Komunikaty PR

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

2020-08-07  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.65 MB )

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

                                                                                

Poszukujesz rzetelnych informacji, danych, zdjęć, czy wypowiedzi eksperckich? A może jesteś osobą odpowiedzialną za przygotowywanie contentu? Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska. Nowe Centrum Prasowe zostało stworzone z myślą nie tylko o dziennikarzach, ale również wszystkich osobach zainteresowanych działalnością firmy ROCKWOOL Polska. 

 

Pisząc artykuły czy przygotowując dziś materiały na stronę bardzo często brakuje nam czasu, jak również informacji, gdzie znajdziemy wiarygodne i interesujące nas dane i treści. Nowy portal wychodzi naprzeciw wspomnianym wyzwaniom, dając dostęp do fachowej i rzetelnej informacji, skracając jednocześnie czas jaki poświęcamy na poszukiwanie ich.

 

Jakie informacje znajdą się w nowym Centrum Prasowym?

 

Nowe Centrum Prasowe to obszerna baza informacji, zarówno dla dziennikarzy, jak i dla każdej osoby, która jest zainteresowana tematyką efektywności energetycznej, smogu, bezpieczeństwa pożarowego, remontu i budowy domu czy działalności firmy ROCKWOOL Polska. 

Główne atuty nowego portalu to bogata tematyka branżowa, obejmująca m.in. takie zagadnienia, jak:

  • efektywność energetyczna - jak ocieplić dom, jakie płyną z tego korzyści, zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak też dla samorządów, czy całego kraju. Jakie są programy wsparcia efektywności energetycznej czy redukcji smogu?
  • bezpieczeństwo pożarowe budynków, aspekty prawne z tym związane oraz aktualne wymagania i normy w tym zakresie;
  • informacje z zakresu projektowania oraz budownictwa, w tym związane z tematyką akustyki, fizyki budowli, czy ochrony przeciwpożarowej;
  • wiadomości na temat produktów, rozwiązań, aplikacji oraz korzyści wynikających
    z zastosowania konkretnych materiałów;
  • porady z zakresu ocieplenia, a także inspiracje i dobre praktyki
  • działania firmy i informacje korporacyjne;

 

Portal obejmuje m.in. takie zagadnienia oraz materiały, jak:

 

  • artykuły branżowe - doskonałe źródło wiedzy dla profesjonalistów i osób spoza branży;
  • poradniki, które wesprą współpracowników, partnerów oraz klientów w codziennej pracy - na każdym jej etapie;
  • materiały do pobrania - zarówno informacje techniczne, jak i ogólne, które będzie można zachować na swoim dysku;
  • zdjęcia do pobrania - dziennikarze oraz osoby zainteresowane, będą mogli pobrać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, obrazujące poruszaną tematykę;
  • wypowiedzi ekspertów - wypowiedzi komentarze bieżące do sytuacji w budownictwie, rozwiązań technicznych, problemów i wyzwań w budownictwie.

 

W jaki sposób korzystać z nowego Centrum Prasowego?

 

Niezaprzeczalnym atutem nowego Centrum Prasowego jest częsta aktualizacja treści
w nim zawartych.Przedstawiciele mediów, mają również możliwość zamówienia konkretnych materiałów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Aby skorzystać z nowego Centrum Prasowego, wystarczy dostęp do Internetu. Artykuły i pliki, posortowane tematycznie, można odczytać online lub pobrać i zapisać na swoim dysku. 

 

Newsletter kluczem do aktualnych informacji

 

Ponieważ, zazwyczaj doba jest za krótka, i nie zawsze znajdzie się czas, aby surfować po Internecie, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Dzięki temu wszelkie, najświeższe i sprawdzone informacje, komentarze i artykuły, będą trafiać bezpośrednio na maila.

 

Wielość treści i plików, ich usystematyzowanie oraz wsparcie ze strony ROCKWOOL Polska sprawią, że nowe Centrum Prasowe stanie się dla wszystkich wygodnym, ciekawym, a co najważniejsze, rzetelnym narzędziem do pracy. 

 

 

O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:

Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.

Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.

Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.

Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.

 

Tomasz Weber

Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska

tel.: 603 051 631

tomasz.weber@rockwool.com

 

ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.

ul. Kwiatowa 14,

66-131 Cigacice, Polska

T (48) 68 385 02 50

E rockwool@rockwool.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dialog i Technologia: przyszłość muzeów Biuro prasowe
2024-11-20 | 12:55

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów

Dialog i Technologia: przyszłość muzeów   W dniach 14-15 listopada w Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się konferencja
Rewolucja AI na trawniku. Innowacyjna platforma i nowe roboty koszące od Husqvarna
2024-11-19 | 15:30

Rewolucja AI na trawniku. Innowacyjna platforma i nowe roboty koszące od Husqvarna

Podczas niedawnego Living City, wydarzenia organizowanego przez Grupę Husqvarna cyklicznie od 2015 roku, marka ogłosiła wprowadzenie na rynek nowej platformy autonomicznych kosiarek
Wyjątkowa szansa dla startupów z branży budowlanej
2024-11-07 | 13:00

Wyjątkowa szansa dla startupów z branży budowlanej

CRH Ventures ogłosił nabór startupów do najnowszego akceleratora: Zrównoważone Materiały Budowlane - zgłoszenia przyjmowane są do 16 grudnia. Organizator konkursu,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Ochrona środowiska

Pozew przeciwko Skarbowi Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Może to wpłynąć na przyszłe regulacje

Fundacja ClientEarth w imieniu dwóch osób chorych na astmę pozwała właśnie Skarb Państwa za brak skutecznej walki ze smogiem. Po raz pierwszy w Polsce sąd będzie musiał zbadać, czy istnieje bezpośredni związek między zanieczyszczeniem powietrza a poważnymi schorzeniami. To przełomowa sprawa, która może zmienić sposób egzekwowania prawa do życia i zdrowia.

Ochrona środowiska

Tylko co trzecia firma wdraża zasady zrównoważonego rozwoju. Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem działalności firm produkcyjnych w Polsce – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BASF Polska. Pomimo wysokiego poziomu takich deklaracji jedynie 10 proc. przedsiębiorstw ma już wdrożoną strategię w tym obszarze. Wiele podmiotów, zwłaszcza mniejszych, nie widzi korzyści z tym związanych. Aby wspierać firmy w transformacji ku zrównoważonemu rozwojowi, BASF Polska prowadzi program „Razem dla Planety”, który promuje i nagradza ekologiczne rozwiązania oraz zachęca do dzielenia się doświadczeniami w tym obszarze.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.