Komunikaty PR

Nowa strona internetowa Adamedu

2020-06-03  |  01:00
Biuro prasowe

Innowacja w branży farmaceutycznej

Głównym celem prac nad nową stroną internetową było stworzenie serwisu, który jest nowoczesny i responsywny, czyli elastycznie dostosowujący sposób prezentacji treści do każdego typu urządzeń. Strona Adamedu, skierowana do środowiska medycznego, pacjentów, naukowców oraz przyszłych Współpracowników, została przebudowana tak, aby była jak najbardziej czytelna, wygodna oraz odpowiadająca najnowszym światowym trendom web designu.

W projekcie portalu postawiono nie tylko na atrakcyjny layout, ale również na maksymalną funkcjonalność i intuicyjne wyszukiwanie informacji. Dzięki temu wszystkie kwestie dotyczące firmy, produktów, prowadzonych projektów czy procesów rekrutacyjnych zostały odpowiednio posegmentowane i rozmieszczone tak, aby ułatwić odbiorcom ich zlokalizowanie.

Ponieważ Adamed działa na ponad 70 rynkach, nowy portal ma pomóc w budowaniu spójnego globalnego wizerunku firmy, z uwzględnieniem różnic biznesowych, regulacyjnych i kulturowych w poszczególnych krajach. 

Jako Adamed chcemy wyznaczać trendy nie tylko w obszarze innowacji w medycynie, ale również pod kątem rozwiązań technologicznych i internetowych dla sektora farmaceutycznego. Uruchomienie nowego serwisu Adamedu to nasz kolejny duży krok w realizacji projektów transformacji cyfrowej. Wpisuje się on również doskonale w naszą strategię internacjonalizacji i ekspansji międzynarodowej, stanowiąc uzupełnienie już realizowanych działań – mówi Katarzyna Dubno, Dyrektor ds. Relacji Zewnętrznych i Ekonomiki Zdrowia w Adamedzie.

Zrozumienie potrzeb branży

Eksperci UX z e-point przeprowadzili szereg warsztatów i spotkań z zespołem projektowym Adamedu, aby jak najlepiej zrozumieć specyfikę branży farmaceutycznej i potrzeby grup docelowych.

Cały proces to ponad 50 godzin spotkań i warsztatów, w które zaangażowano wszystkie departamenty Adamed – od PR przez Marketing, HR i CSR, aż po R&D i New Drug Development. Przedstawiciele e-point przeprowadzili dla Współpracowników Adamedu dwa kompleksowe szkolenia, w trakcie których omówiono obsługę CMS i tworzenie treści dopasowanych do specyfiki Internetu, a także właściwą analizę potrzeb czytelników. Efektem wspólnej pracy jest ponad 20 szablonów stron do wykorzystania w wersji mobilnej i na komputer przy dalszej rozbudowie treści zawartych na stronie. Zespół e-point opracował także ponad 35 gotowych komponentów, z których Adamed może budować nowe strony w serwisie i samodzielnie je rozwijać. 

W siedem miesięcy stworzyliśmy nowoczesny i rozwojowy serwis dla Adamedu. Ze względu na obszerność zagadnień oraz wielość rynków, na których działa nasz klient, jest to projekt o bezprecedensowej skali w polskiej branży farmaceutycznej. Położyliśmy szczególny nacisk na zrozumienie nowego dla nas obszaru oraz ścisłą współpracę z klientem. Dzięki temu mogliśmy zaproponować nową architekturę oraz podejście do komunikacji wykraczające poza sam obszar digital.Zachęcamy do zapoznania się z krótkim filmem, który przedstawia efekty współpracy –dodaje Filip Makowiecki – UX & Content Strategist e-point SA.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku Biuro prasowe
2020-07-28 | 01:00

Polski No Fluff Jobs na czeskim rynku

W branży IT oczekiwania związane z jawnością widełek płac są najwyższe. Według raportu “Doświadczenia kandydatów w IT w 2020”** oczekuje ich 87 proc. osób.
Firma Szklane biurowce nie opustoszeją – 70% pracowników chce powrotu do biur
2020-07-18 | 01:00

Szklane biurowce nie opustoszeją – 70% pracowników chce powrotu do biur

Jak będzie wyglądać powrót do pracy w biurach? To jedno z najważniejszych pytań nad którym od kilku tygodni głowią się tysiące specjalistów i firm. Ale czy pracownicy
Firma BRAK ZDJĘCIA
2020-07-08 | 15:40

Technologie pomagają w rozwoju firm ubezpieczeniowych

Nowe oczekiwania i potrzeby klientów oraz rosnąca konkurencja na rynku ubezpieczeń przyczyniają się do wzrostu zainteresowania firm ubezpieczeniowych innowacjami technologicznymi. Dzięki nim możliwa jest personalizacja obsługi

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Złote Spinacze 2020 - zgłoszenie

Energetyka

Ekspert: Elektrownia atomowa kosztowna i czasochłonna. Lepszym rozwiązaniem dla Polski może być rodzima technologia OZE

Pierwsza elektrownia atomowa ma powstać w Polsce do 2033 roku. Jej budowa ma kosztować ok. 30 mld dol. Fizyk jądrowy i ekspert ds. klimatu Marcin Popkiewicz podkreśla, że to bardzo kosztowna i czasochłonna technologia, tymczasem nasz kraj potrzebuje szybkich efektów w redukcji emisji CO2, żeby wypełnić unijne zobowiązania. Lepszym rozwiązaniem mogłaby być inwestycja w nowoczesne technologie OZE, które w większości powstałyby w Polsce, a nie zostały zakupione.

Jak korzystać z materiałów Newserii?

Ważne informacje dla dziennikarzy i mediów

Wszystkie materiały publikowane w serwisach agencji informacyjnej Newseria przeznaczone są do bezpłatnej dystrybucji poprzez serwisy internetowe, stacje radiowe i telewizje, wydawców prasy oraz aplikacje pełniące funkcję agregatorów newsów. 

Szczegóły dotyczące warunków współpracy znajdują się tutaj.

Energetyka

Nowe baterie dla dronów można naładować w pięć minut. Mogą zrewolucjonizować komercyjne wykorzystanie tych latających pojazdów [DEPESZA]

Drony obecnej generacji są w stanie pracować na jednym ładowaniu baterii ok. 30 minut. Następnie operator musi wymienić baterię. Samo ładowanie trwa zwykle ponad godzinę. Izraelska firma StoreDot opracowała nowe ogniwa oraz stacje ładowania nowej generacji, które w ciągu kilku minut przywrócą baterie do pełnej funkcjonalności. Dzięki temu operatorzy będą w stanie znacznie sprawniej pracować z latającymi pojazdami, zwłaszcza w komercyjnych zastosowaniach, takich jak rolnictwo czy relacjonowanie wydarzeń.