Nowe produkty w linii Ecolab Apex


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ecolab rozbudował swój flagowy program do zmywania maszynowego o nowe przyjazne środowisku produkty. Do rodziny Apex dołączyły środki do mycia w twardej wodzie – Ultimate i Ultimate NC oraz nabłyszczacz Rinse S z certyfikatem Nordic Swan Ecolabel.
Apex to połączenie wysokoskoncentrowanych środków w formie bloków oraz oprogramowania monitorującego parametry wydajności zmywarki gastronomicznej. Dzięki kontroli danych eksploatacyjnych, intuicyjnemu wyświetlaczowi oraz generowaniu sprawozdań i alarmów, Apex pomaga zmniejszyć zużycie wody i energii oraz ograniczyć ilość utylizowanych odpadów opakowaniowych. Przynosi to wymierne korzyści dla budżetu i środowiska naturalnego.
W skład linii Apex wchodzą środki do mycia, namaczania i nabłyszczania. Wszystkie dostępne są w formie wydajnych bloków, oznaczonych kolorami i kształtami, co zwiększa bezpieczeństwo stosowania. Nowe produkty z linii firmy Apex wyprodukowano zgodnie z najwyższymi wymaganiami ekologicznymi w zakresie doboru surowców i opakowań. Apex Ultimate NC (formuła bez chloru) oraz Apex Rinse S wyróżnione zostały certyfikatem Nordic Swan Ecolabel. Pierwszy produkt to skoncentrowany środek w formie bloku o 100 proc. skuteczności w twardej wodzie. Zapewnia doskonały efekt mycia i wybielania bez potrzeby powtórnego zmywania. Dostępny jest też w formule z chlorem - Apex Ultimate. Apex Rinse S to wydajny środek nabłyszczający, który nie pozostawia plam na naczyniach i ogranicza konieczność suszenia ręcznego.

Amazon 5. rok z rzędu największym na świecie korporacyjnym nabywcą energii odnawialnej

Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.