Nowa Platforma B2B Fanex już dostępna

Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amigos i Fusion Spices. Nowe rozwiązanie zostało stworzone w oparciu o najnowsze standardy biznesowe i technologiczne, co czyni je rozbudowanym narzędziem optymalizującym procesy handlowe. Niebawem klienci będą mogli także dokonywać zakupów za pomocą aplikacji mobilnej.
Hurtownia internetowa Fanex działa przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę – w dowolnym momencie, partnerzy mogą składać zamówienia online, które realizowane są w najszybszym możliwym terminie.
Elektroniczna platforma posiada przejrzysty i intuicyjny interfejs, a dostępna tam oferta jest na bieżąco aktualizowana. Klient ma możliwość sprawdzenia szczegółowych danych produktowych oraz zdjęć towaru. Rozwiązanie przyspiesza realizację zamówień oraz zmniejsza ryzyko pomyłek ze względu na automatyczne przekazywanie zleceń wprost do głównego systemu logistyki Fanex.
W trakcie składania zamówień, klienci mają stały podgląd swojego koszyka oraz mogą dokonywać eksportu jego zawartości do plików Excel (bez zdjęć) lub PDF (ze zdjęciami), co przydaje się w różnych momentach dokumentacji procesu zakupowego. Ponadto, partnerzy mają możliwość dodania schowków na produkty dla swoich określonych klientów, a także produktów które po prostu najczęściej zamawiają. Każdy z użytkowników platformy ma także stały dostęp do archiwalnych zamówień oraz faktur.
System dostępny jest wyłącznie dla zarejestrowanych partnerów. Aby rozpocząć korzystanie z platformy, wystarczy skontaktować się z firmą Fanex w celu rejestracji (pod adresem powiadomienia@fanex.pl lub telefonem +48 693 693 249), a następnie wejść na stronę www.B2B.fanex.pl i dokonać logowania.
Już niebawem, Fanex zaoferuje także dedykowaną aplikację mobilną opartą właśnie na najnowszej platformie B2B. Dzięki temu, zakupy online staną się jeszcze prostsze - rozwiązanie pozwoli klientom na uzupełnianie stoków magazynowych o każdej porze dnia, z dowolnego miejsca za pomocą smartfona lub tableta.
- Nowe technologie w coraz większym stopniu wkraczają w nasze codzienne działania. Prowadzi to do jeszcze szybszego rozwoju naszej firmy. Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest ważnym krokiem biznesowym dla naszej firmy. Mamy nadzieję, że rozwiązanie to pozwoli nam jeszcze wydajniej pracować, co spotka się z dużym entuzjazmem naszych Klientów oraz Partnerów – mówi Monika Byliniak, Kierownik Działu Logistyki i Sprzedaży w firmie Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Rośnie przekonanie, że ceny nieruchomości mogą spadać. Przynajmniej te ofertowe

DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Duża zmiana w organizacji pracy w firmach. Elastyczność wśród najważniejszych oczekiwań pracowników
Dotychczasowe modele organizacji pracy w firmach nie zawsze odpowiadają na wyzwania przyszłości. Ostatnie lata zmieniły zasady gry na rynku pracy i teraz elastyczność liczy się na nim bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Elastyczny model pracy staje się jednym z bardziej oczekiwanych benefitów, a dla firm jest to sposób na przyciągnięcie talentów. Kolejnym jest wykorzystanie innowacyjnych narzędzi technologicznych. To jednak wymaga zarówno od pracowników, jak i od pracodawców zaangażowania w ciągłe podnoszenie kompetencji.
Motoryzacja
Pożary pojazdów elektrycznych są rzadsze niż spalinowych. W powszechnym przekonaniu jest odwrotnie, bo brakuje edukacji

Trzydzieści pożarów aut elektrycznych i niemal 9,5 tys. pożarów aut spalinowych – to statystyki za ubiegły rok. Jak podkreślają eksperci, statystycznie pojazdy elektryczne płoną rzadziej niż spalinowe. W przeliczeniu na tysiąc zarejestrowanych pojazdów wskaźnik pożarów w przypadku elektryków wynosi 0,372, a w przypadku aut spalinowych 0,424. Specjaliści są zgodni co do tego, że w powszechnym obiegu brakuje rzetelnej wiedzy na temat samochodów elektrycznych i ich bezpieczeństwa pożarowego.
Prawo
UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.