Nowa odsłona Ketchupu VII Premium Fanex – ten sam smak, więcej naturalnych skład
Biuro Prasowe
Fanex
Radonice 5A
05-870 Błonie
biuro_prasowe|fanex.pl| |biuro_prasowe|fanex.pl
+48 22 47 10 444
www.fanex.pl
Fanex – lider w produkcji sosów dla branży HoReCa, wprowadza na rynek ulepszoną recepturę Ketchupu VII Premium w szklanej butelce. Nowa odsłona tego kultowego sosu bez konserwantów, charakteryzuje się usunięciem gumy guar oraz ksantanowej ze składu produktu oraz zastosowaniem jeszcze większej ilości starannie selekcjonowanych naturalnych składników. Dzięki dojrzałym i naturalnie słodkim pomidorom, nowa receptura zachowała ten sam, niepowtarzalny smak klasycznego ketchupu Fanex. Na odświeżonej etykiecie produktu, pojawił się także autograf autorki słynnej receptury.
Nowa, ulepszona odsłona Ketchupu VII Premium w szklanym opakowaniu, jest odpowiedzią polskiego producenta na globalną przemianę rynku spożywczego, który zmierza w kierunku wytwarzania coraz bardziej naturalnych wyrobów.
Do produkcji 100g ketchupu, Fanex od lat używa aż 200g pomidorów, które charakteryzują się naturalnie słodkim smakiem oraz aromatem. W nowej odsłonie „Siódemki” zrezygnowano z gumy guar oraz gumy ksantanowej. Ponadto w recepturze znajdziemy kukurydzianą skrobię natywną, koncentrat cytryny oraz naturalny aromat. Główną zaletą użycia tych składników jest ich pozytywny wpływ na smak i teksturę produktu. Dzięki temu Ketchup VII Premium uzyskał lepszą i zarazem lżejszą konsystencję.
Rebrandingu doczekała się także sama butelka w której oferowany jest sos. Na odświeżonej etykiecie produktu pojawił się również autograf autorki słynnej receptury sosu – Barbary Kubiczek, która przez ponad 25 lat kierowała działem produkcji w Fanex. Ketchupy VII Premium produkowany jest nieprzerwanie od 1992 r. i cieszy się wielką popularnością zarówno wśród klientów gastronomicznych jak i detalicznych.
- Nasza autorska "Siódemka" ma rzeszę wiernych klientów od ponad 25 lat, a popularność naszego ketchupu systematycznie rośnie. Jestem bardzo dumna z wieloletniej pracy nad tą recepturą, gdyż stała się ona wręcz filarem oferty Fanex. Podpisuję się również pod jego nową, odświeżoną odsłoną, która dzięki zastosowaniu naturalnych składników oraz najwyższej jakości pomidorów, moim zdaniem smakuje jeszcze lepiej. Jestem przekonana, że produkt spotka się z dużym uznaniem zarówno w oczach klientów rynku HoReCa, jak i wśród domowych smakoszy – mówi Barbara Kubiczek, Doradca Zarządu ds. Produkcji w Fanex.
Składniki najwyższej jakości oraz aromatyczne przyprawy sprawiają, że każda potrawa z jego dodatkiem, nabierze indywidualnego charakteru. Ketchup VII Premium marki Fanex będzie idealnym dopełnieniem smaku nie tylko przekąsek, zapiekanek, burgerów, hot-dogów, czy kanapek, ale sprawdzi się również doskonale jak smaczny dodatek do bardziej złożonych sosów i potraw typu paprykarz czy leczo oraz oczywiście jako nieodłączny atrybut grillowania.
Ulepszony produkt sprzedawany jest w szklanych butelkach 580 g. Klienci gastronomiczni mogą dokonać jego zakupy u przedstawicieli handlowych, a także za pomocą platformy B2B Fanex. Z kolei dla Klientów detalicznych, produkt będzie niebawem dostępny w sieciach handlowych oraz w firmowym sklepie online Fanex, a także na firmowym profilu producenta na platformie Allegro.
- Od momentu powstania naszej firmy smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Dlatego podczas tworzenia nowej receptury „Siódemki”, chcieliśmy stworzyć ketchup, który z jednej strony będzie wpisywał się w najnowsze trendy żywieniowe, ale przy zachowaniu tego samego, uwielbianego przez wielu Klientów klasycznego smaku. Coraz więcej spływających recenzji od naszych Partnerów utwierdza nas w przekonaniu, że znakomicie nam się to udało – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy firmy Fanex.
***
Fanex jest polską firmą rodzinna z ponad 30 letnią tradycją. Specjalizuje się w produkcji sosów, przypraw oraz wielu dodatków gastronomicznych dla szerokorozumianej branży HoReCa.
Od momentu powstania firmy, smak leży u podstaw wszystkiego co robimy. Jesteśmy pasjonatami jakości i podczas tworzenia każdej receptury, wykorzystujemy surowce o najwyższych parametrach. Naszym celem jest produkcja wyrobów spożywczych o wyjątkowym i niezmiennie dobrym smaku. Aby tego dokonać, systematycznie inwestujemy w kulinarną sztukę tworzenia, wiedzę o smaku, jak również w najnowszą technologię produkcji. Kluczowe produkty Fanexu, zostały wielokrotnie wyróżnione nagrodami branżowymi oraz prestiżowymi certyfikatami jakości.
W naszej regularnej ofercie posiadamy około 300 kompozycji produktowych. Specjalizujemy się także w tworzeniu produktów na potrzeby marek własnych naszych kluczowych klientów. Na rynku gastronomicznym posiadamy renomę partnera, dla którego nie ma zadań nie do wykonania. Za dystrybucję produktów Fanex w Polsce, jak i za granicą, odpowiedzialny jest doświadczony oraz profesjonalny zespół regionalnych przedstawicieli handlowych, którzy do każdego Klienta podchodzą w indywidualny sposób.
DPD Polska kończy rok z 9 tysiącami automatów paczkowych SwipBox Infinity
Posten Bring i SwipBox rozszerzają współpracę w Skandynawii
Startuje MaverickFest – wydarzenie twórców RestaurantWeekⓇ! Czym zaskoczy?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.