Nowe MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu: Koncentracja, Stres i Regeneracja
Wawel rozwija linię produktów funkcjonalnych. Pierwszym produktem w tej kategorii była MINIczekolada Danusia Malinowa Beauty z dziką różą (która jest naturalnym źródłem witaminy C) i kolagenem wprowadzona na rynek w kwietniu tego roku. W portfolio krakowskiego producenta słodyczy pojawiły się teraz MINIczekolady funkcjonalne: Koncentracja z ekstraktem z korzenia ashwagandhy, Stres z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z Yerba Mate i Regeneracja z witaminami B6 i C z ekstraktem z korzenia żeń-szenia. Każda z nich ma aż 64% zawartości certyfikowanego ziarna kakaowego (Rainforest Alliance) i zawiera wyłącznie naturalne aromaty.
- MINIczekolady z Wawelu to odpowiedź na dynamiczny wzrost popularności produktów funkcjonalnych wśród konsumentów. Żywność funkcjonalna to nie tylko naturalna żywność konwencjonalna, ale również produkty wzbogacone o witaminy lub inne składniki odżywcze, które mają korzystny wpływ na stan zdrowia oraz dobre samopoczucie - mówi Anna Adaś, Kierownik Biura Badań i Rozwoju Wawel SA - Nasza nowa linia MINIczekolad gorzkich 64% cocoa funkcjonalnych z Wawelu to efekt obserwacji trendów i wyborów konsumentów, a także kontynuacja wdrożonego w 2017 roku programu Dobre Składniki, w ramach którego wprowadzamy produkty bazujące na krótkim i prostym składzie oraz surowcach pozyskiwanych od wiarygodnych dostawców - dodaje.
MINIczekolada KONCENTRACJA gorzka 64% cocoa z ekstraktem z korzenia ashwagandhy to przyjemny smak czekolady pełnej z nutą dojrzałej, soczystej pomarańczy. Dodatek ekstraktu z korzenia ashwagandhy pomaga utrzymać optymalną aktywność umysłową i poznawczą. MINIczekolada STRES gorzka 64% cocoa z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z Yerba Mate ma głęboki smak czekolady gorzkiej z akcentem zielonej herbaty. Zawarte w niej witaminy pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu nerwowego i w utrzymaniu prawidłowych funkcji psychologicznych. MINIczekolada REGENERACJA gorzka 64% cocoa z witaminami B6 i C oraz ekstraktem z korzenia żeń-szenia z delikatnym dodatkiem smaku maliny przyczynia się do utrzymania prawidłowego metabolizmu energetycznego oraz zmniejszenia uczucia zmęczenia i znużenia.
MINIczekolady funkcjonalne z Wawelu to innowacyjne rozwiązanie dla wszystkich szukających smacznej alternatywy dla tradycyjnych przekąsek, bez rezygnacji z intensywnego smaku czekolady, subtelnej kruchości i pozytywnego wpływu na samopoczucie, dzięki zawartym w produkcie dodatkom.
Zimowe spotkania ze słodyczami Wawel – podaruj słodkie chwile na Święta!
Działalność biznesowa a postawy konsumentów: jak wykorzystać atuty transformacji cyfrowej?
Wzrost sprzedaży online stymuluje rozwój rynku przesyłek kurierskich
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Zdrowie
Ochrona zdrowia w Polsce ma być bardziej oparta na jakości. Obowiązująca od roku ustawa zostanie zmieniona
Od października placówki ochrony zdrowia mogą się ubiegać o akredytację na nowych zasadach. Nowe standardy zostały określone we wrześniowym obwieszczeniu resortu zdrowia i dotyczą m.in. kontroli zakażeń, sposobu postępowania z pacjentem w stanach nagłych czy opinii pacjentów z okresu hospitalizacji. Standardy akredytacyjne to uzupełnienie obowiązującej od stycznia br. ustawy o jakości w opiece zdrowotnej i bezpieczeństwie pacjenta, która jest istotna dla całego systemu, jednak zdaniem resortu zdrowia wymaga poprawek.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.
Ochrona środowiska
Polacy wprowadzają na razie tylko drobne nawyki proekologiczne. Do większych zmian potrzebują wsparcia
Zdecydowana większość Polaków dostrzega niekorzystne zmiany klimatu – wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie ING Banku Śląskiego. Są wprawdzie gotowi, by zmieniać swoje nawyki na bardziej ekologiczne, ale często odstraszają ich koszty i brak wiedzy. Jednocześnie liczą na większe wsparcie i zaangażowanie ze strony rządu i biznesu, a prawie 40 proc. Polaków oczekuje, że to start-upy będą pracowały nad innowacjami proklimatycznymi. One same chętnie się w ten obszar angażują, ale widzą wiele barier, m.in. w pozyskiwaniu kapitału.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.