Nowe lodówki Candy Fresco 500 – pojemne i funkcjonalne
Studio 111
Strzemińskiego 11/67
93-218 Łódź
haier_pr|studio111.pl| |haier_pr|studio111.pl
534407000
studio111.pl
Marka Candy wprowadziła na rynek nową generację chłodziarko-zamrażarek z serii Fresco 500. Charakteryzują się one dużą pojemnością 409 litrów, cichą pracą oraz funkcjami, które sprawiają, że przechowywane w niej produkty są dłużej świeże i smaczne. Lodówki z nowej linii można do końca roku testować w domu bez żadnych zobowiązań przez 30 dni.
Świeże produkty dzięki zaawansowanej technologii
W nowych lodówkach Candy Fresco 500 zastosowano wiele rozwiązań, które przedłużają świeżość przechowywanej żywności. Sterowana elektronicznie szuflada Fresh 0°C Area troszczy się o delikatne produkty, takie jak mięsa i ryby, utrzymując je w idealnej temperaturze. Gdy zaś wyłączymy tryb 0°C, zyskamy szczelną przestrzeń idealną dla schłodzenia produktów o silnym zapachu, który nie przedostanie się do innych części lodówki.
Szuflada Adaptive Humidity Area z automatyczną regulacją poziomu wilgotności dba o to, aby owoce i warzywa były świeże aż dwa razy dłużej. Wszystko to dzięki specjalnej membranie z włókien naturalnych Natura Fiber, która utrzymuje wilgotność na poziomie 80%.
Technologia Total No Frost Circle Fresh zapewnia boczny przepływ powietrza, dzięki czemu temperatura i wilgotność są utrzymywane na odpowiednim poziomie w całej komorze chłodzącej gwarantując brak szronu i mieszania się zapachów. Wpływa to pozytywnie na smak, aromat oraz pełnię wartości odżywczych przechowywanych produktów.
Imponująca pojemność i wygoda użytkowania
Lodówka Candy Fresco 500, o pojemności aż 409 litrów przy zachowaniu standardowej szerokości 60 cm, pomieści naprawdę dużą ilość jedzenia dla całej rodziny. Także w zamrażarce, która składa się z 3 szuflad, z których największa ma aż 30 litrów. Wszystko, co włożymy do lodówki będzie świetnie widoczne dzięki oświetleniu Panorama Light, które rozświetla całą tylną ścianę chłodziarki.
We wnętrzu lodówki, oprócz szuflad, znajdziemy 4 półki i 5 balkoników, których układ możemy dowolnie zmieniać w zależności od naszych potrzeb. Specjalna półka na wina i inne napoje pozwala na bezpieczne i stabilne przechowywanie butelek bez ryzyka ich stłuczenia.
Sygnalizacja świetlna na froncie lodówki, będąca elementem zintegrowanego uchwytu, informuje o niedomkniętych drzwiach, o statusie połączenia z siecią Wi-Fi, czy też o zmianach temperatury czy wilgotności. Urządzenie jest także bardzo ciche (38 dB) i nie zakłóci naszego spokoju nawet gdy śpimy w salonie z aneksem kuchennym.
Zarządzanie lodówką, także za pomocą smartfona
Lodówka posiada intuicyjny panel sterowania, na którym można łatwo zmienić ustawienia zarówno w całej chłodziarce jak i w poszczególnych jej strefach, na przykład w szufladzie Fresh 0°C Area.
Dodatkowo, dzięki wbudowanemu modułowi Wi-Fi i aplikacji hOn, urządzeniem można sterować zdalnie za pomocą smartfona. Sprawdzimy w ten sposób temperaturę oraz wilgotność powietrza i w razie potrzeby możemy je zmienić na odległość. Aplikacja hOn umożliwia także ustawienie przypomnień, takich jak alerty o niedomkniętych drzwiach, a jeśli wprowadzimy do niej dane o zawartości lodówki i datach przydatności do spożycia – możemy w każdej chwili sprawdzić stan naszych zapasów żywności. Aplikacja pozwala nam także kontrolować stan techniczny naszego urządzenia.
Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy
Funkcjonalność lodówek Candy Fresco 500 możemy teraz przetestować samodzielnie bez żadnych zobowiązań. Wystarczy kupić jeden z biorących udział w akcji modeli (CNCQ4T620EB lub CNCQ4T620EW) i testować go przez 30 dni we własnej kuchni. Jeśli okaże się, że zakupiony produkt nie spełnił w tym czasie pokładanych w nim oczekiwań, można go zwrócić, a Candy odda wydane na ten cel pieniądze. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu dostępny na stronie promocji Candy.
Pełna lista urządzeń biorących udział w promocjach oraz szczegóły promocji dostępne są na stronie:
https://promocja-candy.pl/testuj-lodowke-fresco

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.