Nowe rozwiązanie Getac Assist Remote Expert na targach Automechanika 2024
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Getac ogłasza premierę Getac Assist, w pełni wytrzymałego rozwiązania do zdalnego wsparcia ekspertów, wraz z nową generacją tabletu UX10. Oba produkty można zobaczyć na stoisku Getac podczas targów Automechanika (Hala 8, Stoisko M82).
Getac Assist rewolucjonizuje zdalne wsparcie w branży motoryzacyjnej
Getac Assist rewolucjonizuje zdalne wsparcie w branży motoryzacyjnej. Rozwiązanie zostało zaprojektowane tak, aby wspierać mechaników i techników motoryzacyjnych zaawansowanymi funkcjami w zakresie transferu wiedzy, zdalnego prowadzenia, inspekcji, szkoleń, bezpieczeństwa i zgodności. Nowa kamera Getac Assist umożliwia przesyłanie na żywo wideo z miejsca pracy, które można bezpiecznie oglądać za pośrednictwem dedykowanej platformy przeglądarkowej Getac. Eksperci SM (Subject Matter) mogą zalogować się na platformę, aby w czasie rzeczywistym dodawać adnotacje do zrzutów ekranu, udostępniać dokumenty, współpracować oraz zdalnie prowadzić pracowników na miejscu przez skomplikowane procedury. To nie tylko zwiększa skuteczność napraw przy pierwszym podejściu, ale także skraca czas przestoju, obniża koszty wsparcia i podnosi ogólną wydajność operacyjną zdalnych zespołów.
Kamera Getac Assist została zaprojektowana z myślą o noszeniu na ciele lub samodzielnym montażu dla zwiększonej stabilności. Umożliwia także bezdotykową obsługę. Kluczowe funkcje obejmują zarówno łączność Wi-Fi, jak i 4G LTE, co zapewnia płynną komunikację, oraz do 10 godzin pracy na baterii na jedno ładowanie, co pozwala na długie okresy nieprzerwanej pracy. Kamera jest przystosowana do pracy w trudnych warunkach, takich jak te przy drodze lub w ruchliwych warsztatach naprawczych. Dzięki zakresowi temperatur pracy od -20°C do +50°C oraz przechowywania od -40°C do +71°C, spełnia normy IP67 i MIL-STD-810H, a także wytrzymuje upadki z wysokości ponad 1,8 m (sześć stóp). Dostępne opcje ładowania obejmują stację dokującą pojedynczą, wielodokującą oraz magnetyczny szybkozłączny kabel.
Po połączeniu z dedykowanym oprogramowaniem Getac Assist, pracownicy zdalni mogą współpracować z ekspertami SM, jakby znajdowali się tuż obok nich. Bezpieczna platforma przeglądarkowa umożliwia szybką i łatwą komunikację, pozwalając ekspertom SM na oglądanie transmisji wideo na żywo, udostępnianie dokumentów i adnotowanych zrzutów ekranu, prowadzenie czatu na żywo, nagrywanie sesji i wiele więcej. Platforma oferuje także funkcje rozpoznawania obiektów oraz automatyczne ukrywanie wrażliwych danych osobowych, takich jak twarze i numery rejestracyjne pojazdów, w materiałach wideo i zrzutach ekranu.
Getac Assist wyznacza nowy standard w rozwiązaniach zdalnego wsparcia dla branży motoryzacyjnej – mówi Russell Younghusband, Global Automotive Director, Getac. – W miarę jak pojazdy stają się coraz bardziej złożone, a branża zmaga się z poważnym niedoborem techników, możliwość zdalnego łączenia ekspertów z mniej doświadczonym personelem na miejscu, aby szybko rozwiązywać skomplikowane problemy, staje się bezcenna. Getac Assist został zaprojektowany z myślą właśnie o tym, umożliwiając klientom optymalizację istniejących zasobów i osiąganie wysokich wskaźników napraw przy pierwszym podejściu, nawet w trudnych warunkach pracy. Już teraz duży producent pojazdów elektrycznych czerpie liczne korzyści z Getac Assist, a my z niecierpliwością czekamy na zaprezentowanie tego rozwiązania do szerszej grupy naszych klientów motoryzacyjnych w najbliższej przyszłości.
