Nowa linia lodówek Bespoke już w Polsce
dfusion
al. Zjednoczenia 36 lok. 5
01-830 Warszawa
lukasz.lyczkowski|dfusion.pl| |lukasz.lyczkowski|dfusion.pl
606825276
https://dfusion.pl/
Bespoke to nowa linia personalizowanych produktów AGD Samsung, którą otwierają innowacyjne lodówki z wymiennymi panelami zewnętrznymi, dostępnymi w różnych kolorach i wersjach wykończeniowych. Wybrane moduły lodówki możemy dowolnie łączyć w zestawy dopasowując wygląd i funkcjonalność urządzenia do indywidualnych potrzeb i stylu życia. Lodówki Bespoke dostępne są teraz także dla polskich konsumentów, a ideę personalizacji promować będą wyzwania konkursowe skierowane zarówno do amatorów, jak i profesjonalistów.
Bespoke to pasja i kreatywność
Lodówki Bespoke, dzięki opcji doboru kolorów i tekstur, otwierają przed nami nowy świat możliwości dla domu. Bez względu na to czy chcemy, aby lodówka była ukryta w przestrzeni kuchennej czy stanowiła jej mocny element, możemy tak dopasować wygląd i kolor paneli, aby nasza wizja została w pełni zrealizowana. Bespoke potrafi wtopić się w przestrzeń lub wręcz przeciwnie, nasycić ją barwą dodając pomieszczeniu charakteru i unikalności. Różnorodność materiałów (szkło satynowe, czyste szkło, metal) oraz bogata paleta kolorów (czerń, biel, lawenda, błękit i beż) pozwolą uzyskać doskonały efekt w każdym wnętrzu. Możemy dowolnie zestawiać panele w lodówkach dwudrzwiowych albo stworzyć atrakcyjną, elegancką całość z kilku urządzeń połączonych ze sobą w moduły. Personalizacji podlega więc nie tylko wygląd zewnętrzny lodówki, ale także jej wnętrze i przestrzeń do przechowywania. Dzięki smukłym liniom i nowoczesnemu designowi z charakterystycznymi płaskimi panelami frontowymi i uchwytami w formie podchwytów, lodówka Bespoke idealnie dopasuje się do kuchni w każdym stylu. Dzięki swojej wyjątkowej konstrukcji Bespoke jest wyborem na lata. Jeśli po jakimś czasie zechcemy zmienić oblicze swojej kuchni i nadać jej nowy wygląd, możemy wymienić zewnętrzne panele wydłużając tym samym cykl życia urządzenia. Tak jak zmieniają się potrzeby domowników, ich nawyki i przyzwyczajenia, tak ewoluuje przestrzeń mieszkalna, a wraz z nią nasz model lodówki, która króluje w kuchni. Całości dopełnia cicha praca urządzenia na poziomie od 34 do 40 dB*. Wysoką jakość i niezawodność pracy potwierdza 10-letnia gwarancja.
Bespoke to innowacyjne technologie
Lodówka Bespoke potrafi zachwycić nie tylko unikalnym, personalizowanym designem, ale także swoją funkcjonalnością, wygodą użytkowania i elastycznością proponowanych rozwiązań. To także technologie, spośród których na szczególną uwagę zasługuje Cool Select+. To specjalna strefa, która pozwala dostosować temperaturę wybranych komór urządzenia do aktualnych potrzeb i konkretnego rodzaju żywności. Możemy zamienić zamrażalnik w chłodziarkę, jeśli potrzebujemy przechować większe zakupy, albo wybrać tryb schładzania czy lekkiego mrożenia. Szuflada Humidity Fresh+ zapewnia wyjątkowe warunki o wysokim poziomie wilgotności idealne do przechowywania owoców i warzyw. Z kolei komora zero Optimal Fresh+, wyposażona w przesuwaną podziałkę, umożliwia wyodrębnienie dwóch stref z różnym poziomem temperatur optymalnych dla danych grup produktów (np. -1°C dla mięsa, wędlin oraz ryb i 1°C dla owoców i warzyw**). Bez względu na to, czy wybierzemy lodówkę 1-drzwiową Slim, 1-drzwiową czy Combi, możemy być pewni optymalnego wykorzystania przestrzeni. Dzięki technologii Space Max™, opartej na nowym systemie wydajnej izolacji, ścianki lodówki są cieńsze, co sprawia, że wewnątrz lodówki pozostaje więcej miejsca na produkty spożywcze. Wyjątkowy design lodówek Bespoke z możliwością personalizacji - zarówno wyglądu zewnętrznego, jak i przestrzeni do przechowywania - idzie w parze z funkcjonalnością i wygodą podczas codziennego użytkowania. Bespoke jest propozycją dla użytkowników poszukujących nieszablonowych rozwiązań, lubiących wyrażać siebie poprzez wnętrze, które kreują i chcących podnosić jakość swojego życia.
Lodówki Bespoke spełniają rygorystyczne wymogi Komisji Europejskiej, poświadczone certyfikatem efektywności energetycznej wg nowej klasyfikacji, stosowanej od marca 2021 r. Jako jedne z nielicznych na rynku osiągnęły najwyższe klasy energetyczne A i B oraz C.
Kreatywne konkursy Samsung, czyli personalizacja dla każdego
Linia lodówek BESPOKE została stworzona z myślą o unikalnej tożsamości każdego użytkownika, z opcją personalizacji, która otwiera niezliczone możliwości.
Samsung zachęcając do poszukiwania inspiracji oraz odkrywania swojego indywidualnego stylu zaprasza do wzięcia udziału w dwóch konkursach na zaprojektowanie idealnego wnętrza Bespoke lub unikatowej wersji lodówki.
- Marka Samsung zaprosi studentów, architektów, projektantów i stylistów wnętrz do udziału w konkursie Projektuj z Bespoke i przedstawienia wizualizacji przestrzeni. Uczestnicy będą mogli aplikować w dwóch kategoriach: projekt koncepcyjny i zrealizowany. Zgłoszenie konkursowe powinno zawierać jeden dowolny produkt AGD marki Samsung i lodówkę Bespoke.
- Bespoke Designed by You to globalna odsłona konkursu skierowanego zarówno do amatorów, jak i zawodowych grafików, ilustratorów, malarzy, studentów kierunków związanych ze sztuką i projektowaniem. Konkurs wyłoni najlepszy projekt frontu lodówki Bespoke.
Więcej informacji na temat obu konkursów już niebawem.
* Modele lodówek dwudrzwiowych Combi 35 dB, zamrażarka Twin 40 dB, chłodziarka Twin 39 dB, chłodziarka Slim 34 dB.
** Ustawienia temperatur w strefach są zależne od ogólnych ustawień chłodziarki. Przykładowe warunki dla temperatury chłodziarki 1°C. Temperatura w lewej strefie jest obniżona o 2°C względem tej ustawionej w całym urządzeniu.
*** Dotyczy modeli RB38A7B6BAP i RB38A7B6AAP.

Święta coraz bliżej! To idealny moment, aby pomyśleć o prezentach.

EZVIZ ogłasza wyjątkowe promocje na Black Week. Produkty nawet o 500 zł tańsze!

Atrakcyjne promocje od Jabra na Black Friday i Cyber Monday 2024
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.