Nowe produkty w linii Ecolab Apex
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ecolab rozbudował swój flagowy program do zmywania maszynowego o nowe przyjazne środowisku produkty. Do rodziny Apex dołączyły środki do mycia w twardej wodzie – Ultimate i Ultimate NC oraz nabłyszczacz Rinse S z certyfikatem Nordic Swan Ecolabel.
Apex to połączenie wysokoskoncentrowanych środków w formie bloków oraz oprogramowania monitorującego parametry wydajności zmywarki gastronomicznej. Dzięki kontroli danych eksploatacyjnych, intuicyjnemu wyświetlaczowi oraz generowaniu sprawozdań i alarmów, Apex pomaga zmniejszyć zużycie wody i energii oraz ograniczyć ilość utylizowanych odpadów opakowaniowych. Przynosi to wymierne korzyści dla budżetu i środowiska naturalnego.
W skład linii Apex wchodzą środki do mycia, namaczania i nabłyszczania. Wszystkie dostępne są w formie wydajnych bloków, oznaczonych kolorami i kształtami, co zwiększa bezpieczeństwo stosowania. Nowe produkty z linii firmy Apex wyprodukowano zgodnie z najwyższymi wymaganiami ekologicznymi w zakresie doboru surowców i opakowań. Apex Ultimate NC (formuła bez chloru) oraz Apex Rinse S wyróżnione zostały certyfikatem Nordic Swan Ecolabel. Pierwszy produkt to skoncentrowany środek w formie bloku o 100 proc. skuteczności w twardej wodzie. Zapewnia doskonały efekt mycia i wybielania bez potrzeby powtórnego zmywania. Dostępny jest też w formule z chlorem - Apex Ultimate. Apex Rinse S to wydajny środek nabłyszczający, który nie pozostawia plam na naczyniach i ogranicza konieczność suszenia ręcznego.
Hydrodynamiczne generatory kawitacyjne: przełom w oczyszczaniu rurociągów
Kolorowe butelki są większym źródłem mikroplastiku, niż białe lub czarne
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.