Komunikaty PR

Nowe smartfony od Huawei na wiosnę – atrakcyjne ceny, bogaty pakiet serwisowy

2020-02-05  |  14:30

Huawei w pierwszym półroczu 2020 roku wprowadzi na rynek aż dziewięć nowych modeli smartfonów w cenie zaczynającej się od 300 zł. Producent zapowiedział intensywne działania w średnim segmencie rynku i nadal atrakcyjną ofertę w segmencie premium. Każdy, kto kupi smartfon z nowej oferty, otrzyma bogaty pakiet usług serwisowych.

 

Nowe smartfony będą działać w oparciu o Huawei Mobile Services (HMS) i autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery. Huawei zamierza skupić się na intensywnej promocji urządzeń ze średniej półki, które będą oferowane w atrakcyjnych cenach.

 

- Średni segment rynku był zawsze ważny dla Huawei, mamy istotny udział w jego budowie w Polsce, od niego zaczęliśmy swoją obecność i rozwój. Nasze smartfony w wersji lite cieszą się dużą popularnością wśród konsumentów. Chcemy w tym roku skoncentrować się na dużej grupie polskich klientów, która już zna i docenia nasze produkty – a jest tych osób ponad dziesięć milionów. Zamierzamy zawalczyć o kolejne udziały na rynku, wprowadzając na średnią półkę smartfony z parametrami znanymi z flagowych produktów i świadomie proponując bardzo atrakcyjne ceny – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

 

Wysoka jakość obsługi serwisowej

Klienci, którzy zdecydują się na zakup nowych telefonów Huawei, otrzymają dedykowaną ofertę serwisową. Aplikacja HiCare (Wsparcie), którą można znaleźć na urządzeniach mobilnych Huawei, zapewni klientom szybką możliwość znalezienia odpowiedzi na potencjalne pytania oraz niezbędne wsparcie serwisowe. Co więcej, bezpłatna usługa „door-to-door” dla wszystkich nadchodzących modeli smartfonów Huawei ma zwiększyć komfort korzystania z serwisu, niezależnie od miejsca zamieszkania. Producent oferuje bezpłatny odbiór, a później doręczenie serwisowanych urządzeń na adres wskazany przez klienta. 

 

Bogata oferta usług mobilnych i treści premium

Istotną częścią strategii na 2020 rok jest rozwój Huawei Mobile Services (HMS), czyli autorskiego rozwiązania Huawei, które jest bazą dla ekosystemu Huawei, składającego się z takich usług jak Huawei AppGallery, Chmura Huawei, Motywy i Przeglądarka. Docelowo ekosystem Huawei będzie dostarczał więcej benefitów niż konkurencyjne rozwiązania, z naciskiem na tworzenie wartości dodanej dla klientów.

 

Huawei chce również zaproponować użytkownikom nowych smartfonów listę preinstalowanych skrótów do ponad 70 aplikacji, które będą kierować użytkownika bezpośrednio do sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. Właściciel nowego telefonu sam dokona wyboru, które aplikacje zainstaluje na swoim urządzeniu.

 

 

- Nabywcom flagowych smartfonów Huawei chcemy zaproponować darmowy dostęp do usług premium w takich obszarach jak nawigacja, muzyka, audiobooki, radio, video, telewizja i gry powiedział Witold Walczak, dyrektor ds. rozwoju ekosystemu, Huawei CBG Polska.

 

Dynamiczny rozwój Huawei AppGallery

Huawei zaprezentował dane pokazujące dynamiczny wzrost jego sklepu z aplikacjami. Liczba aktywnych użytkowników AppGallery wyniosła na koniec 2019 roku 1,05 mln wobec 525 tysięcy w połowie 2019 roku. W tym samym czasie liczba aktywnych użytkowników usług mobilnych Huawei w Polsce wzrosła do 2,19 mln na koniec grudnia z 1,8 mln na koniec czerwca.

 

Imponujący jest również wzrost liczby zarejestrowanych użytkowników ID Huawei w Polsce – na koniec grudnia było ich 4,16 mln wobec 3,34 mln na koniec czerwca.

 

- Sukces oraz dynamiczny rozwój AppGallery świetnie obrazuje zestawienie ze sobą czwartego i trzeciego kwartału 2019 roku. Liczba pobrań z Huawei AppGallery zwiększyła się o 78%, natomiast liczba użytkowników naszego sklepu z aplikacjami zwiększyła się o 63%. Te liczby pokazują, że klienci darzą nas zaufaniem i chętnie korzystają z naszych usług – powiedziała Justyna Jaworska, Head of Mobile Service Business w Huawei.

 

Huawei zapowiedział kontynuację intensywnych działań marketingowych promujących Huawei AppGallery – taka strategia, jak pokazują liczby, przyniosła wymierny efekt w czwartym kwartale 2019 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telefony Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada Biuro prasowe
2024-11-20 | 11:00

Polska premiera realme GT 7 Pro już 26 listopada

Podczas wydarzenia marka zaprezentuje realme GT 7 Pro, pierwszy na europejskim rynku smartfon z procesorem Snapdragon 8 Elite. Ten flagowy model wyznacza nowe standardy wydajności i fotografii
Telefony realme partnerem polskiej transmisji zmagań CS:GO na kanałach “izaka”
2024-11-08 | 16:00

realme partnerem polskiej transmisji zmagań CS:GO na kanałach “izaka”

Marka została partnerem transmisji, które będzie można oglądać na kanałach Piotra ‘izaka’ Skowyrskiego w serwisach Twitch, Youtube oraz Kick. Podczas streamów
Telefony Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola
2024-11-07 | 10:00

Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola

7 listopada 2024 r.: Wyobraź sobie, że możesz wyszukiwać dowolne informacje bez konieczności przełączania aplikacji i wystarczy do tego prosty gest na ekranie. Tak właśnie działa funkcja

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Dane satelitarne będą częściej pomagać w walce z żywiołami w Polsce. Nowy system testowany był w czasie wrześniowej powodzi

Światowa Organizacja Meteorologiczna podaje, że w ciągu ostatnich 50 lat pięciokrotnie zwiększyła się liczba katastrof naturalnych na świecie. Jednocześnie nowe możliwości w zakresie wczesnego ostrzegania i zarządzania kryzysowego pozwoliły ograniczyć liczbę ofiar trzykrotnie. Coraz częściej pomagają w tym dane satelitarne, czego przykładem było wykorzystanie nowego systemu Poland’s Civil Security Hub w trakcie wrześniowej powodzi na południowym zachodzie kraju.

Firma

Rośnie rola pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych. Firmy chętniej korzystają z ekspertów zewnętrznych

Szanse i zagrożenia związane z nowymi technologiami, w szczególności rozwój sztucznej inteligencji, cyberbezpieczeństwa oraz zrównoważonego rozwoju i zmienność geopolityczna – to te tematy zyskują na znaczeniu na agendzie zarządów oraz rad nadzorczych działających w Europie spółek giełdowych. Jak wskazuje Raport Board Monitor Europe 2024, rola tych organów w firmach rośnie. Podobnie jak zaangażowanie pracowników w podejmowaniu decyzji zarządczych.

Zdrowie

Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona

Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.