Komunikaty PR

Nowa wersja AXIS People Counter – więcej niż tylko zliczanie osób

2021-07-28  |  01:00
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Aplikacja AXIS People Counter została stworzona do zliczania osób poruszających się po takich obiektach jak np. sklepy detaliczne, hotele, dworce kolejowe, lotniska czy budynki administracji publicznej. Jej funkcjonalność pozwala na jednoczesne liczenie osób poruszających się w różnych kierunkach, co daje natychmiastowy dostęp do danych dotyczących trendów odwiedzin oraz natężenia ruchu w określonych strefach.

Zaktualizowana wersja aplikacji wyposażona została dodatkowo w oprogramowanie analityczne umożliwiające szybkie szacowanie przepływów odwiedzających i przewidywanie poziomu obłożenia danych stref w czasie, co ułatwia np. przydzielanie personelu do konkretnych stanowisk czy punktów kasowych.

Informacje te umożliwiają dodatkowo przewidywanie trendów dotyczących gromadzenia się osób w określonych strefach, a w przypadku, gdy ich liczba przekroczy zdefiniowane wartości progowe – podejmowanie działań mających na celu chwilowe zablokowanie wejść lub skierowanie odwiedzających do innych miejsc.

Jedną z nowych funkcjonalności aplikacji jest również możliwość wykrywania sytuacji, w których ktoś wejdzie do określonej strefy w ustalonym przedziale czasowm lub zacznie się przemieszczać w niewłaściwym kierunku, co może np. wspomagać systemy kontroli dostępu w obiektach infrastruktury krytycznej. Nowa wersja AXIS People Counter pozwala zatem nie tylko zliczać odwiedzających sklepy, gości hotelowych, pasażerów czy petentów, ale również dostarczy operatorom systemu praktycznej wiedzy o ich zachowaniach, pozwoli odpowiednio dostosować infrastrukturę i zoptymalizować obsługę klienta i ochronę obiektu. Dane zbierane przez aplikację umożliwią tworzenie wiarygodnych raportów, które ułatwią planowanie i usprawnią procesy podejmowania decyzji dotyczących zatrudnienia czy strategii rozwoju przedsiębiorstwa.

Zaktualizowana wersja aplikacji AXIS People Counter pozwala na zdalną konfigurację ustawień poszczególnych urządzeń oraz umożliwia monitorowanie i zarządzanie zdarzeniami w czasie rzeczywistym. Daje to operatorom bezpośredni dostęp do statystyk pochodzących ze wszystkich połączonych kamer. Oznacza to możliwość jednoczesnego sprawdzania i porównywania wielu obiektów z poziomu jednej lokalizacji centralnej. 

Nowa wersja AXIS People Counter jest kompatybilna ze wszystkimi kamerami wewnętrznymi AXIS. Można ją pobrać bezpłatne ze stron internetowych AXIS Communications.

Dzięki najnowszym funkcjonalnościom aplikacja AXIS People Counter umożliwi:

  • Optymalizację efektywności obsługi klienta;
  • Identyfikowanie trendów odwiedzin sklepów, punktów usługowych, urzędów;
  • Szacowanie poziomu natężenia ruchu na lotniskach czy dworcach kolejowych;
  • Ocenę operacyjną funkcjonowania obiektów;
  • Dostarczanie wartościowej praktycznej wiedzy o możliwych ulepszeniach w obsłudze.
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie Biuro prasowe
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Ochrona środowiska

Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania

Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.

IT i technologie

W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]

Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.