Tablet nowej generacji UX10 optymalizuje wydajność pracy w terenie
Tablet UX10 nowej generacji zwiększa produktywność w terenie. Getac zaprezentował również nową generację swojego popularnego tabletu UX10, który został zoptymalizowany dla profesjonalistów pracujących w wymagających warunkach terenowych. Urządzenie jest wyposażone w procesory Intel® Core™ i5/i7 13. generacji, grafikę Intel® UHD, do 32 GB pamięci DDR5 i do 2 TB pamięci SSD, co zapewnia wyjątkową wydajność nawet w trudnych warunkach. Dla użytkowników o mniejszych wymaganiach dotyczących mocy obliczeniowej, Getac oferuje opcję z procesorem Intel® U300. Nowa generacja UX10 oferuje również szeroką gamę opcji łączności, takich jak Wi-Fi 6E, Bluetooth 5.3 oraz 4G LTE/5G, a także zachowuje wysoką trwałość dzięki certyfikatom MIL-STD-810H i IP66.
Aby zobaczyć Getac Assist i nową generację tabletu UX10 w akcji, odwiedź stoisko Getac (Hala 8, Stoisko M82) na targach Automechanika 2024, gdzie przez cały czas trwania imprezy będą odbywać się pokazy na żywo.
TOUGHBOOK G2 Z OBSŁUGĄ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI REWOLUCJONIZUJE RYNEK WYTRZYMAŁYCH
Tylko 15% Europejczyków wie, jak właściwe korzystać z benefitów AI
Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Sejm pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych pasażera. Linie lotnicze liczą na uniknięcie miliardowych kar
Parlament pracuje nad nowelizacją ustawy o przetwarzaniu danych dotyczących przelotu pasażera. Wymaga tego orzeczenie Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że niektóre wprowadzone dyrektywą i wdrożone w krajach członkowskich regulacje są zbyt restrykcyjne. Chodzi m.in. o obowiązek przekazywania danych pasażerów na wszystkich lotach wewnątrz UE. Poprawy w polskiej ustawie wymaga także mechanizm nakładania kar na przewoźników za niewywiązanie się z obowiązków. Na razie nad liniami lotniczymi wisi widmo 4 mld zł kar, ale projekt ustawy zawiera propozycję abolicji.
Infrastruktura
W przyszłym roku spodziewana jest fala inwestycji ze środków UE. Prawo zamówień publicznych wymaga pewnych korekt
W 2025 roku spodziewany jest w Polsce początek boomu inwestycyjnego, związanego głównie z większym niż dotychczas napływem funduszy z KPO i regularnych środków unijnych. Skorzysta na tym przede wszystkim budownictwo, ale pewne obawy budzi przewidywana kumulacja inwestycji, również w kontekście systemu zamówień publicznych. – O ile może prawo zamówień publicznych wymagać pewnych punktowych korekt, o tyle chyba nie ma potrzeby jego gruntownego przemeblowania – ocenia Mariusz Haładyj, prezes Prokuratorii Generalnej RP. Jak wskazuje, niektóre elementy zamówień publicznych wymagają raczej wypracowania praktycznych rozwiązań niż zmian legislacyjnych.
Transport
Budowa CPK ma ruszyć w 2026 roku. Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym czasie
Trwają intensywne prace nad projektami terminala i części operacyjnej nowego centralnego lotniska. Spółka CPK skupia się także na pozyskiwaniu gruntów i programie dobrowolnych nabyć. Pod koniec roku spodziewa się decyzji lokalizacyjnej dla lotniska, a jeśli wszystko pójdzie sprawnie, mogłaby rozpocząć budowę w 2026 roku. Jak podkreśla prezes Centralnego Portu Komunikacyjnego dr Filip Czernicki, skumulowanie tak dużych inwestycji – związanych z budową samego lotniska, kolei dużych prędkości i dróg dojazdowych – w jednym czasie będzie poważnym wyzwaniem, również kadrowym. Istotne znaczenie dla sukcesu portu będzie mieć także kondycja głównego przewoźnika, czyli LOT-u.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.