Nowe menu w Costa Coffee
Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą. Wraz z nią menu poszerzy się o wyjątkowe nowości: aromatyczne kawy w świątecznych odsłonach oraz powracające i uwielbiane przez konsumentów smaki - jak rozgrzewający Cydrowy Czar. Aby dodatkowo podkreślić zimowy klimat, wszystkie napoje na wynos podawane będą w oryginalnych kubeczkach ze świątecznymi motywami Costa Coffee. Ofercie towarzyszą promocje w aplikacji.
W nowym menu znalazły się specjalne kawy w korzennych wariantach, przywodzących na myśl świąteczne smaki i aromaty. Klienci będą mogli spróbować między innymi utrzymanego w świątecznym duchu Latte Piernikowej Light, ze złotą, czekoladową posypką. Do odkrycia także intensywnie karmelowa Toffenut Latte z posypką w formie karmelowych kosteczek i słodkim syropem, a także Ciasteczkowa Latte o delikatnej korzennej nucie i chrupiącej ciasteczkowej posypce. Dodatkowo, kawę Latte Piernikową Light, a także pozostałe pozycje ze stałej oferty Costa Coffee, zamówić można także w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.
Do menu Costa Coffee powracają także bestsellerowe rozgrzewające napoje. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem i Cydrowy czar, czyli kompozycja jabłek, cynamonu, anyżu i pomarańczy o niepowtarzalnym mocno korzennym charakterze.
Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj wyjątkowe nowości w ofercie Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat już dziś!

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów
Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Transport
Testowanie pojazdów zautomatyzowanych wkrótce będzie możliwe. To odpowiedź na postulaty przedsiębiorców

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.