartfony będą działać w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS) i autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Huawei zamierza skupić się na intensywnej promocji urządzeń ze średniej półki, które będą oferowane w atrakcyjnych cenach.
- Średni segment rynku był zawsze ważny dla Huawei, mamy istotny udział w jego budowie w Polsce, od niego zaczęliśmy swoją obecność i rozwój. Nasze smartfony w wersji lite cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Chcemy w tym roku skoncentrować się na dużej grupie polskich klientów, która już zna i docenia nasze produkty – a jest tych osób ponad dziesięć milionów. Zamierzamy zawalczyć o kolejne udziały na rynku, wprowadzając na średnią półkę smartfony z parametrami znanymi z flagowych produktów i świadomie proponując bardzo atrakcyjne ceny – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.
Wysoka jakość obsługi serwisowej
Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowych telefonów Huawei, otrzymają dedykowaną ofertę serwisową. Aplikacja HiCare (Wsparcie), którą można znaleźć na urządzeniach mobilnych Huawei, zapewni klientom szybką możliwość znalezienia odpowiedzi na potencjalne pytania oraz niezbędne wsparcie serwisowe. Co więcej, bezpłatna usługa „door-to-door” dla wszystkich nadchodzących modeli smartfonów Huawei ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu, niezależnie od miejsca zamieszkania. Producent oferuje bezpłatny odbiór, a później doręczenie serwisowanych urządzeń na adres wskazany przez klienta.
Bogata oferta usług mobilnych i treści premium
Istotną częścią strategii na 2020 rok jest rozwój Huawei Mobile Services (HMS), czyli autorskiego rozwiązania Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Huawei AppGallery, Chmura Huawei, Motywy i Przeglądarka. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.
Huawei chce również zaproponować użytkownikom nowych smartfonów listę preinstalowanych skrótów do ponad 70 aplikacji, które będą kierować użytkownika bezpośrednio do sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Właściciel nowego telefonu sam dokona wyboru, które aplikacje zainstaluje na swoim urządzeniu.
- Nabywcom flagowych smartfonów Huawei chcemy zaproponować darmowy dostęp do usług premium w takich obszarach jak nawigacja, muzyka, audiobooki, radio, video, telewizja i gry – powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu, Huawei CBG Polska.
Dynamiczny rozwój Huawei AppGallery
Huawei zaprezentował dane pokazujące dynamiczny wzrost jego sklepu z aplikacjami. Liczba aktywnych użytkowników AppGallery wyniosła na koniec 2019 roku 1,05 mln wobec 525 tysięcy w połowie 2019 roku. W tym samym czasie liczba aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei w Polsce wzrosła do 2,19 mln na koniec grudnia z 1,8 mln na koniec czerwca.
Imponujący jest również wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników ID Huawei w Polsce – na koniec grudnia było ich 4,16 mln wobec 3,34 mln na koniec czerwca.
- Sukces oraz dynamiczny rozwój AppGallery świetnie obrazuje zestawienie ze sobą czwartego i trzeciego kwartału 2019 roku. Liczba pobrań z Huawei AppGallery zwiększyła się o 78%, natomiast liczba użytkowników naszego sklepu z aplikacjami zwiększyła się o 63%. Te liczby pokazują, że klienci darzą nas zaufaniem i chętnie korzystają z naszych usług – powiedziała Justyna Jaworska, Head of Mobile Service Business w Huawei.
Huawei zapowiedział kontynuację intensywnych działań marketingowych promujących Huawei AppGallery – taka strategia, jak pokazują liczby, przyniosła wymierny efekt w czwartym kwartale 2019 roku.
realme GT 7 Pro znów dostępne w Polsce
Nowa generacja niedrogich smartfonów Motorola
Motorola moto e15. Pojemna bateria i niezawodność za jedyne 399 złotych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.