Nowe menu w Costa Coffee
Z początkiem listopada, Costa Coffee wystartowała ze specjalną świąteczną ofertą. Wraz z nią menu poszerzy się o wyjątkowe nowości: aromatyczne kawy w świątecznych odsłonach oraz powracające i uwielbiane przez konsumentów smaki - jak rozgrzewający Cydrowy Czar. Aby dodatkowo podkreślić zimowy klimat, wszystkie napoje na wynos podawane będą w oryginalnych kubeczkach ze świątecznymi motywami Costa Coffee. Ofercie towarzyszą promocje w aplikacji.
W nowym menu znalazły się specjalne kawy w korzennych wariantach, przywodzących na myśl świąteczne smaki i aromaty. Klienci będą mogli spróbować między innymi utrzymanego w świątecznym duchu Latte Piernikowej Light, ze złotą, czekoladową posypką. Do odkrycia także intensywnie karmelowa Toffenut Latte z posypką w formie karmelowych kosteczek i słodkim syropem, a także Ciasteczkowa Latte o delikatnej korzennej nucie i chrupiącej ciasteczkowej posypce. Dodatkowo, kawę Latte Piernikową Light, a także pozostałe pozycje ze stałej oferty Costa Coffee, zamówić można także w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.
Do menu Costa Coffee powracają także bestsellerowe rozgrzewające napoje. Herbata zimowa z suszoną żurawiną, imbirem, rozmarynem, miodem, pomarańczą lub grejpfrutem i Cydrowy czar, czyli kompozycja jabłek, cynamonu, anyżu i pomarańczy o niepowtarzalnym mocno korzennym charakterze.
Przygotuj się na zimowo-świąteczny czas, odkryj wyjątkowe nowości w ofercie Costa Coffee i znajdź swój sposób na świąteczny klimat już dziś!
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.