Komunikaty PR

Nowe produkty w linii Ecolab Apex

2022-03-24  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Ecolab rozbudował swój flagowy program do zmywania maszynowego o nowe przyjazne środowisku produkty. Do rodziny Apex dołączyły środki do mycia w twardej wodzie – Ultimate i Ultimate NC oraz nabłyszczacz Rinse S z certyfikatem Nordic Swan Ecolabel.

Apex to połączenie wysokoskoncentrowanych środków w formie bloków oraz oprogramowania monitorującego parametry wydajności zmywarki gastronomicznej. Dzięki kontroli danych eksploatacyjnych, intuicyjnemu wyświetlaczowi oraz generowaniu sprawozdań i alarmów, Apex pomaga zmniejszyć zużycie wody i energii oraz ograniczyć ilość utylizowanych odpadów opakowaniowych. Przynosi to wymierne korzyści dla budżetu i środowiska naturalnego.

W skład linii Apex wchodzą środki do mycia, namaczania i nabłyszczania.  Wszystkie dostępne są w formie wydajnych bloków, oznaczonych kolorami i kształtami, co zwiększa bezpieczeństwo stosowania. Nowe produkty z linii firmy Apex wyprodukowano zgodnie z najwyższymi wymaganiami ekologicznymi w zakresie doboru surowców i opakowań. Apex Ultimate NC (formuła bez chloru) oraz Apex Rinse S wyróżnione zostały certyfikatem Nordic Swan Ecolabel. Pierwszy produkt to skoncentrowany środek w formie bloku o 100 proc. skuteczności w twardej wodzie. Zapewnia doskonały efekt mycia i wybielania bez potrzeby powtórnego zmywania. Dostępny jest też w formule z chlorem - Apex Ultimate. Apex Rinse S to wydajny środek nabłyszczający, który nie pozostawia plam na naczyniach i ogranicza konieczność suszenia ręcznego.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ekologia Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne Biuro prasowe
2024-11-20 | 13:07

Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne

Plastikowe butelki jednorazowe mogą być źródłem szkodliwego mikroplastiku, a z badań wynika, że te kolorowe – zielone, niebieskie czy czerwone – mogą być jego jeszcze
Ekologia Kolejny sportowiec stawia na ekologię
2024-11-07 | 10:20

Kolejny sportowiec stawia na ekologię

ZDJĘCIA:
Ekologia Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet
2024-10-23 | 14:25

Pompa ciepła i biomasa, czyli zgrany duet

Jednym z urządzeń grzewczych wybieranych, w ramach dotychczasowych edycji Programu Czyste Powietrze, jest powietrzna pompa ciepła. Mimo wielu zalet, jak każde urządzenie, ona także ma swoje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Przemysł

Infrastruktura

PGE: Na dniach zapadnie decyzja inwestycyjna dla Baltica 2. Ta morska farma wiatrowa ma zacząć działać od 2027 roku

Wyniki finansowe i operacyjne PGE Polskiej Grupy Energetycznej za III kwartał 2024 roku są stabilne i zgodne z wcześniejszymi szacunkami, co pozwala utrzymać kurs na wielkoskalowe inwestycje transformujące polską energetykę – podała spółka. Jednym z flagowych projektów jest budowa Morskiej Farmy Wiatrowej Baltica o łącznej mocy ok. 2,5 GW. W najbliższych dniach zapadnie decyzja inwestycyjna w sprawie jej pierwszego etapu, projektu Baltica 2.

Polityka

P. Serafin: Potrzebujemy bardziej elastycznego unijnego budżetu. UE musi ponownie stać się synonimem innowacyjności i konkurencyjności

Nowy komisarz UE ds. budżetu, zwalczania nadużyć finansowych i administracji publicznej Piotr Serafin wskazuje, że budżet na kolejną perspektywę finansową UE powinien być bardziej elastyczny, by można było reagować w razie wystąpienia nieprzewidywalnych zdarzeń. W najbliższych miesiącach będą trwały konsultacje z państwami członkowskimi i Parlamentem Europejskim na temat priorytetowych obszarów na przyszłą siedmiolatkę.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.