Nowa strona internetowa Adamedu
Innowacja w branży farmaceutycznej
Głównym celem prac nad nową stroną internetową było stworzenie serwisu, który jest nowoczesny i responsywny, czyli elastycznie dostosowujący sposób prezentacji treści do każdego typu urządzeń. Strona Adamedu, skierowana do środowiska medycznego, pacjentów, naukowców oraz przyszłych Współpracowników, została przebudowana tak, aby była jak najbardziej czytelna, wygodna oraz odpowiadająca najnowszym światowym trendom web designu.
W projekcie portalu postawiono nie tylko na atrakcyjny layout, ale również na maksymalną funkcjonalność i intuicyjne wyszukiwanie informacji. Dzięki temu wszystkie kwestie dotyczące firmy, produktów, prowadzonych projektów czy procesów rekrutacyjnych zostały odpowiednio posegmentowane i rozmieszczone tak, aby ułatwić odbiorcom ich zlokalizowanie.
Ponieważ Adamed działa na ponad 70 rynkach, nowy portal ma pomóc w budowaniu spójnego globalnego wizerunku firmy, z uwzględnieniem różnic biznesowych, regulacyjnych i kulturowych w poszczególnych krajach.
Jako Adamed chcemy wyznaczać trendy nie tylko w obszarze innowacji w medycynie, ale również pod kątem rozwiązań technologicznych i internetowych dla sektora farmaceutycznego. Uruchomienie nowego serwisu Adamedu to nasz kolejny duży krok w realizacji projektów transformacji cyfrowej. Wpisuje się on również doskonale w naszą strategię internacjonalizacji i ekspansji międzynarodowej, stanowiąc uzupełnienie już realizowanych działań – mówi Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia w Adamedzie.
Zrozumienie potrzeb branży
Eksperci UX z e-point przeprowadzili szereg warsztatów i spotkań z zespołem projektowym Adamedu, aby jak najlepiej zrozumieć specyfikę branży farmaceutycznej i potrzeby grup docelowych.
Cały proces to ponad 50 godzin spotkań i warsztatów, w które zaangażowano wszystkie departamenty Adamed – od PR przez Marketing, HR i CSR, aż po R&D i New Drug Development. Przedstawiciele e-point przeprowadzili dla Współpracowników Adamedu dwa kompleksowe szkolenia, w trakcie których omówiono obsługę CMS i tworzenie treści dopasowanych do specyfiki Internetu, a także właściwą analizę potrzeb czytelników. Efektem wspólnej pracy jest ponad 20 szablonów stron do wykorzystania w wersji mobilnej i na komputer przy dalszej rozbudowie treści zawartych na stronie. Zespół e-point opracował także ponad 35 gotowych komponentów, z których Adamed może budować nowe strony w serwisie i samodzielnie je rozwijać.
W siedem miesięcy stworzyliśmy nowoczesny i rozwojowy serwis dla Adamedu. Ze względu na obszerność zagadnień oraz wielość rynków, na których działa nasz klient, jest to projekt o bezprecedensowej skali w polskiej branży farmaceutycznej. Położyliśmy szczególny nacisk na zrozumienie nowego dla nas obszaru oraz ścisłą współpracę z klientem. Dzięki temu mogliśmy zaproponować nową architekturę oraz podejście do komunikacji wykraczające poza sam obszar digital.Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem, który przedstawia efekty współpracy –dodaje Filip Makowiecki – UX & Content Strategist e-point SA.

Wielka Gala Liderów Polskiego Biznesu już 1 marca

4. certyfikat Top Employer dla Amazon Fulfillment Poland

Aplikacja Escapecity wyróżniona w konkursie ODYS 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.