Nowa strona internetowa Adamedu
Innowacja w branży farmaceutycznej
Głównym celem prac nad nową stroną internetową było stworzenie serwisu, który jest nowoczesny i responsywny, czyli elastycznie dostosowujący sposób prezentacji treści do każdego typu urządzeń. Strona Adamedu, skierowana do środowiska medycznego, pacjentów, naukowców oraz przyszłych Współpracowników, została przebudowana tak, aby była jak najbardziej czytelna, wygodna oraz odpowiadająca najnowszym światowym trendom web designu.
W projekcie portalu postawiono nie tylko na atrakcyjny layout, ale również na maksymalną funkcjonalność i intuicyjne wyszukiwanie informacji. Dzięki temu wszystkie kwestie dotyczące firmy, produktów, prowadzonych projektów czy procesów rekrutacyjnych zostały odpowiednio posegmentowane i rozmieszczone tak, aby ułatwić odbiorcom ich zlokalizowanie.
Ponieważ Adamed działa na ponad 70 rynkach, nowy portal ma pomóc w budowaniu spójnego globalnego wizerunku firmy, z uwzględnieniem różnic biznesowych, regulacyjnych i kulturowych w poszczególnych krajach.
Jako Adamed chcemy wyznaczać trendy nie tylko w obszarze innowacji w medycynie, ale również pod kątem rozwiązań technologicznych i internetowych dla sektora farmaceutycznego. Uruchomienie nowego serwisu Adamedu to nasz kolejny duży krok w realizacji projektów transformacji cyfrowej. Wpisuje się on również doskonale w naszą strategię internacjonalizacji i ekspansji międzynarodowej, stanowiąc uzupełnienie już realizowanych działań – mówi Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia w Adamedzie.
Zrozumienie potrzeb branży
Eksperci UX z e-point przeprowadzili szereg warsztatów i spotkań z zespołem projektowym Adamedu, aby jak najlepiej zrozumieć specyfikę branży farmaceutycznej i potrzeby grup docelowych.
Cały proces to ponad 50 godzin spotkań i warsztatów, w które zaangażowano wszystkie departamenty Adamed – od PR przez Marketing, HR i CSR, aż po R&D i New Drug Development. Przedstawiciele e-point przeprowadzili dla Współpracowników Adamedu dwa kompleksowe szkolenia, w trakcie których omówiono obsługę CMS i tworzenie treści dopasowanych do specyfiki Internetu, a także właściwą analizę potrzeb czytelników. Efektem wspólnej pracy jest ponad 20 szablonów stron do wykorzystania w wersji mobilnej i na komputer przy dalszej rozbudowie treści zawartych na stronie. Zespół e-point opracował także ponad 35 gotowych komponentów, z których Adamed może budować nowe strony w serwisie i samodzielnie je rozwijać.
W siedem miesięcy stworzyliśmy nowoczesny i rozwojowy serwis dla Adamedu. Ze względu na obszerność zagadnień oraz wielość rynków, na których działa nasz klient, jest to projekt o bezprecedensowej skali w polskiej branży farmaceutycznej. Położyliśmy szczególny nacisk na zrozumienie nowego dla nas obszaru oraz ścisłą współpracę z klientem. Dzięki temu mogliśmy zaproponować nową architekturę oraz podejście do komunikacji wykraczające poza sam obszar digital.Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem, który przedstawia efekty współpracy –dodaje Filip Makowiecki – UX & Content Strategist e-point SA.
Co piąty Polak uważa, że 4-dniowy tydzień pracy zmniejszy naszą produktywność
Win-win-win. Innowacyjny model współpracy oświaty i biznesu
Niemal jedna piąta Polaków przeciwko 4-dniowemu tygodniowi pracy
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.