Komunikaty PR

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

2020-08-07  |  15:30
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.65 MB )

Nowe centrum prasowe ROCKWOOL – artykuły eksperckie, profesjonalne materiały

                                                                                

Poszukujesz rzetelnych informacji, danych, zdjęć, czy wypowiedzi eksperckich? A może jesteś osobą odpowiedzialną za przygotowywanie contentu? Wszystko, czego potrzebujesz znajdziesz w Centrum Prasowym firmy ROCKWOOL Polska. Nowe Centrum Prasowe zostało stworzone z myślą nie tylko o dziennikarzach, ale również wszystkich osobach zainteresowanych działalnością firmy ROCKWOOL Polska. 

 

Pisząc artykuły czy przygotowując dziś materiały na stronę bardzo często brakuje nam czasu, jak również informacji, gdzie znajdziemy wiarygodne i interesujące nas dane i treści. Nowy portal wychodzi naprzeciw wspomnianym wyzwaniom, dając dostęp do fachowej i rzetelnej informacji, skracając jednocześnie czas jaki poświęcamy na poszukiwanie ich.

 

Jakie informacje znajdą się w nowym Centrum Prasowym?

 

Nowe Centrum Prasowe to obszerna baza informacji, zarówno dla dziennikarzy, jak i dla każdej osoby, która jest zainteresowana tematyką efektywności energetycznej, smogu, bezpieczeństwa pożarowego, remontu i budowy domu czy działalności firmy ROCKWOOL Polska. 

Główne atuty nowego portalu to bogata tematyka branżowa, obejmująca m.in. takie zagadnienia, jak:

  • efektywność energetyczna - jak ocieplić dom, jakie płyną z tego korzyści, zarówno dla indywidualnego odbiorcy, jak też dla samorządów, czy całego kraju. Jakie są programy wsparcia efektywności energetycznej czy redukcji smogu?
  • bezpieczeństwo pożarowe budynków, aspekty prawne z tym związane oraz aktualne wymagania i normy w tym zakresie;
  • informacje z zakresu projektowania oraz budownictwa, w tym związane z tematyką akustyki, fizyki budowli, czy ochrony przeciwpożarowej;
  • wiadomości na temat produktów, rozwiązań, aplikacji oraz korzyści wynikających
    z zastosowania konkretnych materiałów;
  • porady z zakresu ocieplenia, a także inspiracje i dobre praktyki
  • działania firmy i informacje korporacyjne;

 

Portal obejmuje m.in. takie zagadnienia oraz materiały, jak:

 

  • artykuły branżowe - doskonałe źródło wiedzy dla profesjonalistów i osób spoza branży;
  • poradniki, które wesprą współpracowników, partnerów oraz klientów w codziennej pracy - na każdym jej etapie;
  • materiały do pobrania - zarówno informacje techniczne, jak i ogólne, które będzie można zachować na swoim dysku;
  • zdjęcia do pobrania - dziennikarze oraz osoby zainteresowane, będą mogli pobrać zdjęcia w dobrej rozdzielczości, obrazujące poruszaną tematykę;
  • wypowiedzi ekspertów - wypowiedzi komentarze bieżące do sytuacji w budownictwie, rozwiązań technicznych, problemów i wyzwań w budownictwie.

 

W jaki sposób korzystać z nowego Centrum Prasowego?

 

Niezaprzeczalnym atutem nowego Centrum Prasowego jest częsta aktualizacja treści
w nim zawartych.Przedstawiciele mediów, mają również możliwość zamówienia konkretnych materiałów, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Aby skorzystać z nowego Centrum Prasowego, wystarczy dostęp do Internetu. Artykuły i pliki, posortowane tematycznie, można odczytać online lub pobrać i zapisać na swoim dysku. 

 

Newsletter kluczem do aktualnych informacji

 

Ponieważ, zazwyczaj doba jest za krótka, i nie zawsze znajdzie się czas, aby surfować po Internecie, zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera. Dzięki temu wszelkie, najświeższe i sprawdzone informacje, komentarze i artykuły, będą trafiać bezpośrednio na maila.

 

Wielość treści i plików, ich usystematyzowanie oraz wsparcie ze strony ROCKWOOL Polska sprawią, że nowe Centrum Prasowe stanie się dla wszystkich wygodnym, ciekawym, a co najważniejsze, rzetelnym narzędziem do pracy. 

 

 

O ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.:

Jako ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. jesteśmy częścią Grupy ROCKWOOL. Posiadamy 2 fabryki w Polsce – w Cigacicach i w Małkini. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników. W naszej ofercie znajdują się izolacje budowlane, specjalistyczne izolacje i rozwiązania techniczne oraz przemysłowe.

Jako Grupa ROCKWOOL czujemy się zobowiązani do poprawy warunków życia każdego, kto korzysta z naszych rozwiązań i produktów. Nasza wiedza i doświadczenie pozwalają nam rozwiązywać wiele z najistotniejszych dziś wyzwań w zakresie zrównoważonego budownictwa: od redukcji zużycia energii i zanieczyszczenia hałasem, przez podniesienie bezpieczeństwa pożarowego, do skutecznej walki z niedostatkiem wody oraz powodziami. Szeroka gama naszych produktów i rozwiązań odzwierciedla różnorodność potrzeb mieszkańców naszego globu, wspierając jednocześnie naszych partnerów w zmniejszaniu emisji dwutlenku węgla.

Wełna skalna to niezwykle wszechstronny materiał, stanowiący podstawę wszystkich naszych działań.

Z zespołem ponad 11 000 oddanych kolegów i koleżanek z 39 krajów jesteśmy światowym liderem w produkcji rozwiązań z wełny skalnej. Od izolacji budowlanych, akustycznych sufitów oraz zewnętrznych okładzin fasadowych, przez rozwiązania ogrodnicze i zmodyfikowane włókna używane w przemyśle, aż do izolacji dla przemysłu i energetyki oraz przemysłu morskiego i przybrzeżnego.

 

Tomasz Weber

Dział Komunikacji Marketingowej & PR ROCKWOOL Polska

tel.: 603 051 631

tomasz.weber@rockwool.com

 

ROCKWOOL Polska Sp. z o.o.

ul. Kwiatowa 14,

66-131 Cigacice, Polska

T (48) 68 385 02 50

E rockwool@rockwool.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym Biuro prasowe
2025-05-29 | 11:00

Torby na wino z nadrukiem – eleganckie opakowanie z potencjałem reklamowym

Opakowanie to dziś nie tylko sposób na zabezpieczenie produktu. To również forma komunikacji, narzędzie budowania wizerunku marki i często pierwszy punkt kontaktu
Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party
2025-05-27 | 16:00

Premiera najnowszych produktów soundcore w Polsce - słuchawki Liberty 5 oraz Aeroclip zadebiutowały podczas eventu w stylu coffee party

Anker Innovations, światowy lider w dziedzinie produktów technologii konsumenckiej i jej marka audio soundcore, zaprezentowali dzisiaj dwa nowe produkty podczas wydarzenia coffee
Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości
2025-05-26 | 16:00

Smart city po czesku. Brno pokazuje, jak mogą wyglądać miasta przyszłości

Czeskie Brno po raz kolejny zamieni się w europejskie centrum miejskich innowacji podczas URBIS The Smart Cities Meetup 2025. Wydarzenie to gromadzi przedstawicieli samorządów,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.